- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Netfone
- Fotók, videók mobillal
- Mobil flották
- Őrült pletyka: Bárhova elhelyezhető ikonok az iOS 18-ban
- Samsung Galaxy A33 5G - a három az majdnem öt
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a The Glass Staircase
gp Alig néhány nap múlva PlayStationre, Xbox-ra és Nintendo Switch-re is elérhető lesz a program.
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
LG G2 témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
válasz csubííí #2816 üzenetére
nem tudom ezeket honnan vetted, de a jogszabályok nem így szónak ám!
8 munkanap az elállás intervalluma, és ekkor is lehet élni a 3 munkanapos csere lehetőségével is, amennyiben a hiba a rendeltetészerű használatot akadályozza, és nem kívánsz élni az elállással, persze ekkor feltétel, hogy adott értékesítőnek legyen fizikális üzlet. a szolgáltatónál (például telekom) simán cserélik is 3 munkanapon belül a webshop útján vásárolt készüléket is, amennyiben a feltételek adottak.
a személyes átvétel sem helyes, mivel nem az átvétel módja számít, hanem a rendelés milyensége, tehát ha webshop útján/neten rendeled, de személyesen veszed át, akkor is lehet élni a 8 munkanapos elállással.
amennyiben nem távollévők között köttetik meg a szerződés, úgy 3 munkanapon belül a csere feltétele adott a fent leírtakkal, viszont elállásra csak akkor van lehetőség, ha nem tudnak azonos típusú cserét biztosítani, amennyiben cserélni tudják a fentiek szerint, úgy a pénzt nem kérhető vissza, tehát hibára hivatkozva nincs elállási jog.írta itt valaki korábban, hogy a szolgáltatós készülékekkel van gond, nos, volt alkalmam ma megnézni két független készüléket gsm üzletben, bizony ropog az ázsiai példány is, utoljára sgs (gt-i9000) esetén láttam ilyet...
a szolgáltatónál nem volt bontott g2, de kerítek majd rá alkalmat, mert nem tartom elfogadhatónak azon véleményt, miszerint csak a szolgáltatós darabokkal van probléma, pláne úgy nem, hogy ez több gyártó esetén is erre fogja; link
nehéz elhinni, hogy külön szortírozzák, és a problémás darabok mennek a szolgáltatóhoz.
vagy életszerű ez valaki számára?[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
az már már életszerűbb, amely módosítást/kiegészítést a szerkesztéssel eszközöltél, pont ezért voltam kíváncsi ázsiai példányra is - ha már lehetőség volt megnézni, mert elhívtak segítségül a vásárláshoz -, de itt adott esetben bukott ez is, legalábbis a vizsgált esetben.
szériákra is fogható a dolog, de az, hogy pont csak a szolgáltatóknak válogassák a rosszat, nem valószínű.
egy órán belül megnézzük a szolgáltatósat, kíváncsian várom az eredményt.
nem vagyok lg fan, de a gördülékenység és a szoftver rendben van, nem is beszéltem le az ismerőst a g2-ről, kipróbáljuk a szolgáltatósat, ami már csak a gari miatt is jobb döntés. -
kali
legenda
válasz jooker82 #3113 üzenetére
így sem az igazi, 8 munkanapon belüli csere nincs, elállás van, és utána a visszakapott pénzből vehetsz majd másikat, direktben nem kell, hogy cseréljék.
azzal is sokszor lepasszol az eladó, hogy ha neten rendelted, de aztán személyesen veszed át, akkor nem élhetsz a 8 munkanapos elállással, pedig de, mivel a rendelés módja számít.
tényleg jó az elállásban, hogy nem kell indokolni.
a 3 munkanapos részébe elég nehéz lehet beleerőszakolni a recsegést-ropogást, legalábbis szerintem. -
kali
legenda
a hibásat elküldhetik szervizbe, de csak azt követően, hogy kicserélték neked, akár azért is, hogy kizárják/vagy megállapítsák, hátha felhasználói hiba/beavatkozás okozta a problémát, mert akkor utólag követelhetik rajtad a javítás/csere...stb árát.
nem egy üzlet fizetett már azért húzós bírságokat, mert 3 munkanapon belül nem cserélte azonnal, hanem csak javításra vette át azon készülékeket, amiket egyértelműen cserélni kellett volna azonnal, mivel a hiba akadályozta a rendeltetésszerű használatot.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz jooker82 #3452 üzenetére
ott a mentés az ügyfélszolgálattal eszközölt beszélgetésről, adnának csak 16gb verziót utána, de ez még nem bizonyított dolog, azért írtam a másik verziót, viszont majd kiderül, ha ténylegesen megnézi valaki a t-nél.
azt hittem, azokat készteti reklamálásra, akik korábban vásároltak és 16gb verziót kaptak, a mostani esetleges 32gb verzió ellenében.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Gergőke88 #3500 üzenetére
nem feltétlenül 30 nap múlva, hanem 30 napon belül, előfordul, hogy 2 hét sincs az átfutás.
tedd hozzá, hogy neten rendelted, ezért a 8 munkanapos indoklás nélküli elállás lehetősége, nehogy valaki más esetben is menjen és verje az asztalt.Bossi; ilyen vásárlás során is lehet kérni, ha betudják olyan hibának, ami akadályozza a rendeltetésszerű használatot, de ez a recsegés esetén erősen kérdéses.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
fontos kitétel a 3 munkanapos cserénél, hogy a hiba/meghibásodás kell, hogy akadályozza a rendeltetésszerű használatot, és a recsegésre nem igazán fogható rá.
nem mondom, hogy lehetetlen küldetés, eltérhetnek a jogszabálytól az ügyfél számára kedvező irányba, de nem annyira jellemző. -
kali
legenda
válasz zenefan #3699 üzenetére
2010-ben jeleztem e-mail útján egy elírást a szolgáltató irányába, hogy a galaxy s szolgáltatós beállítási útmutatójában - ami a honlapjukon megtekinthető, illetve onnan letölthető - rosszul van megadva a hangposta telefonszáma, amit - úgy egy hónap elteltével - kedvesen meg is köszöntek, továbbá azt is írták, hogy jelzik az illetékesnek és mihamarabb javítják a hibát, de az még egy év elteltével sem történt meg a részükről...
hátha gyorsabbak azóta, és a g2 esetén csak néhány hónapra lesz szükség a javításhoz.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz zazenke #3882 üzenetére
jogos a kérdés, de nagyon szélsőséges eset kell hozzá, hogy a telefonon a főkapcsolóval, vagy ha adott kétgombos vagy másféle kombináció, akkor úgy ne lehessen orvosolni a problémát.
inkább azok szoktak problémázni a zárt ház miatt, akik több akkumulátort szeretnének, és cserélgetni akarják, de én ezt nem preferálom, jobb megoldás egy hordozható külső kis akkumulátor.
attól sem feltétlenül kell tartani, hogy gyorsan meghal az akkumulátor, és emiatt nem lehet gyorsan és egyszerűen cserélni otthon, mert elég jól bírják már ezek az akkumulátorok.
több zárt házzal rendelkező telefonom is volt már (legutóbb például iphone 4s és xperia z), de egyiknél sem éreztem hátrányát.
a teljes lemerülést nem szabad megvárni, mert az káros lehet a li-xx akkumulátorok esetén.
normális esetben úgy van kalibrálva, hogy amikor kikapcsol lemerültségre hivatkozva, akkor még van benne meghatározott töltöttség, de ha a rendszer nem megfelelő idpontban kapcsolja ki, mert a fagyás miatt nem rendesen kezli, akkor probléma adódhat.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz PPatrik #3957 üzenetére
lehet mellé igényelni rendeléskor kedvezményes domino sim kártyát, a rendelés során kell jelezni, hogy kéred vagy sem.
a t-s animáció bekapcsolást/újraindulást jelez, mivel az csak akkor fut le, amennyiben nem te kapcsoltad be vagy indítottad újra a telefont, úgy gond van a rendszerrel/telefonnal, ha csak úgy újraindulgat...
az animáció a szolgáltatós firmware része, azt kivenni nem fogják, de normális esetben nem is sűrűn látod, csak a te készülékeddel valami gond van, sűrűn újraindul, ezért találkozol vele annyiszor.
próbáld ki a készüléket másik sim kártyával, mert annak a hibája is okozhat ilyet.
32gb verzió hivtalosan nincs belőle forgalomban a szolgáltatónál (sem), a készülék honlapos leírásánál tévesen írják, de a rendeléskor, illetve a szerződéses papírokon már 16gb van leírva.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Wade0303 #4064 üzenetére
sarkaítok, és részint saját vélemény, de; webshop útján vetted a szolgáltatótól, az üzlet meg viszontos, tehát rés van a kettő között, ami bizony anyagi érdekeltségben is megmutatkozik.
az üzletben nem szívesen foglalkoznak olyan cuccokkal, amiket nem tőlük, hanem közvetlenül a szolgáltatótól vásárolt az ügyfél, de ettől függetlenül intézniük kell az olyan ügyeket, amik jogszabályilag rájuk is kötelező hatással bírnak, tehát ha olyan hibával viszed be 3 munkanapon belül a terméket, amely a rendeltetésszerű használatot akadályozza, úgy hiába webshop útján lett vásárolva a termék, kötelesek cserélni, ha van náluk raktáron!
a recsegés nem ilyen hiba, ezért adott a kibúvó számukra, hogy az elállásra hivatkozzanak, így nem kell foglalkozniuk a dologgal, te pedig ha élsz a webshop vásárlás adta 8 munkanapos elállás lehetőségével, akkor vagy letöltöd a szolgáltató honlapjáról a megfelelő nyomtatvány és postai úton visszaküldöd, vagy pedig leadod üzletben a készüléket.
a későbbiekben visszaállítja a szolgáltató a vásárlás előtti állapotot, illetve visszajuttatja a vételárat, utóbbira 30 napja van jogszabályilag.
üzletben vásárolva nincs a 8 munkanapos elállási lehetőség, csak a 3 munkanapos része adott, viszont a recsegés olyan dolog, ami nem annyira egyértelmű, hogy akadályozza a rendeltetésszerű használatot, így lesz olyan ügyintéző aki cseréli, másik pedig nem, ezért érdemes több helyen/embernél bepróbálkozni.
annyi az előnye a webshop 8 munkanapos elállásának, hogy ott nem kell indokolni a döntést. -
kali
legenda
válasz Wade0303 #4077 üzenetére
más az elállás, és megint más a csere.
elállás; távollévők között kötött szerződés esetén adott a lehetőség, tehát ha neten rendeltél valamit - az átvétel módja mindegy, átvehetted például személyesen is, a rendelés módja a lényeg -, akkor 8 munkanap van az elállásra, és nem kell indokolni a döntést.
a módja/lefolyása az, hogy leadod/visszaküldöd a készüléket - korábban leírtam a módozatokat -, a szolgáltató visszaállítja a vásárlás előtti állapotot, tehát te 8 munkanapon belül eszközlöd valamelyik visszaadási módot, amikor a szolgáltató illetékes megkapja a készüléket és a papírokat, akkor azokat ellenőrzi, majd eszközli az elállást, ennek intervalluma változó, mivel több tényező függvénye; vásárlási konstrukció, kiszámlázandó tételek - például előfizetéses konstrukció...stb esetén -, valamikor néhány nap, de akér 1 - 2 hét is lehet, illetve 30 napon belül visszafizetik a készülék vételárát, ennek lefutása is változó, néha 1 hét, máskor 2, 3 vagy 4 is lehet, az a lényeg, hogy 30 napjuk van rá maximum.
fontos megjegyezni, hogy például hűség meghosszabbításával vásárolt készülék esetén muszáj megvárni, amíg a szolgáltató visszaállítja a vásárlás előtti állapotot, hiszen addig azonos telefonszámra nem vállalható újabb hűség, sokszor ez a kellemetlenebb még akkor is, ha ez csak néhány nap, vagy rosszabb esetben 1 - 2 hét, nem pedig a vételár 30 napon belüli visszajuttatása, bár ha valaki nem rendelkezik megfelelő tőkével, akkor utóbbi is problémás.
csere; a vásárlás módja mindegy - tehát webshop útján vásárolt készüléket is kötelesek üzletben cserélni -, és 3 munkanapon belül lehetésges, de fontos kitétel az azonnali cseréhez, hogy legyen problémája a készüléknek, és a hiba/meghibásodás akadályozza a rendeltetésszerű használatot.
van olyan ügyintéző, aki például a recsegésre is azt mondja, hogy megoldható a csere, de saját felelősségére teszi, hogy eltér a szabályozástól, és bár erre van lehetőség, de nem kötelező. -
kali
legenda
válasz dave_gahan #4158 üzenetére
adhatják gyártói garival, csak nem vihető a készülék az eredete miatt a hazai - adott esetben magyarországi - gyártói szervizbe, hanem csak a származása szerinti ország gyártói szervizébe.
szerintem jobb egy fokkal, mint a hazai gsm bolti gari, hiszen gyártói szerviz javít, nem pedig sufnis szerviz. -
kali
legenda
válasz Darth_Revan #4351 üzenetére
minden telefon esetén lehet emiatt aggódni, nem véletlenül tesznek indikátort a jack, usb...stb csatikhoz, és sokszor már egy kellően párás fürdőszobai környezet elég az elszíneződéshez.
a hideg -> meleg ugrás nem annyira vészes, legalábbis szerintem. -
kali
legenda
válasz tzsolesz #4416 üzenetére
az első firmware verziók alatt röcögött az s4 rendesen, aki mást állít, az nem használt még gördülékeny rendszert, én is ezért nem vettem meg rögtön a megjelenéskor - ha neked is abból az időből maradt meg a tapasztalat, akkor nem is csodálkozom -, de az utolsó 4.2.2 verziók alatt már okés, illetve ha teheted, próbál majd ki 4.3 alatt, tegnap tettem fel a hivatalos gyári független verziót, és majdnem leültem a rendszer pörgésétől, pedig sokat van nálam i5...stb, illetve g2 sem egyszer volt csak a kezemben.
hétfőtől g2 is lesz nálam sűrűn, bár nem akarom hasonlítgatni a két telefont a hardveres eltérés miatt sem, meg a g2 esetén az első firmware verzió is szépen pörög már.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
nem teljesen, nézz rá a biztonság kedvéért, hogy milyen folyamatok rejtőznek az android rendszer alatt, mert olyan is lehet, aminek nem feltétlenül kellene futni.
amikor bekapcsolod/feltöltöd a készüléket, akkor először az android folyamatok vannak elől, hiszen a rendszer dolgozik, de idővel beérik a jobban használt folyamatok - kijelző, böngésző...stb -, és normális esetben azok maradnak elől, ha a háttérben semmi sem tekeri - akár feleslegesen - a rendszer folyamatait. -
kali
legenda
szélsőséges problémát nem látni, az lenne a tippem, hogy az lg és a google mentési, frissítési és követési folyamatai ébresztgetik a rendszer az android folyamaton keresztül, ezért érdemes a kapcsolódó beállításokat átnézni, és ami nem kell, azokat kikapcsolni.
csökkenthető nevezett android folyamat százalékos értéke, de addig nincs gond, amíg szélsőséges/látványos merülést nem okoz, szóval annyira azért nem kell izgulnod, inkább az lesz jó érzés, ha látszatra (is) csökken nevezett érték. -
kali
legenda
nem feltétlenül kell leállítani, sokszor elég csak megfelelően beállítani, ne ellenőrizgesse automatikusan a frissítéseket, ne küldjön minden lépésről adatot a rendszer, ne figyeljen folyton az android eszközkezelő, google szolgáltatások megfelelő beállítása, például az asszisztens kikapcsolása, továbbá ne figyelje és jelentse folyamatosan, hogy merre jár a telefon...stb.
nagyon sok olyan gyártói és google folyamat van, amik alapban bekapcsolt állapotban vannak, papíron azért, hogy neked segítség legyen, a gyakorlatban persze célirányos reklámokról is szó van, hogy a tartózkodási helynek megfelelően tudjon felkínálni szolgáltatásokat, ezek kikapcsolásával jellemzően fellélegzik a rendszer. -
kali
legenda
válasz ku3ll3r #4921 üzenetére
szia,
próbáld cseréltetni, talán kifogsz egy olyan ügyintézőt, aki belemegy a dolgoba, de a hiba nem igazán akadályozza a rendeltetésszerű használatot, így nem kötelesek cserélni, csak az elállás a biztos, de az is csak úgy, hogy a következő rendelést személyes átvétellel intézed, mert akkor talán többet is megnézhetsz, viszont arra semmi garancia, hogy a következő kiszállított példány jobb lesz a jelenleginél.
vannak nem problémás darabok is a szolgáltatónál (is), de keresni kell, és a lezárt dobozba senki sem lát bele...
online elérhető a jótállási jegy...stb. -
kali
legenda
válasz vadászcsiga #5449 üzenetére
pontosan meghatározták azt, mert a 3 munkanapos csere esetén fontos kitétel, hogy a hiba akadályozza a rendeltetésszerű használatot, más esetben nem kötelesek cserélni!
-
kali
legenda
válasz vadászcsiga #5453 üzenetére
nem, de akik forgalmaznak, azok kell, hogy rendelkezzenek megfelelő hozzáértéssel - végszükség esetén szervizes segítséggel -, mert ha ok nélkül elutasítanak, akkor megy a bírság, de a fordított eset sem az igazi számukra.
lepattan például a festés valahol már az első napon, az bizony nem akadályozza a rendeltetésszerű használatot, csak csúnya, de ha nem működik egy gomb, az egyértelműen cserés ok.
vannak határesetek, amikor nem ennyire egyértelmű a dolog, olyankor döntenek valamit, és vagy igazuk lesz, vagy nem...
amennyiben kérdéses a dolog, vagy gyanítják, hogy a tulaj okozta a hibát, úgy bár cserélik - kell, hohy cseréljék -, de utána megy/mehet a "hibás" termék bevizsgálásra, és ha nekik volt igazuk, hogy például valóban a felhasználó okozta a problémát, akkor van rá jogi lehetőség, hogy kárpótolva legyenek a tulaj által.
a hátlap recsegése például nem olyan hiba, ami egyértlműen befolyásolja a rendeltetésszerű használatot, de dönthetnek úgy, hogy eltérnek a szabályozástól a vásárló számára kedvező irányba, és cserélik a terméket.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz -HajTömeg- #5458 üzenetére
nem azért, mert android...
nem furcsa, ha egy hiba csak néhány embernél/készüléknél adódik, és nagyságrendekkel több esetben nem? -
kali
legenda
válasz -HajTömeg- #5463 üzenetére
ios, wp...stb nincs ilyet? nincs a fenét...
néha elég hozzá egy hibás sim kártya, és adódik a hiba, legyen is bármelyik jó a rendszer. -
kali
legenda
válasz Johnny1982 #5895 üzenetére
szia,
a szolgáltató honlapjáról is letöltheted a visszaáru nyomtatványt.
-
kali
legenda
nem, egyáltalán nem mindegy, de ezt csak az tapasztalja meg igazán, aki használja és kihasználja a 4g/lte által adott előnyöket, ami ráadásul nem csak a gyorsabb sebességben mutatkozik meg.
sokkal jobb válaszidő, húzósabb oldalakon látványosan gyorsabb betöltés, nagy(obb) mellékletek letöltése esetén a gyorsabb sebesség arányában rövidebb/kevesebb igénybevételt generál a rendszer (proci...stb) számára, ami az akkumulátoros üzemidő jobbságában is megmutatkozik, így a gyorsabb letöltődés miatt nem fogyaszt többet a telefon 4g/lte hálón, mint történik az bármelyik 3g módozatban, simán csak jobban pörög az adat - és ezek csak a fontosabb dolgok.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz DonMaster #8280 üzenetére
s4 esetén csak annyival kell többet tenni a gyári alkalmazásban, hogy kiválasztani az eszköz milyenségét (tv, stb, kivetítő, klíma...stb), majd a gyártót és/vagy a szolgáltatót, utána küldött/fogadott jel alapján beállítja a pontos típust és a távirányító milyenségét.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz jooker82 #8283 üzenetére
azt lehet, hogy csak a g2 tudja, az s4 - és a többi említett típus - esetén csak a típusnak megfelelő, előre meghatározott tívirányítós felületet tölti be, és azon nem lehet a gombok sorrendiségét módosítani, vagy gombokat hozzáadni és elvenni, de a lényeg az, hogy teljes funkcionalitással működik a távirányítás itt is.
most nézem, tényleg adott az ir már a g pro esetén is, ez eddig elkerülte a figyelmemet, csak azt tudtam, hogy g még nem kapta meg.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
mi a probléma vele?
milyen eszközt nem kezel?
még a problémás szolgáltatós felvevős cisco hgw minden funkcióját is röhögve kezeli.
a tanulást kivéve, miben jobb a g2-é?jooker82; kinek nem még? aki g2-t vett s4 után? ja, az sem igaz, mert ilyen is írt már ellentétes véleményt...
nem találtam még olyan eszközt, amit nem kezelt volna rendesen, de ha valaki mutat ilyet, és nem bírom megfelelő működésre, akkor veszek egy kalapot, és nagyon megemelem azt![ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
pontos típusokat mondj kérlek, hátha van lehetőségem kipróbálni.
valamelyik off témában írd le.jooker82; veled ellentétben(?), én személyesen meg is mutatom - budapesten -, ha szerintem valami (jól) működik, de más esetleg nem tud megbírkózni vele, hogy ne csak a levegőbe beszéljek.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
-Olvasd el a téma összefoglalót!
-Tilos a függetlenítés!
A függetlenítés a BTK 300 §/C bekezdése szerint törvénybe ütközik, kivételt képez ez alól, ha a szolgáltatótól kérjük a telefon hálózatfüggetlenné tételét.
-Tilos a Warez!
Fájlmegosztó és egyéb, ,,virágboltos" forrásból származó alkalmazások fellelhetőségének megbeszélését hanyagoljuk a Prohardver! lapcsalád fórumain.
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen