Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zack

    nagyúr

    válasz mrlujoak #159 üzenetére

    Egyébként erről a beázásról...Ismerjük a felhasználókat. :U Tisztelet a kivételnek. Magyarországon pl a Logitech többek között a felhasználók miatt szigorított a garanciális ügymenetén, mert visszaéltek a remek prémium garanciával, és sokszor lóvá tették a Logitech-et.
    Na már most ezt a beázósdit hogy a kénköves mennykőbe lehet bizonyítani, hogy mitől történt? Azért mert a Sony hibázott adott készüléknél, vagy mert a felhasználó megunta, és úgy gondolta nem zárja vissza a védőkupakokat, és megúsztatja, majd cserélteti, mert karcos a kijelző, vagy egyéb más problémája van vele.
    A Sony értelemszerűen ezeket nem fogja cserélni, mert ki tudja bizonyítani a vétlenséget, adott esetben pedig a szándékosságot? Senki. Az a megoldás, hogy ez nem fícsör, nem kellene ezzel reklámozni, vagy odaírni, tájékoztatni a vásárlókat, hogy erre a részére nincs garancia. Egyébként kicsit összekeverték a funkciókat. Ez nem telefonba való, hiába mondják, hogy 1m-ig vízálló, mindig lesz aki véletlenül 2m-re merül vele, vagy egyéb más okok miatt szivárog be a víz. Ez egy okostelefon, és semmi keresnivalója a vízben. Persze esőbe telefonálásnál hasznos a funkció, de ez elég szélsőséges szitu.

    Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3

Új hozzászólás Aktív témák