- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- iPhone topik
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mister_X
nagyúr
Igen, úgy akartam írni. Ettől függetlenül a helybeállítás nonszensz, mert a free-to-play játékok az esetek radikális többségében nem rendelkeznek single-player/offline móddal, ebből kifolyólag kampánnyal. Ha meg valaki azt állítja, hogy egy Blacklight Retribution, League of Legends vagy War Thunder egy lapon említhető az Uncharted, God of War szériával, a The Last of Us-szal vagy a Metal Gear Soliddal, azt kiröhögöm. Látszik, hogy Romero miért az f2p címeket említi, ugyanis szinte csak ez tartja fent a PC-t. Friss címekből jelentősen többet adnak el konzolokra, PC-n meg aki nem veszi meg az első két hónapban, az már csak az első 50%-os akcióban fogja.
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
ldave
félisten
A kérdés az, hogy a piac mennyi ilyen f2p játékot tud eltartani. Nemrég olvastam hogy bár sokan bukásnak látják a Bioware Star Wars MMO-ját, azért az is több 100 millió $-t hoz a készítőknek. Az egyszeri játékos, aki épp feltelepíti a Dota 2-t vagy a World of Tanks-ot hogy kipróbálja, nem fog azonnal fizetni, itt én úgy látom hogy az a lényeg, hogy hosszútávon, előbb-utóbb tegyen bele az ember pénzt. Egy AAA játék esetén pedig a megjelenés után a vásárlásnál jön a bevétel szerintem 80%, az hogy utána egy évvel már akár 5-10 euró lesz Steam-en, az már szinte nem számít a készítőknek, legalábbis szerintem. Ahogy mondjuk a Dota 2-t 2 év múlva is millióan játszák majd, addig a most ősszel jövő Dragon Age-t nem hiszem, hogy évek múlva is több millió ember nyüstölné. Más az üzleti modell.
Én nem gondolom, hogy WoT mellett a jelenlegi piac el tudna tartani még egy hasonló játékot, de persze ez csak saját vélemény, nem vagyok elemző.A trend viszont egyértelmű, ha valaki PC-n akar sok pénzt keresni, akkor valami online játékot kell készíteni, lehetőleg f2p modellben. Esetleg még a klasszikus RPG, stratégia és kalandjátékoknak van piaca, de talán azok is lassan átköltöznek tabletre (lást a Baldur's Gate és a az új XCOM iPad kiadását).
@Loveless: "azért a pc-sek jobban megnézik, mire költenek." Hja, mert a PC-s átlag alatti IQ-val rendelkező konzoltulajok minden szart megvesznek, mi?
[ Szerkesztve ]
A Slime draws near! Command?