Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • joestone

    addikt

    válasz St3ven #47834 üzenetére

    Normál módban is lehet a kdz_updatert futtatni , ebben az esetben az updater programban a diag módnak kell kiválasztva lennie. Ha jól működik minden driver (nem kell pdanet , csak a gyári drivercsomag+pcsuite) akkor a frissítés elindulásakor a teló átkapcsol download módba és onnan folytatja a gyári rendszer felrakását.
    Ha a teló download módban van akkor pedig az updater programban a diag helyett emergency vagy cs_emergency módot kell kiválasztani és úgy indítani a frissítést.
    A gyártó tanult az első sw frissítések okozta téglázásokból és javított a dolgon , tehát menet közben kihúzva az usb-t egyáltalán nem biztos , hogy vége a dalnak.
    Az tény , hogy szomorú , hogy a hivatalos frissítés során is téglásodhat a készülék , viszont ezt tudja másik gyártó is produkálni. A különbség annyi , hogy az LG esetében nincs gyárilag recovery , és speciális vészüzemmód , amikor is az sdről még képes magára szedni a rendszert , ha másra már nem is reagál a készülék.
    Azt kell mondjam garis szempontból kiváló az LG szervize , szó nélkül cserélik a repedt akkut vagy hibás alaplapot. Ilyen volt még a Huawei is ott is szó nélkül cserélték a repedt akkut és a kijelzőt is annak ellenére , hogy meg volt horpadva a kijelző szélén a készülékház.
    Azt javasolnám , hogy gyűjtsd össze a problémákat a készülékkel vidd be a márkaszervízbe és javítani fogják a készüléket. Javaslom a közvetlen gyártói szervízt (Telemax ) , így nem kell a szolgáltató droidjával értelmetlenül küzdeni.
    Ezek a ZTE szervízéről nem mondhatók el. Éppen kardozom a gyártóval , hogy nyilatkozzon arról , hogy a 21 óra alatt kimerülő akku biztosan rendben van-e. Mindezt 90% ban kikapcsolt kijelzővel és mintegy 10 percnyi beszélgetéssel.

Új hozzászólás Aktív témák