Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BonFire

    veterán

    válasz Dany007 #99 üzenetére

    Lehet, hogy te egy nagyon tájékozott, tudatos vásárló vagy, aki tudja, mit akar, az emberek többsége azonban nem ilyen, és szereti, ha vezetik. Ezért virágzanak a szupermarketek. Ott nem kell zavarba jönni, ha nem ismersz egy terméket, csak le kell venni a polcról. Szatócsboltban fennáll a veszélye, hogy bizonyos árucikkekről a vásárló soha életében nem hallott, így soha nem fogja kérni! A tatai májkrémet ismered, azt is fogod kérni a boltban. Pedig van rajta kívül még csucsaji is, meg kökönyi is. De ezekről még nem is hallottál soha.

    Ellenben ha egy szupermarketben jársz, ott az orrod előtt a polcra egymás mellé ki van téve a tatai, a csucsaji meg a kökönyi májkrém is, megeshet, hogy kipróbálod valamelyiket, már csak a változatosság kedvéért is. Aztán ha neadjisten megízlik, akkor legközelebb is fogsz belőle venni; a lényeg: hogy megismertél egy újabb árucikket. És ezt egyedül az önkiszolgáló, mindent ömlesztve áruló szupermarket-rendszernek köszönheted.

    Ha az emberekre hagynák, hogy maguk válogassák össze a csatornákat, akkor mindenki a legismertebb (nem a legjobb!) 5-6-ból választana, mert a többi létezéséről fogalma sem lenne. És természetesen ez a piacnak nem jó. Ha én egy terméket piacra dobnék, az lenne az elemi érdekem, hogy sikerüljön a legzsúfoltabb szupermarketek polcaira bevinni, mert az éjszakai betelefonálós teleshopban egy darabot nem fogok belőle eladni. A csomagrendszerben van az üzlet. Kicsi pénz, de sok helyről jön, és úgy már elviselhető a helyzet.

    A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.

Új hozzászólás Aktív témák