- Telekom mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Fotók, videók mobillal
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tilus
tag
"Fanatec? Ahoz képest ezek a kormányok ipari hulladékok de még véletlenül sem a legjobbak..."
Fanatec a legjobb? Ugye viccelsz? Legszebb az lehet, de 2db 540 mabutchi motor van benne ami 20 perc használat után már csak 50% terhelés enged. A thrustmaster a kereskedelmi forgalomban lévő legerősebb és leggyorsabb motort és hajtást tartalmazza jelenleg a fanatecnél 3x erősebb és 10x akkora és maximum teljesitményét melegen is le tudja adni. Mellesleg a fanatec motorja megegyezik a G25/27/DFGT motorjával is, erőben sem tud többet.
A Simhouse gépén látható ipari szervómotor pedig a thrustmasternél is 4x erősebb 20NM leadását és 1000rpm-re képes áttétel nélkül. Súlya 15kg, 1000W maximális teljesitményfelvétele van, és nagyon preciz robotgép vezérlése. Csak a vezérlés kerül annyiba mint egy komplett fanatec kormány.
Grid1, F1 2013, Dirt pedig a száguldás élményért vannak. Könnyen elsajátitható a kezelésük és pár perc után lehet vele versenyezni. Ugyanez a többi profibb programról (AC, iRacing, LFS) nem mondható el, de természetesen rendelkezésre állnak és a Simhouse gépein telepitve is vannak, sőt ezekre lett fejlesztve a cucc. Olyannyira mellélőttél, hogy kis közösségünk szervezi az online bajnokságot is ezekkel a progikkal
Emlitetted még a Project Cars-t. Ne ez mindent ad csak realitást nem Meg ugye meg sem jelent, ami eleve kizárja a használatát egy ilyen helyen.
[ Szerkesztve ]
-
tilus
tag
Ez sem probléma. LFS, iRacing a menü DK2-höz, de megy az Assetto Corsa is, csak ott se menü, se kezelőfelület, se setup betöltési opció, tehát semmi sem müx, csak autót és pályát választunk aztán mehetsz.
Legprofibban az LFS működik, ott semmi gond a menüvel. iRacing is OK, de jelenleg motion szimhez nem ajánlott a pozicionális tracking hiánya miatt.
-
tilus
tag
Versenyezni lehet vele...
Mellesleg meg a fenti Vesaro gépén van 3db kanyar oled a 100ms lagos tipusból...amitől vezetni sem lehet rendesen.
A mozgás pedig lassú, mint egy csónak úgy mozog...400mm/s-nél járunk, ez mennyi lehet?
Belső nézet sincs benne, jézusom, hogy lehet így szimulátorozni...
Nagyon rossz példát találtál a vesaróval, ez az a gép ami pont a látványra és nem a szimulációra hajaz, full arcade, ha érdekel a véleményem. -
tilus
tag
ECCI Trackstar 7000 elavult már, és NINCS kereskedelmi forgalomban, ára sincs, még a gyártó weboldalán sincs ott, csak kérésre az ismeretlenül drága árát megfizetve juthatsz hozzá + kivárod a sorodat, ami fél év, év is lehet. Viszont ennyiért (1 millió ft körül!!!) már komplett servo motoros kormányt kapsz vagy épithetsz belőle kettőt, és ugye nem kel elmondanom mekkora előny ha nincs áttétel a rendszerben. Szóval ECCI elavultnak tekinthető.
A többi ECCI kormányban pedig nincs force feedback.
Van még a Frex, ami g25 elektronikát használ, a support japán nyelvű és az orsós tengelyen a legdrágább alkatrész ami magát a hajtást végzi, csak rövid ideig birja a harcot, és igen drága, tehát a frex is kizárva.[ Szerkesztve ]
-
tilus
tag
ECCI Trackstar 6000 tizenöt éve kapható, és a világ legdrágább NEM force feedbackes kormánya. No comment. Biztos nagyon jó annak akinek ez kell.
Mi a hirdaulikus helyett load cellás pedálokat használunk, 35kg-tól 200kg-ig tudom variálni az ellenállást, és a mérés pontossága konkrétan végtelen, csak az elektronika felbontása szab határt. A helyzet az hogy a hidraulikus rendszerek érzetét nem a bennük lévő olaj adja, hanem az egész rendszer tágulása, nyúlása, hajlása ad egy érzetet....amit utcai autóban érzel. Hosszú a pedál és általában elég széles holtjáték után, felkeményül, aztán egy tartományban jól adagolható. Versenyautók pont nem ilyenek, ott kemény a pedál, nem nyúlik semmi sem, jó ha 2-3 centit mozdul a pedál és onnan csak a befektetett erővel variálsz, a pedálállás ugyanaz.
A kérdés felmerül, hogy akkor most mindenáron csináljunk hidraulikus rendszert, mert az az "igazi" vagy mérjük pontosan a befektetett erőt. Én az utóbbira szavaztam, mert az olaj csak átviszi az energiát semmilyen más szerepe nincs, érzést sem fog adni semmilyet.
[ Szerkesztve ]
-
tilus
tag
Rift van bőven
A pedálod meg azért lötyög, mert ki van kopva a fehér müanyag csapágy csoda ami összetartja.
Sajnos erre nincs tuti megoldás (de vékony rézalátéteket azért használhatsz!!!) hiszen rá vagyok kényszerülve, hogy a zsír új pedállal is össze lehessen rakni. Konkrétan zsír új pedállnál feszesebb mint a gyári és így is komoly kihívás összerakni és szorulni is tud picit.. -
tilus
tag
Nem a tengellyel van a gond, csak a fehér cuccot kéne bronzra cserélni, de a rézalátét viszonlag tartós megoldást képez. A g25 pedálban kb ennyi van, egyedileg még csináltunk pár még tovább reszelt verziót, de ezen a ponton ideje volt új lappal kezdeni, az eredményről nemsokára hallhatsz, láthatod, kipróbálhatod
PTR pedál utolsó verziója is nemsokára napvilágot lát, ezúttal komolyabb mennyiség készült, talán nem lesz érte közelharc karácsony környékén
-
tilus
tag
Igen, ez egy közepes robotgépet hajt és a vezérlése is ugyanaz. A motor+vezérlés annyi pontos, hogy érzed az effectek frekvenciáját is, tehát extra finom mozgásokból egy dalt is el tudna játszani Neked. Minden várakozást felülmúlt a motor+vezérlés kombó, a szűk keresztmetszet maga a force feedback és a directx párosa, és hogy hogyan tudod eltompitani a digitális jellegét, és hangsúlyozom...nem a motornak van digitális jellege, az extra finom is tud lenni, csak megfelelően kell manipulálni a bejövő jelet, mert 1:1-ben használhatatlanul durvaaaa.
-
tilus
tag
Most is itt vagy és olvasol
Továbbá a ligaforumokon is kipostolom, az új weboldalunkra is kiteszem, facebookra is, meg Rudiéknak is szólni fogok, ha másképp nem is egy logout cikk formájában beszámolunk az első prototipusokról is. Ugyanakkor ez már most látszik, hogy nem pénztárca barát koncepcióról beszélünk...Gyakorlatilag a vezérlésen, load cellán és a csavarokon és csapágyakon kívül minden egyedi gyártású. Viszont örök darabról beszélünk. -
tilus
tag
Köszi a kritikát!
Viszont Te sem gondolhatod komolyan, hogy nem lehet lekapcsolni a lámpát?
Odáig mentek, hogy az összes ablakot besötétitették, és totál sötét van játékidőben...a fény a fényképek kedvéért volt..de sötét foltokból gyenge képes riport lett volnaAzt is gondold át hogy az VR kapujában pont felesleges fülkéket építeni...ott annyira be vagy zárva amennyire csak szeretnéd. Jelenlegi DK2 amoled kijelzője konkrétan annyira sötét a sötét jeleneteknél...hogy életemben nem voltam még olyan sötétben...elsőre komolyan rémisztő magány és sötétség van benne, egy zárt fülessel TELJESEN el vagy zárva a külvilágtól, pár perc múlva eszedbe se jut valójában hol vagy.
Ráadásul a szimulátorok kiemelkedően jók VR platformnak. Jelenleg a VR messze legnagyobb hiányossága a megfelelő input, irányitó eszközök hiánya (First person játékok esetén). Az autós/repülős témához szinte tökéletes vezérlő eszközök vannak, amiket tapogatva nagyságredekkel jobb a presence
-
tilus
tag
Szerintem 1 is elég, ha elég jó
iRacing és Assetto Corsa (korábban LFS, RBR, rfactor klónjai) az ami miatt érdemes szimulátort épiteni és ennél akár komolyabbakat összerakni, de ez nem az autós "játék" kategória...ott ne várj mást mint gamepadra optimalizált dolgokat.Az autós játékokkal ellentétben ezekben végtelen a replay value...megszámolhatatlan pálya, bajnokság, autó, stb van online.
[ Szerkesztve ]