Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz Wade0303 #4064 üzenetére

    sarkaítok, és részint saját vélemény, de; webshop útján vetted a szolgáltatótól, az üzlet meg viszontos, tehát rés van a kettő között, ami bizony anyagi érdekeltségben is megmutatkozik.
    az üzletben nem szívesen foglalkoznak olyan cuccokkal, amiket nem tőlük, hanem közvetlenül a szolgáltatótól vásárolt az ügyfél, de ettől függetlenül intézniük kell az olyan ügyeket, amik jogszabályilag rájuk is kötelező hatással bírnak, tehát ha olyan hibával viszed be 3 munkanapon belül a terméket, amely a rendeltetésszerű használatot akadályozza, úgy hiába webshop útján lett vásárolva a termék, kötelesek cserélni, ha van náluk raktáron!
    a recsegés nem ilyen hiba, ezért adott a kibúvó számukra, hogy az elállásra hivatkozzanak, így nem kell foglalkozniuk a dologgal, te pedig ha élsz a webshop vásárlás adta 8 munkanapos elállás lehetőségével, akkor vagy letöltöd a szolgáltató honlapjáról a megfelelő nyomtatvány és postai úton visszaküldöd, vagy pedig leadod üzletben a készüléket.
    a későbbiekben visszaállítja a szolgáltató a vásárlás előtti állapotot, illetve visszajuttatja a vételárat, utóbbira 30 napja van jogszabályilag.
    üzletben vásárolva nincs a 8 munkanapos elállási lehetőség, csak a 3 munkanapos része adott, viszont a recsegés olyan dolog, ami nem annyira egyértelmű, hogy akadályozza a rendeltetésszerű használatot, így lesz olyan ügyintéző aki cseréli, másik pedig nem, ezért érdemes több helyen/embernél bepróbálkozni.
    annyi az előnye a webshop 8 munkanapos elállásának, hogy ott nem kell indokolni a döntést.

Új hozzászólás Aktív témák