Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kront

    tag

    válasz Tanya- #1736 üzenetére

    nagyon nem akarom reklámozni a mobilexpresszt, mert nem ismerem őket, a webes áruházakkal kapcsolatban (nem egészen megalapozatlanul) előítéleteim vannak, de azért a tapasztalataimat elmondanám velük kapcsolatban:
    feladtam a rendelést, öt percen belül felhívtak, egyeztették a készüléket, felhívták a figyelmemet a garanciális feltételekre (nincs itthon gyári), plusz jelezték, hogy nincs benne magyar nyelv és a közeljövőben nem is várható, hogy bele kerül. napra pontosan megadták, hogy mikor várható a készülék érkezése külföldről.
    folyamatosan tájékoztattak levélben a beszállításról, (mikor adták fel, mikor raktározták be, futárnak mikor adták át stb.) még a kiszállítás időpontját is meg lehetett velük beszélni.

    a készülék baromira becsomagolva (tíz percig csak bontogattam), hologramos matricával lezártan, sértetlenül érkezett.
    ráadásul nem a sufni gsm-s, adócsalós, 0-áfás, hanem a korrekt 27%-os áfás számlát adják.
    a számlán a nevet elrontották, felhívtam őket, elnézést kértek és két napon belül ott volt az új számla a hozzá tartozó garancialevéllel.

    tegnap megint rendeltem tőlük. tíz perccel a rendelés után visszahívtak, kiszállítást egyeztettek, két óra múlva a kezemben volt a készülék.

    valami ilyesmit várok el egy webes áruháztól. a garanciális ügyintézésükről (ami ugye nekünk a legfontosabb) semmilyen tapasztalatom nincs, lehet, hogy botrányos, ezért _nem_ _tudom_ _biztosan_ _ajánlani_ _őket_, de az eddigi munkájukkal elégedett vagyok.

    lehet náluk venni plusz év bolti garanciákat elég vegyes árakon. néha nagyon sokat kérnek érte, néha meg normális pénzt. nem tudom mitől függ.

Új hozzászólás Aktív témák