- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Eredeti dizájnnal tér vissza idén a Nokia 225 4G
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
tilus
tag
ECCI Trackstar 6000 tizenöt éve kapható, és a világ legdrágább NEM force feedbackes kormánya. No comment. Biztos nagyon jó annak akinek ez kell.
Mi a hirdaulikus helyett load cellás pedálokat használunk, 35kg-tól 200kg-ig tudom variálni az ellenállást, és a mérés pontossága konkrétan végtelen, csak az elektronika felbontása szab határt. A helyzet az hogy a hidraulikus rendszerek érzetét nem a bennük lévő olaj adja, hanem az egész rendszer tágulása, nyúlása, hajlása ad egy érzetet....amit utcai autóban érzel. Hosszú a pedál és általában elég széles holtjáték után, felkeményül, aztán egy tartományban jól adagolható. Versenyautók pont nem ilyenek, ott kemény a pedál, nem nyúlik semmi sem, jó ha 2-3 centit mozdul a pedál és onnan csak a befektetett erővel variálsz, a pedálállás ugyanaz.
A kérdés felmerül, hogy akkor most mindenáron csináljunk hidraulikus rendszert, mert az az "igazi" vagy mérjük pontosan a befektetett erőt. Én az utóbbira szavaztam, mert az olaj csak átviszi az energiát semmilyen más szerepe nincs, érzést sem fog adni semmilyet.
[ Szerkesztve ]