- Google Pixel topik
- Volt olyan piac, ahol mindezidáig egyetlen IP69 minősítésű telefon sem volt
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Honor 90 - modellalkat
- iPhone topik
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Vodafone mobilszolgáltatások
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Friss játéktrióhoz készült az új GeForce driver
ph A WHQL minősítésű, 555.99-es eszközillesztő hibajavításokban is bővelkedik.
-
Honor 200 Pro - mobilportré
ma AI portrémóddal támad a Honor, csúcskategóriába kúszott árazással.
-
AI-alapú, mobilos lopásgátlót tesztel a Google
it Kitalált a mobilokra egy AI-alapú lopásgátló funkciót a Google – Brazíliában kezdi el tesztelni.
-
Mobilarena
LG G2 témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
válasz Wade0303 #4064 üzenetére
sarkaítok, és részint saját vélemény, de; webshop útján vetted a szolgáltatótól, az üzlet meg viszontos, tehát rés van a kettő között, ami bizony anyagi érdekeltségben is megmutatkozik.
az üzletben nem szívesen foglalkoznak olyan cuccokkal, amiket nem tőlük, hanem közvetlenül a szolgáltatótól vásárolt az ügyfél, de ettől függetlenül intézniük kell az olyan ügyeket, amik jogszabályilag rájuk is kötelező hatással bírnak, tehát ha olyan hibával viszed be 3 munkanapon belül a terméket, amely a rendeltetésszerű használatot akadályozza, úgy hiába webshop útján lett vásárolva a termék, kötelesek cserélni, ha van náluk raktáron!
a recsegés nem ilyen hiba, ezért adott a kibúvó számukra, hogy az elállásra hivatkozzanak, így nem kell foglalkozniuk a dologgal, te pedig ha élsz a webshop vásárlás adta 8 munkanapos elállás lehetőségével, akkor vagy letöltöd a szolgáltató honlapjáról a megfelelő nyomtatvány és postai úton visszaküldöd, vagy pedig leadod üzletben a készüléket.
a későbbiekben visszaállítja a szolgáltató a vásárlás előtti állapotot, illetve visszajuttatja a vételárat, utóbbira 30 napja van jogszabályilag.
üzletben vásárolva nincs a 8 munkanapos elállási lehetőség, csak a 3 munkanapos része adott, viszont a recsegés olyan dolog, ami nem annyira egyértelmű, hogy akadályozza a rendeltetésszerű használatot, így lesz olyan ügyintéző aki cseréli, másik pedig nem, ezért érdemes több helyen/embernél bepróbálkozni.
annyi az előnye a webshop 8 munkanapos elállásának, hogy ott nem kell indokolni a döntést.
Új hozzászólás Aktív témák
-Olvasd el a téma összefoglalót!
-Tilos a függetlenítés!
A függetlenítés a BTK 300 §/C bekezdése szerint törvénybe ütközik, kivételt képez ez alól, ha a szolgáltatótól kérjük a telefon hálózatfüggetlenné tételét.
-Tilos a Warez!
Fájlmegosztó és egyéb, ,,virágboltos" forrásból származó alkalmazások fellelhetőségének megbeszélését hanyagoljuk a Prohardver! lapcsalád fórumain.