Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #85552128

    törölt tag

    válasz b. #114 üzenetére

    Butított grafikával az aktuális címekben a GPU képes lehet olyan szintű 4K-ra mint a mostaniak 1080p-n (20-30 FPS).
    De az biztos, hogy megfognak szenvedni vele, vagy inkább maradnak 1080p@60 és szebb graf mellett, főleg a régi konzol miatt is.

    [ Szerkesztve ]

  • válasz b. #127 üzenetére

    Ha már az igényességnél tartunk. Szerintem meg pusztuljanak azok az igénytelen nyomik, akik:

    - istenítik a logitech bögreszettjüket
    - megelégszenek a TN panellel
    - imádják konzumer "notebookjukat" (minden fos, ami nem thinkpad, stb)
    - a gémer heccetekre esküsznek fejhallgató gyanánt (kb mind egy kalap szar)
    - telefonnal fotóznak
    - stb

    IRÓNIA OFF... ;)

    [ Szerkesztve ]

    A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.

  • válasz b. #130 üzenetére

    A fentieket se nagyon lehet megkerülni, legalábbis ha nézzük az árat. Sőt, az üzleti notit úgy sem, ha nem számít az ár, nagyon gagyik az újak. A konzol kikerülhető PC-vel, erre írtak már sok példák. A játékok, háááát, én nem nagyon játszom, csak a régiekkel, mint Worms World Party, GTA2, asszem más nincs is. :DDD :B

    De egyébként nem is a megkerülésről van szó, csak arra próbáltam rávilágítani, hogy mindenkiben van valami sznobság perverzió igényesség valamilyen téren, nekem a hangtechnika ilyen, ott már időtlen idők óta megy a hülyítés.

    [ Szerkesztve ]

    A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.

  • Zeratul

    addikt

    válasz b. #130 üzenetére

    Okoska milyen is volt akkor a PC VGA felhozatal? Mekkora is volt a TV-k felbontása?

  • Zeratul

    addikt

    válasz b. #136 üzenetére

    PAL rendszer felbontása ami évtizedekig uralta TV képenyőjét, 720x576 az is 50 fps interlaced üzemmódban.

    Az utóbbi évek TV hype-ja hogy a valódi tartalom helyett a pixelek számát növelik, holott a földi broadcasting nem tud többet mint 1080i.

  • Zeratul

    addikt

    válasz b. #140 üzenetére

    4K még a csúcs VGAis köhögnek mindkét gyártónál, a CPU-kal egyetemben. Ha beleraktak volna konzolokban egy phenom X6 + tahiti combót a fogyasztás a 300W-t meghaladta volna (hűtsd le sugárhajtómű hang nélkül) le, az áráról meg ne is beszéljünk. Napjainkban egy közepes konfignak felelne meg mindezek ellenére.

  • Zeratul

    addikt

    válasz b. #142 üzenetére

    Az se árt figyelembe venni hogy az idén kapnak/kaptak csak full kontrolt a vas felett a programozók eddig a CPUból csak 6 magot használhattak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #168 üzenetére

    Ennek buktatója csak az iparra nézve van. Túl nagy befolyást fog szerezni az AMD a szabvány alakításában. Egy ideális PC-s iparon belül a gyártói kiterjesztések nem fajsúlyosak. Ehhez képest az AMD ezeket hozza a Q2-ben: [link] - az MS-nek és a Khronosnak ezeket kell szabványosítani, annak ellenére, hogy lehet nem ezek a legjobb alternatívák.
    Természetesen nem jó dolog, ha mindegyik konzolba ugyanaz a gyártó dolgozik. A gyártói kiterjesztéseket az tartotta kordában, hogy csak egy platformon működtek, ergo a célpiac alig 5-10%-át érintik. Az AMD kiterjesztéseit semmi sem fogja kordában tartani, mert direkt a konzolfunkciókat mentik át PC-re, amivel rögtön célozható a piac 70-80%-a.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #170 üzenetére

    Nézőpontfüggő. Az AMD-nek jó, mert ők mondják meg a tutit. Nagyrészt ennek köszönhető, hogy az utóbbi pár hónap játékaiban a GCN ennyire szárnyra kapott. Nem lett jobb a hardver, az előző év végéhez képest csak az AMD mondja meg a stúdióknak, hogy merre menjenek. A felhasználóknak elég rossz, mert gyakorlatilag olyan funkciókkal áll elő az AMD, amelyek lehetővé teszik, hogy a fejlesztők szimplán átmentsék a konzolos kódot. Emiatt például marhára nem fognak azon agyalni, hogy egy konzolon megvalósítható funkciót milyen alternatívával mentsenek át PC-re. Átrakják a konzol shadert aztán vegyél hozzá GCN-t PC-n is, ha futtatni akarod. Előre is tisztelet a kivételnek.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • A`rpi

    addikt

    válasz b. #170 üzenetére

    Ha veszteséges is az AMD, de akkor is ő készítette el APU-ból a "legerősebbet", ami azért kiszolgálja hellyel közzel a konzolokat, és a PC usereket is.

    Ott azért még nem tartunk hogy a grafikus apik kizárólag csak az AMD megoldásait támogatják, így alternatíva azért van PC fonton, konzol fronton meg a gyártó majd eldönti mit választ, nyilván a lehető legjobb alternatívát, ahogy az most is volt.

    Szerk: Az megint egy más kérdés, hogy én hosszú évek óta azt érzem a játékosokat a konzolok irányába tereik.

    [ Szerkesztve ]

  • Z10N

    veterán

    válasz b. #168 üzenetére

    Pedig ugy tudtam a fejlesztok ennek kifejezetten orulnek, mivel csak egyszer kell megirni a kodot. Aztan csak modositanak/finomhangolnak egy keveset az adott konzolra es ezzel a lendulettel viszik is at pc-re. Azaz csokkenek a koltsegek.

    Zsakutcanak nem mondanam, mivel elore mutato. Amugy minden szuksegmegoldas (maxwell, pascal, polaris). Miert, hany utat kene fejleszteni parhuzamosan? Azt anyagilag is tudni kell finanszirozni, ami nem konnyu.

    A peldadra ott van a Cell, mint "ujabb megoldas". Anno papiron mindent lemosott a tereprol, csak a fejlesztok irtoztak ra fejleszteni. Xbox360-nal viszont csak pislogtam, hogy a gta5-t milyen jol optimalizaltak (ahhoz kepest, hogy mar 8 eves volt a vas), pedig cpu-ban gyengebb volt.

    "Nem feltétlenül jó dolog ez, hogy egy gyártó van minden konzolban egy adott termékkel."

    Erre akkor adnek igazat, ha egy olyan gyarto lenne, aki leragad a fejlesztesekkel.

    Mi lenne a kovetkezo generiacional? Uj tender-t irnak majd ki es valaszthatnak ujbol iranyt, azaz iparkodniuk kell a tobbieknek. Persze az jogos, hogy igy az amd hatalmas befolyast fog szerezni ilyen teren. Igy viszont fokozodni fog az arverseny legalabb.

    [ Szerkesztve ]

    # sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"

  • Raysen623

    addikt

    válasz b. #174 üzenetére

    Én megértem a "félelmeidet", de talán kicsit másképpen kellene gondolkodnunk: egy ekkora cég, de főképp egy részvénytársaság addig működőképes, amíg a részvényesek megfinanszírozzák azt. Az adósság megléte vagy nemléte önmagában nem jelent semmit. A jelenlegi piaci állás sem jelent semmit, legalábbis nem azt amiről itt sokan szólnak a fórumon.
    Jelenleg az AMD gondolkodásmódja és fejlesztései űgy tűnik (és ezen van a hangsúly) megtérülnek szépen lassan. Hiába látjuk azt, hogy továbbra is veszteséges a cég, nyereségbe átfordulni nem két nap, de nem is hónapok, hanem akár évek is lehetnek.
    Konzolok oldaláról nézve, én elképzelhetőnek tartom, hogy azért is az AMD-t választotta a két nagy (most már három a nintendóval együtt) mert pont emiatt az anyagi helyzet miatt tudták letolni a vállalási árat és bekerülési költségeket. Amint a piac kicsit ismét kibalanszolódik, akkor ismét más helyzet fog előállni. De eza folyamat éveket fog felölelni (talán 2-4 évet is nem tudom).
    Ezalatt az idő alatt ráadásul a felhasználói szokások is tovább fognak változni, valószínűleg tovább csökken a desktop gépek aránya a mobil és tablet platformokhoz képest. A konzolok pedig tovább terjednek a már meglévő előnyeik miatt. Ez legalábbis az otthoni felhasználásra nézve könnyen bekövetkezhet. Ezzel viszont újabb piaci területen lesz élesebb a verseny.
    Mindeközben sem az Intel, sem az NV, sem a többi gyártó nem teheti meg hogy elegengedi magát a jelenlegi piaci előnyére hivatkozva. Mozgalmas tíz év elé nézünk ismét. :D

    A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.

  • Z10N

    veterán

    válasz b. #174 üzenetére

    "Ettől függetlenül nem tudhatod , milyen kutatások folynak a háttérben és milyen nem GCN irányú lehetőségek adódnak a jövőben."

    De. Peldaul nagyon kivancsi lennek egy ARM/Imagination parosra real-time-raytracing megoldassal. Es meg mindig ott van a Cell fele irany. Vagy a Tim Sweeney fele:

    "2006-7: CPU's become so fast and powerful that 3D hardware will be only marginally beneficial for rendering, relative to the limits of the human visual system, therefore 3D chips will likely be deemed a waste of silicon (and more expensive bus plumbing), so the world will transition back to software-driven rendering. And, at this point, there will be a new renaissance in non-traditional architectures such as voxel rendering and REYES-style microfacets, enabled by the generality of CPU's driving the rendering process. If this is a case, then the 3D hardware revolution sparked by 3dfx in 1997 will prove to only be a 10-year hiatus from the natural evolution of CPU-driven rendering."

    "most mindenkinek a GCN-t kell erőltetni, mert az kifizetődő"
    Ezt az eroltetnit ugy mondod, mintha rossz iranyt kovetnenek. Pedig mind a harom gyarto ezt valasztotta, mert ezt veltek a legjobbnak fejlettsegi szempontbol.

    "Ez az irány amit követni kell akár 10-15 éven át"
    Nagyon elore szaladtal. Lasd a fentebbi scenariokat.

    "de ez sem lehet korlátlan lehetőségű sebességben, vannak határai, mint ahogy ez kiderül már 3 GCN verzió alatt."
    Senki sem mondta, hogy tokeletes, de jelenleg a legfejlettebb.

    "Nem tudom mi történik, ha esetleg 5 év múlva becsődöl az AMD és egy másik gyártó nem kíván GCN alapú APU -val vagy GPU val jönni, hanem más egyedi elképzelése lesz, amit szintén végig akar erőltetni a világon, úgy mint ahogy ez most folyik."
    A Cell-t mar sokadjara mondom, illetve lasd fentebb. Augy meg licenszelik az amd-tol. Nem kell hozza az amd, hogy gyartsak. Az arm-nal is igy van.

    "és ebből az userek megint azt veszik észre, hogy nem megy ez a játék jól, vagy meg kell várni az új Dx verziót, stb."
    Az atallas mindig fajdalmas valakinek, ehhez hozza kell szokni.

    "Előnyösebb, ha egyszerre több szereplő van a piacon többféle architektúrával a piacon konzolban, mert a gyártók és a fejlesztők kénytelenek jó motorokat írni egy egy adott gépre, hogy visszajöjjön az ára a befektetésnek."

    Ez igaz lenne, ha manapsag nem emesztenenek fel hatalmas osszegeket a kulon fejlesztesek. El kell donteni, hogy jo motor kell, ami mindenen jol fut es kevesebb jut a tartalmi fejlesztesre. Vagy celzott a motor, azaz kevesebb az erre koltott osszeg es tobb marad a tartalmi fejlesztesre. Ergo magara a produktum minosegere.

    [ Szerkesztve ]

    # sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #174 üzenetére

    A konzolgyártókat az érdekli, hogy megkapják, amit rendeltek. Amíg megkapják, addig boldogok, és valószínűleg rendelik az új lapkákat.

    Láthatnak az AMD-ben rizikót, de kihez menjenek? Az ARM-hoz? Az Imaginationhöz? Nem hiszem, hogy nekik az architektúrájuk addig skálázódik, ameddig az AMD-é.

    Az nem igaz, hogy nem látjuk, hogy milyen kutatások zajlanak még. Szinte mindegyik gyártó közzé szokta tenni a SIGGRAPH-on a támogatott kutatásait. Ezek részben vagy teljesen publikusak. Persze van ami nem, de azt meg nem lehet elemezni. De egyébként ezek is eljutnak az API-kba. A DX12-be a multi-enginet és a multi-drawot az AMD rakatta bele, de az Intel is adott például UAV orderinget. Az más kérdés, hogy a fejlesztők azok közül az újításokból, amelyeket a gyártók vittek az API-ba lényegében csak az AMD cuccaira vetették rá magukat. De a többi is jó szolgálatot fog tenni idővel.

    Persze, hogy előnyösebb a piacnak, ha nem csak egy gyártó van a konzolok mögött, de ezek olyan dolgok, amelyekkel a konzolgyártók nem foglalkoznak. Nekik van egy saját fókuszuk, amelyben a saját hasznuk van benne, és aszerint a lehető legjobb partnert választják maguknak.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • #52815360

    törölt tag

    válasz b. #179 üzenetére

    Azt jelenti, hogy nem biztos, hogy lesz újabb konzol generáció. Az erősebb x1 meg kb muszáj kategória, ha valamit kezdeni akar magával a piacon. FF15 ilyen 720p 17fps -el fut rajta...

  • Z10N

    veterán

    válasz b. #179 üzenetére

    "A cellt senki nem fogja erőltetni konzolszinten, ez szinte biztos, mert túlságosan drága."
    Most akkor "uj utat" akarsz vagy "koltseghatekonyat"?

    "3 gyártó azért választotta, mert erre íródnak a grafikus motorok, ez a legkifizetődőbb, nem pedig azért , mert ne lehetne jobb."
    Azert erre irodnak a motorok, mert ez a legjobb irany. Ezert valasztottak a gyartok is. Az egesz piac errefele tendal, de azert meg mindig mondod az ellenkezojet. Mondj egy jobbat akkor. En mondtam alternativakat.

    "Hidd el, ez az irány 10 évig meg fog maradni legalább konzoloknál."
    Ezzel nincsen semmi gond, legalabb folyamatos lesz a fejlodes. Korabban mar kifejtettem az elonyeit.

    De befejeztem, ha okosabb vagy az egesz iparagnal akkor mondd el nekik is, hogy hulyeseget csinalnak.

    # sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"

  • stratova

    veterán

    válasz b. #174 üzenetére

    A computing & graphics (asztali/mobil CPU/APU + GPU) részleg bevétele esett 13,5%-kal és az üzemi veszteség mérséklődött 75-ről 70 millióra.
    Ezt a részleget még mindig a mélyrepülésben lévő CPU eladás rontja le és a GPU kompenzálja valamelyest.

    A nagyvállalati, beágyazott és a semi custom részleg bevétele esett 25%-ot ezzel az itteni profit csökkent 45-ről 16 millióra. Ennek AMD szerint jelentős része a K+F költségnek tudható be a 3 új konzolos lapka okán. Illetve az aktuális lapkák eladása és ára csökkent.

    Minden egyéb alatt szerepel további 14 millió üzemi veszteség.

    Azaz a tavalyihoz képest a teljes veszteség 137-ről 68 millióra csökkent.

    [ Szerkesztve ]

  • stratova

    veterán

    válasz b. #187 üzenetére

    Pontatlan volt az utolsó mondatom, az üzemi veszteség csökkent:

    AMD reported an operating loss of $68 million for the quarter, which is an improvement over the $137 million loss last year. The net loss for the quarter was $109 million, or $0.14 per share, which is once again an improvement over last year’s $180 million loss, or $0.23 per share.

  • Zeratul

    addikt

    válasz b. #184 üzenetére

    Miért is vetette vissza az játékos iparágat 3 évvel? Miért is elavult a konzol APUja?

  • Zeratul

    addikt

    válasz b. #191 üzenetére

    Márpedig kénytelenek lesznek mert konzolért soha nem fognak 1500-2000 dollár adni a játékosok, mert biza annyi lenne ha akkor csúcskategóriás cuccok kerültek volna bele és manapság egy középkategóriás PCnek felelnének meg.

    xragna: az ilyen fejlesztők előbb utóbb kiperegnek a piacról.

    [ Szerkesztve ]

  • Z10N

    veterán

    válasz b. #184 üzenetére

    Nem erted a peldat ugy latom. A Cell iranynal erre gondoltam: Power uarch (risc) + sok co-op vektor proci (PPE+SPE). Ezt tovabb lehet vinni power9-re + nv Volta-ra, amihez mar van nv-link is.

    Az irany jo, csak alul lettek meretezve. Minimum 1.5x, de inkabb 2x cu kellett volna, amit most meg is lepnek. Meg 64rop a 4k upscale-hez. Ezenkivul a devkitek mar korabban kint voltak. A fejlesztoknek pedig itt az ideje elkezdeni fejleszteni/optimalizalni is. Erdekes a Frostbite team meg tudja csinalni, meg a sony csapatok. 1080p-re siman jo lenne (lasd ME2 sys req). A neo a 4k-ra es a vr-ra valasz.

    A nem tul eros soc-ok miatt es a fejlesztok lustasaga miatt megertelek, mert tenyleg nem azt az elmenyt hozza, amit elvartak tole, de ez nem az amd hibaja. Hanem akik a megrendelest kertek es alulmereteztek, illetve elszamoltak magukat a fejlesztoket illetoen.

    Miert is vetette vissza 3 evvel? Pc-n ugyan azt kapod meg csak high-ultra-n medium helyett. Pont, hogy a konzol jar elorebb technologiaban (nem nyers eroben).

    A gyartok mindig pezsgot bontanak, ha jok az eladasok. Oket nem erdeklik, hogy neked milyen aggalyaid vannak.

    Mondom, ha nem vagy meggyozodve akkor mondj jobbat (sokadjara mondom, peldakkal egyutt). Nyavajogni barki tud. Inkabb fel kellene ismerni, hogy a fejlesztok elaludtak es elkenyelmesedtek. Belatom, hogy nem konnyu a dolguk, de csak a helyben toporgas ment mar sok eve. Most vegre par studio prezentalt is valamit.

    "Attól , hogy most megduplázzák a PS4 hardverét, még mindig elmarad a teljesítménye az elavult API-t használó gamer PC-k képességeitől"

    Hibas a mondatod. A teljesitmeny =/= a kepesseggel. Ezzel a teljesitmeny duplazassal felkeszitik a fentebb emlitett igenyekre. A kepessegeik meg mindig fejletebbek. A polaris-szal mar lehet elavult lesz nehany teren (meg igy is lesz utokartyaja a soc-nak), de ez konzol befagyasztott speckokkal.

    "miközben az új játékmotorokat még évekig főleg a konzolokban lévő hardverekre írják."

    Szerintem nem vagy tisztaban a kepesseg es a teljesitmeny fogalmaval. Eleve ugyanazt hasznaljak. Az egyiken medium beallitason fut a masikon mehet high-ultra-n mar mondtam korabban.

    "tehát belátható időn belül a PC iparág egyetlen továbblépési lehetősége a Dx 12, de ott meg ismét megakad a grafikai fejlődés a konzolok szűkös teljesítmény keresztmetszete miatt."

    Ennek a mondatnak semmi ertelme, ellentmondasos. Miert akadna meg?

    "Gondolom a skálázhatóság segíteni fog ezen az első 1-2 évben , de tovább nem."

    Ez a baj, hogy jelenleg a skalazhatosagra biztak a dolgot, ami a leglustabb eljaras. Pontosan. El kene kezdeni vegre fejleszteni. Volt ra idejuk 3-4 ev alatt. Pc-n is mar joval korabban fel kellett volna razni a dolgokat.

    Az a baj, ha az erveid nincsenek pontosan kifejtve es megalapozva nem is lehet vitazni. Igy csak egy elegedetlen vasarlo latszatat kelted (amit megertek) aki nem lat be a szinfalak moge, de ettol meg nem a hirvivot (amd) kell leloni, hanem akik a tartalmat gyartjak/irjak.

    [ Szerkesztve ]

    # sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"

  • Zeratul

    addikt

    válasz b. #198 üzenetére

    Kicsit el vagy szállva az igényeiddel. 400 dollárért ennyi jár. Szerinted mekkora "sikere" lett volna egy 1000-2000 dolláros konzolnak, vagy az gondolod majd 400 dollárért fogják adni neked a 1000-2000 dolláros konzolokat?

  • bozont

    veterán

    válasz b. #198 üzenetére

    Ha jól emlékszem a PS3 megjelenésekor is ez volt, hogy milyen nehéz a cell-re programozni, aztán mégis sikerült. És a fejlődés is látszik. Azért a kifejezetten az új konzolokra írt játékok jóval szebbek mint az előző generációsak. Sebességben a PS3 sem volt jobb (sajnos). És azt sem értem hogy miért kell mindig a PC grafikához hasonlítani, sosem az volt a cél hogy jobb legyen nála. Az új hardver meg gondolom a VR miatt kell inkább. Bár én is kételkedem hogy elég lesz hozzá, de majd meglátjuk.
    A baj inkább a kiadók körül van a "minél hamarabb, minél olcsóbban -> annál több pénz" elv miatt.

    [ Szerkesztve ]

  • #52815360

    törölt tag

    válasz b. #201 üzenetére

    Nem hiszem hogy 499 dollárnál többért adják majd.

  • válasz b. #202 üzenetére

    A mai konzolok jóval olcsóbbak mint a régi társaik. A XO valóban el van cseszve (12 CU, DDR3). De a PS4-ben egy 7850-7870 közötti GPU van, ami fullhd-re simán jó volt 2013-ban, így nem nevezném gyengének. Erre még rájön az, hogy natívban programozható, így a legtöbb játék 1080p még most is. Hol itt a baj? A 30 fps casual (konzol) gamereknek nem gond, ez nem PC.

    Ez alapján az új verzió azért kell, ahogy írják, mehessenek a játékok 4K-ban. Bár ehhez elvileg 4x mennyiségű CU kéne, szóval valószínűleg csak UHD ready lesz, azaz 1440p. :D

    [ Szerkesztve ]

    A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.

  • Z10N

    veterán

    válasz b. #198 üzenetére

    Egyszeruen fogok fogalmazni, hogy megertsd vegre, mert ugy latszik felesleges "vitaznunk".

    "Nem, az a gond, hogy te azt látod bennem."
    Hiaba allitod, hogy csak en latom benned, de meg egyszer sem cafoltal ra az ellenkezojevel.

    "Én nem akarok ellenpéldát hozni, mert nem tudok."
    Akkor nem kell olyan teren vitaba szallni amihez nem ertunk valamelyest.

    "te szavaiddal írva -"sírás""
    Sose irtam ilyet. Egyebkent sem hasznalok ekezetet, szoval alapbol nem irhattam.

    "milyen fejlett ez meg hogy nincs jobb"
    Ez sajnos teny. Amugy szivesen megneztem volna egy buffed Tegra K1-t (X1), sajat denver64 nv arm cpu-val, mint a Shiled-nel.

    "ÉN ebből nem látok mást, csak hogy a legjobb stúdiók is szenvednek ezen a hardveren, bárhonnan is nézem."
    Ebben igazad van, de ezert csak magukat okolhatjak, mert meg mindig a regi szemlelettel allnak a dolgokhoz.

    "Tök mind1, kit hibáztatunk"
    Nem. Azt kell hibaztatni aki felelos erte. Az nv akadalyozo policy-je miatt kit kene hibaztatni a dx12-nel, az intelt?

    "a lényegen nem változtat, hogy otthon bekapcsolod a gépet, vagy megvásárolod az eddigi generációk közül a legdrágább játékokat és otthon hasonló színvonal fogad, mint ezelőtt 5 éve, a ps3 idejében."
    Ezt megertem (most igazoltad az atlag vasarlo fogalmat). A szinvonalat jobban kene definialnod. Bar ps3-m nincs (csak x360 es ps4), de a szinvonal emelkedett. Az mas kerdes, hogy nem annyival amennyivel elvartuk volna.

    "Igen, az irány lehet jó lesz, de 2x sebesség se fog csodát művelni, főleg nem mondjuk 5 évig"
    Csodat nem is kell varni tole. Az elozo generacio meddig is tartott? 10 evig. Komolyan ugy mondod, mintha nem tudnad mirol szol a konzol.

    "Te hiába írod, hogy kénytelenek lesznek majd optimalizálni a fejlesztők, nem fognak,mint ahogy az elmúlt 3 évben sem tették, csak a legjobbak."
    Akkor nem fogod megvenni a kovekezo szoftveruket es szsepen lassan csodbe mennek. Alkalmazkodni tudni kell.

    Az xbone cikket hagyjuk. Bonaire Pro varianssal (16 rop szanalmas) nevetseges felbontas erheto el (720p).

    "AZt pedig olvasni, hogy a konzol jár előrébb technológiában, fájó és a könyökömön jön ki."
    Mar pedig igy van. Teljesen mashogy van bedrotozva, masok az eleresek, fuggosegek, regiszterek, gyorsitotarak, bufferek, cu-k, mem vezerlo, beagyazott memoria, stb.

    "Miben látom én ezt otthon? miben látja ezt egy átlag játékos?"
    Ezt megertem. Lehet menni verni az asztalt a gyartonal es a fejlesztonel. Megneztem a fentebbi linkelt videokat, jogos.

    "lassan egy 970- I5 szintű hardver ára fog benne dolgozni amivel hozza azt a szintet, amit az átlag gamer PC."
    Ez szerintem most lesz meg, ez igaz (~$600 lesz tippre kezdetben). De ezt nem neveznem atlagnak.

    "ha jóval olcsóbb hardverből hasonló vagy gyorsabb szintű grafika jönne ki, mint PC-n de ez nem így van, sőt."
    Ehhez mint mar mondtam, meg kene tanulni programozni.

    "Az pedig, hogy valami egy alultervezett hardveren médium beállítással elfut nem jelenti azt, hogy High, ultra beállítással egy erős PC hardverből akár kisajtolja csak az 50 százalékát a teljesítményének"
    De. Mivel az uarch ugyanaz es nyers erobol tolja ki. Ha a motor nem skalazodik jol, akkor az megint javareszt a motor hibaja, mivel bennehagytak a bottleneck-eket.

    "max a rossz optimalizálatlan kód miatt. "
    Igy van :)

    "(Frostbite a világ egyik legjobb játékmotorja, de kíváncsi lennék, mikor lesz annyi pénze egy átlag stúdiónak, hogy hasonlót kifejlesszen önállóan)"
    Jogos, itt mertek el magukat a gyartok.

    "Lehet lovagolni ezen hogy teljesítmény =/= képesség, de ez puszta okoskodás illetve szőrszálhasogatás."
    Ez nem lovaglas/okoskodas/szorszalhasogatas, csak annak aki nincs tisztaban a fogalmukkal (a kepesseg tudas alapu, a teljesitmeny pedig nyers ero alapu).

    "Elismerem én, hogy tud a konzol egy csomó olyan effektet éa képesságet amit a PC majd csak később,vagy soha( és pont nem hiányzik senkinek) de ennek ára van és olyan erőforrásokat eszik meg amit nehéz ellensúlyozni erő hiányáéban."
    Ez igaz. Majd a generacio vege fele fognak ezek elojonni. De mivel felgyorsultak a dolgok gyorsabban kell ezeket is implementalni.

    "Te azt írod technológiailag milyen fejlett, meg hogy nincs jobb.Én meg azt mondom, hogy ez így kevés még a Neoval is"
    Azzal ugye tisztaban vagy, hogy a ketto nem zarja ki egymast.

    "Egyetlen út az lenne , ha valóban alacsony szintű eléréssel fejlesztenének kizárólag konzolra írt játékmotorokat és hanyagolnák a Multiplatformot."
    Ez mint ahogy mondtad nem gazdasagos. Masreszt korabban azt mondtad, hogy a konzol a korlatozo.

    "Addig ezek a multiplatform dolgok, ( mivel a dx 12 még gyerek cipőben jár) ne fognak érdemi és minőségi előrelépést jelenteni senkinek. Ezek a konzolok is megelőzték a korukat a hardverükkel,. Most kellene még csak kiadni őket a Neoban lévő hardverrel és akkor talán 2-3 év múlva beérne a Dx12 és a Low level api közös gyümölcse."
    Ezzel egyetertek, de ezt a penzehes studioknak/kiadoknak/gyartoknak mondjad. Masreszrol a 720p korszak lejart es lepni kellett. Sok lett a 10 ev es az 1080p elmaradt. A 4k/vr hamarabb jott es ez zavart be.

    # sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"

  • Z10N

    veterán

    válasz b. #201 üzenetére

    Az arazast szerintem meg az is befolyasolni fogja, hogy a bluray player fel lesz keszitve az UHD-ra. Ami egy tovabbi huzopont. A morpheus-t kulon vagy bundle-ben olcsobban lehet majd venni.

    [ Szerkesztve ]

    # sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"

  • Zeratul

    addikt

    válasz b. #221 üzenetére

    Nem azért de pl a WoT meg tudták rendesen írni mind PS4-re mind Xbox One-ra, a PC-s társaságban meg csak a sírás megy hogy kalap szar lag és bugware az egész.

  • Raysen623

    addikt

    válasz b. #221 üzenetére

    Akkor azt a játékot nem kell megvenni és kész. PC-re sem veszek olyat ami rossz minőségű. Persze vannak ellenpéldák is: Battlefront állítólag jól fut PS4-en, Forza 6 meg XO-n. A többiről nem tudok, mert egyenlőre nincs kozolom.

    A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.

  • mildwood

    tag

    válasz b. #221 üzenetére

    Adj egy félmilliós gépet kölcsönbe és akkor verem majd az asztalt évekig, hogy igényes vagyok és jobb konzolt adjanak...ja hogy leszarják? Én meg ne játszak mert te azt mondtad? Azért az Xbone-t te is elfogadtad, ha ennyire utálod miért nem utasítottad el, vagy adtad el valakinek? Én évezem a ps4-em és ha felrobbansz se tudod megmagyarázni, hogy szar, mert jó játékok vannak rá és jó élményt nyújt nekem. Azt hohy mi van benne meg hogy működik, finoman szólva is szarom le mióta eladtam a szuperPC-m amin szuperdriver meg szuperwindows10 volt.

    P

  • Polllen

    nagyúr

    válasz b. #239 üzenetére

    "Sajnos, ezért tart itt az egész ahol tart, kellene egy kis igényesség a vásárlóerőben."

    "Kinőni az igényességet meg nem lehet, maximum elfogadni az igénytelenséget. Ha ezek a grafikai kompromisszumok exkluzív játékfelhozatal mellett lennének engem sem érdekelne, mert el kellene fogadnom, nyelnék egyet,hogy máshol nincs jobb csak itt tudok ezzel és így játszani."

    Egy vásárlás esetén a nem vásárlás mindig alternatíva. Nem kell elfogadni az "igénytelenséget".

    Egyébként a te értékrendszeredben melyik Halo 1 játékos az igényesebb és miért? Van 1 xbox classic, 1 xbox 360, 1 pc és egy xbox one.

    [ Szerkesztve ]

    "Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"

  • mildwood

    tag

    válasz b. #239 üzenetére

    Nem hisztizni akarok, csak nem látom értelmét a problémádnak. Nem tetszik nem veszed. Mégis sokkal többen megvették mint mást. Amúgy igaz remastered verziók, de ne hagyjuk már ki az Uncharted 1-3-at, god of war, last of us, until dawn, bloodborne játékokat. Nekem nem volt ps3-am, 60 fps-el meg bem rossz unchartedezni akármennyire remaster. Állítólag amúgy ez az év a PS4-é lesz, bár majd hiszem ha látom, de tegnap pl Bloodborne-oztam és azt az érzést meg hangulatot sem fogja soha semmi más visszaadni. Olyan kidolgozottság sincs az n64-en vagy dreamcaston, mert akkor nem lehetett. Nem is volt 50 giga egy játék, negyedennyire sem volt túlkomplikálva, nem ment csilivili oprendszer, csak ment, mint pista bácsi szekere :D...patchek meg multiplatformon sajnos bevett dolgok. Ismét ellenpélda, bloodborne goty-t beraktam és vártam a "nagy patch" halmazt. Lehúzott 190 megát! és ennyi. Igaz Goty, de raktak bőven tartalmat abba is. Nem akarok vitázni meg személyeskedni, csak úgy írtál mintha a mi(konzolosok) hibája lenne, hogy ilyen a PS4. Még 2 dolog és végeztem. 130 ból összeraksz egy gépet, ha ügyes vagy még találsz minőségi alkatrészeket is ennyiért, de megint a grafikával érvelsz, utána azt írod nem érdekel a nintendonál a grafika csak az exkluzívok...? PS4-et talász garival 70-ért. Nem folytatom. A másik, hogy a Neo (ha létezik és az lesz amit írtak), akkor sem új Gen lesz, hanem VR-ra frissített PS4. Előre erről felesleges beszélnu, majd E3 után úgyis felrobban egy topik ezzel.

    P

  • mildwood

    tag

    válasz b. #244 üzenetére

    Én is értem mire célzol, sajnos én nem a korai konzol generációban nőttem fel :( A boxon jogos az oprendszer felvetés, nem is jó dolog, de ps-en egy nagyon lightos rendszer van, ami a ma elvárt szintet hozza : chat, twitch, facebook, médialejátszó stb...nem akartam vitatkozni, nekem közel sincs annyi tapasztalatom konzol téren mint neked, de pont a szar portok miatt váltottam az exkluzívok mellett konzolra. Ez egy rossz korszak mindenkinek, de már látni a pozitív változás szelét. 1-2 év múlva reméljük már ismét fellendül az egész ipar. :)

    P

Új hozzászólás Aktív témák