- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Honor 90 - modellalkat
- Samsung Galaxy S10e - esszenciális
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Olyan telefon lett az idei foci EB hivatalos mobilja, ami nem kapható Európában
- Spanyolországban kezd a Vivo V40 5G és V40 Lite 5G
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- uleFone Power
Hirdetés
-
Befellegzett az Alone in the Dark rebootját fejlesztő csapatnak
gp A játék vegyes értékeléseket kapott, de nem gondoltuk azt, hogy ez lesz a sztori vége.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Elindíthatja Kínában az FSD tesztjét a Tesla
it Sanghaj 10 Tesla jármű számára engedélyezte a tesztet, így előkészíthetik az FSD kínai indulását.
Új hozzászólás Aktív témák
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz pepe62 #35513 üzenetére
Fikázni nem is fikázza senki... Csak elég zavaró az, amikor 1 bizonyos hibával háromszor, vagy többször kell vinned szervízbe, ez mellett a gyártói support egy hulladék. Ha egy BMW-t beviszel a szervizbe, nagy valószínűséggel nem pislognak rád a szervizesek, hogy Ők ilyen hibáról nem tudnak...
Iphone-os hülyeséget meg most felejtsük el...
Amúgy, miről beszélsz? Szerintem kezd el még egyszer végigolvasni azoknak a hsz-eit, akik panaszkodnak a telefonra, hogy miért is panaszkodnak pontosan.
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...