Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • chab7

    addikt

    válasz kaller1 #34487 üzenetére

    Sajna a mai Magyarországra kaptunk újabb mintapéldát. Hozzáteszem az autópark még vérlázítóbb, de nem mossa tisztára azt ami a vasútnál megy. A vonatokba szerelt gps rendszer után egy újabb felesleges kiadás. Az ilyen lépéseket akkor kellene meglépni, ha már a vasúti pályák vannak olyan minőségűek, hogy egyáltalán szolgáltatni lehessen rajta. Mert ugyan baromi jó, hogy meg tudom a neten nézni hogy a vonatom 70 percet késik, mire Bp-ről elér Nyíregyházára, meg az is baromi jó hogy a kalauz pda-val ellenőrzi a jegyet,de este 8 után engem az hozna lázba ha egy percet sem késne (max 1-2) a vonatom amivel szeretnék meló után hazaérni Kisvárdára. Tehát előbb a fő szolgáltatást kellene tisztába tenni és csak azután az ilyen "extrákat". De valamiért úgy látszik nem ez a céljuk. A teherszállítást már így is sikerült nagyrészt az utakra kényszeríteni, úgy látom most a személyforgalmat is oda szeretnék. Meg is értem a politikusokat - abban nekik nagyobb a biznisz ha én kocsival járok melóba nem pedig vonattal. Tehát jelen máv szolgáltatási körülmények között ne védjük már a vasutat ezen újabb "nagyszerű" lépése miatt.
    A kalauzokat meg nem bántani, mert nagy részük még ha esetleg tényleg nem is egy műszaki zseni - de miért is kellene annak lennie - de legalább rendes. Erre már számtalan esetem volt. (Otthon felejtett bérlet, hatalmas sor az egy szem pénztárnál és nem volt már idő helyjegyet venni - minden esetben elnézőek voltak. Ők is tudják ám mi folyik náluk a cégen belül.) Mellesleg meg ha az iskolás diákok - akiknek nagy része itt írogat - megtehetik hogy tanulás helyett az iskolában angry birds-öt játszik, akkor a kalauz miért ne tehetné meg ugyanezt 2 állomás közt mikor már leellenőrizte a jegyeket.
    Bocs a nagyon hosszú, nagyon off-ért.

    Lenovo ThinkPad T500 (Win10) | Huawei Mate 9 (8.0)

Új hozzászólás Aktív témák