Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vicze

    félisten

    válasz Ájvé #83 üzenetére

    Ezt írtad "Xiaomi eleve nem költ marketingre", én azt mondtam, hogy költ nem mondtam, hogy sokat, de erőteljesen foglalkozik vele és költ rá. Most akkor azt linkeled, hogy de költ csak keveset és engem igazolsz? :U Értem, hogy költői túlzásokba esel, de ne. Milliókat meg biztos költ, csak a többiek mércéje kicsit más úgy 2-3 0-val. A készülék áraik főleg más miatt alacsonyak, írtam is párat, ez nem mind nyilván. De szinte az össze kínai gyártó így csinálja, mégse olyan sikeresek szóval a Xiaomi szerintem a marketinget csinálja jobban főleg az rettenetes Apple majmolással. (Részemről ez nem negatívum, csak egy tény.)
    100e-s tétel úgy megy el pár mp alatt, hogy a kiskereskedők nagy tételben felvásárolják a fenébe. Nincs a világon olyan webszerver ami ennyi tranzakciót lekezelne ilyen rövid idő alatt, szóval valójában beérkezik 10 nagyobb rendelés és kész. Mivel a kereskedők máshogy nem juthatnak hozzá, így így oldják meg. Szóval nem 100e egyedi userről beszélünk, hanem kis és nagykereskedőkről, akik felvásárolják a készletet, az ilyen hírek is csak a marketing része és szimpla reklámfogások. Raktárkészlet meg kvázi nincs, mert szintén csak előrendelés van.

    Igazad van lehet nem te írtad, hogy HTC-nek kevés telefonja lehet idemosódott más, elnézést.
    Presztízse igazából sose volt amúgy(legalábbis itthon), mert egy rétegmárka volt mindig is.
    A forgalom csökkenést írtam, de az olyan hatások miatt van, amivel nem tudnak mit kezdeni mert túl kicsik hozzá sajnos, és nem erre a piaci stratégiára vannak berendezkedve. Az egy jó hosszú írás lenne, hogy miért is nem tudnak már érvényesülni és hogyan szorították ki egyes piacokról őket.
    Amúgy maradnak ők még sokáig, csak kis gyártó lesz, ennyi.

    A többiben nem hiszem, hogy sokat különbözik a véleményünk(Én a Tizenen inkább jót nevetek egy jót, hiszem ha látom :P má két éve....), azokat végül is csak megjegyeztem, ha már úgy is kilométerest írok...

    Azt azért ne felejtsd el, hogy a kínai gyártók EU/US-be való belépésének van egy olyan problematikája, amit szabadalmaknak hívnak. Lenovo pl. a Motorola felvásárlással kötött keresztlicence megállapodás és ők bátra jöhetnek, bár így lesz aki bepróbálkozik. De a többi kínai gyártó kb. lehúzott gatyával állna.
    Illetve amíg nem zavar sok vizet nem bántják, de ha nagyobb lesz, akkor leperelik a gatyát is.

Új hozzászólás Aktív témák