Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • Воланд

    titán

    samsung omnia 7 garanciaztatas - folytatasos teleregeny

    1. resz: maga a keszulek 2011. augusztus 15-en lett vasarolva az mp3-player.de webshopbol, 24 honapos, gyari samsung garanciaval. elotte felkerestem a samsung magyarorszagot, hogy milyen feltetelei vannak a kulfoldon vasarolt telefon garanciaztatasanak. valasz: eu-s jotalassi jegy (kitoltve) plusz szamla. a keszulek megerkezese utan nehany nappal eszrevettem egy szurke, kor alaku foltot, ami csak szurke hatter (pl ebreszto beallitasa) latszodik. mondom oke, ez bizony kijelzocsere lesz elobb-utobb, de inkabb utobb, mivel annyira nem zavaro. kapott dokumentumok: kitoltetlen garijegy a dobozban, plusz egy szamla, ami e-mailben erkezett, hat kinyomtattam. persze ezt jelezte a bolt, hogy mas dokumentumot ok nem kuldenek, ha gond van, veluk kell felvenni a kapcsolatot, mielott feleslegesen visszakuldenem a keszuleket. jol van, meg mielott elallnek a vasarlastol (egyszerubb lett volna ezt tenni es meg egyszer megvenni a keszuleket, mind varni a garanciaztatasra) nezzuk, hogy mit szolnak a magyar szervizek a papirokhoz (a samsung magyarorszagnak hiaba kuldtem el a kapott dokumentumokrol a kepeket, ok valaszkent elkuldtek valamelyik szervizbe, hogy majd ott megmondjak).

    elso szerviz: "semmi gond, a szamla boven eleg, hiszen rajta van a vasarlas datuma, plusz az imei szam. na meg egyebkent sem nagyon foglalkoznak vele a szervizben."

    masodik szerviz: szamla elker, irodaba hatraballag, ket perc mulva nekem es egy masik szervizesnek szolva: "persze elfogadjuk, hiszen itt a vasarlas datuma, plusz az iemi szam. de csak egy evig, utana nekem kell kikuldenem nemeto-ba."

    osszegzes: a telefon garancias, a garanciaztatasahoz pecsetes dokumentumok kellenenek, de a hivatalos samsung szervizek allaspontja alapjan ami nekem van boven eleg. persze futnom kellett volna meg egy kort a nemet bolttal, hogy mi legyen a kesobbiekben, de engem megnyugtatott a ket hivatalos samsung szerviz allaspontja.

    2. resz: teltek-multak a honapok, lassan kozeledett a masodik szerviz altal jelzett egy eves hatarido es plusz hibakent megjelent a kijelzo bal felso sarkaban egy kek folt, ami csak feher hatter eseten latszodik. irany a szerviz, hiszen nekem megvan minden ami kell a garanciaztatashoz.

    elso szerviz:
    2012. junius 5.: "oke, garancias, latom itt a papir, elkuldom a kozponti szervizbe, 5 - 8 munkanap."

    2012. junius 12.: "hat, visszakuldte a telemax a telefont, plusz dobtak hozza egy jegyzokonyvet, hogy kellenenek az eredeti papirok, kitoltve, meg pecset." mondom en: ket helyen azt mondtak, hogy ez eleg, ha nem igy lett volna akkor nem hozom ide, hanem meg tavaly visszakuldom a boltnak es veszek egy masikat.
    "en ertem es elnezest, de ezzel nem tudok mit kezdeni, meg egyszer elnezest a kellemetlensegert."
    mondom en: ok, akkor irany az oktogon.

    masodik szerviz: kinyomtatott szamla, garijegy, telemax "jegyzokonyv" (panaszkodik a telemax, hogy nincs kitoltve a garijegy, meg nincs pecset, erre meg a jegyzokonyvuk nem all semmi masbol csak egy fejlecbol, ahol ott a telemax logoja, elerhetosege, plusz ott sor, de semmi alairas, vagy pecset, szoval ....) mutat. szervizes irodaba hatraballag, ket perc mulva visszajon es: "hat nem ertem, hogy miert kuldtek vissza, hiszen mi is ugy tudjuk, hogy ennyi eleg, szoval hagyja itt nyugodtan, rendelunk alkatreszt, 5 - 8 munkanap." garancialis munka felvevo lap kitolt, megjegyzes rovatban feketen-feheren ott all, hogy "garban javithato, xy-nal egyeztetve". mondom hurra, kicsit megnyugodtam.

    3. resz: ma reggel sms erkezik (mondom ki a fene ez koran reggel), melyben az all, hogy keszuleket a kozponti szervizbe tovabitottuk.... tovabitottuk. amikor alkatreszrendelesrol volt szo. a kozponti szervizbe. ami a telemax. ami mar egyszer visszakuldte a keszuleket, amirol az oktogon szerviz is tudott.

    osszegzes: hibas a vasarlo, mert a samsung allaspontja mellett hisz ket, hivatalos samsung markaszerviznek, akik egymastol fuggetlenul szorol-szora ugyan azt mondjak egy ev elteltevel is.

    a reklam utan folytatasa kovetkezik, kerjuk, ne nyuljon a taviranyitohoz.

Új hozzászólás Aktív témák