- Sony WF-1000XM4 - ezúttal koppan az áll
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Xiaomi Mi 9 - egy híján
- Google Pixel 6/7/8 topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
ma Ezzel is a prémium szegmensben versenyeznek, 499 eurós áron indít a Sonos Ace.
-
Megkérték az Apple beszállítóját, hogy ne használjon annyi áramot
it A Foxconn is azon cégek között van, amelyet megkértek Vietnámban, hogy jelentősen csökkentse az áramfogyasztását.
Új hozzászólás Aktív témák
-
vicze
félisten
Hát jó utat és sok szerencsét, ez tényleg egy nagyon bátor próbálkozás.
Elég sok próbálkozást láttam már arra, hogy elektromos autóval nagyobb távon próbálkoznak, probléma menteset még nem láttam. A leggyakrabban az a probléma amit ti is tapasztaltatok, hogy rossz/nem működik a töltő állomás, ha nincs másik a közelben akkor bizony az óriási szívás.
Ingázni, városban tökéletes az elektromos autó, de nagy távra sajnos esélytelen. Még ha a töltő állomás hálózat meg is lenne, ti 3 nap alatt teszitek meg azt az utat, ami jó esetben 8óra. Sajnos ez a legnagyobb probléma leginkább.
Két autót tartani még azért luxus. -
vicze
félisten
válasz Hieronymus #196 üzenetére
Mivel a 220 3kW-ra van korlátozva így nem tudsz vele gyorstölteni...
Nem ártana sokak részéről egy kis hozzáértés a témában, ha már megmondjuk a tutit. -
vicze
félisten
válasz flamich76 #198 üzenetére
Még el se szállítottuk, tengerbe se öntöttük, országok se háborúznak érte, apróságok.
A lítium kitermelés valóban nem a világ legkörnyezetkímélőbb bányászata (inkább a jobbak közé sorolnám), de több millió hektár agyon műtrágyázásánál nem rosszabb. Sokszor sivatagos területről beszélünk, ahol a sótartalom alapból magas így kevésbé kedvelik az élőlények.
-
vicze
félisten
válasz Sebhelyes #201 üzenetére
A VW a dízel gyártást elég erőteljesen visszavágja, és 2020-ra jön a teljes EV platform ami idén lett bemutatva.
A mostani autók kb. conceptek(VW oldalról), illetve meglévők átépítése, nem pedig valós EV köré épített autó.
Mivel a valóságban EV-t gyártani igen egyszerű az egész csak az aksin múlik kb. és hogy tudsz-e elég készletet beszerezni. A elektromotor az egy faék dolog, amire nincsenek már különböző védő szabadalmak, hála a Teslának, így bárki gyárthat aki csak akar.Amik most a legjobb "megfizethető" EV-k: Zoe (40kW), a Bolt/Ampera-e, és a Model 3. Ezek mind biztosan tudják a 300km-et, akkor is ha megy a fűtés/klíma(többnyire 400 fölé vannak belőve).
[ Szerkesztve ]
-
vicze
félisten
Nem véletlen az idézőjel, mert magyarnak sok minden nem megfizethető. Illetve az EV-k felszereltsége azért többnyire sokkal jobb mint, a normál alapmodelleké, mert nem tudsz kispórolni belőle dolgokat.
A Zoe nem Fiesta méret, hanem Focus, ahogy a többi is. Mo-n eddig volt 1,5milla támogatás rá, ezt csodásan már megszüntették, külföldön azért sokkal jobban támogatják, tehát nincs regisztrációs költség útdíj se adó rá. -Illetve a fenntartási költség is szintekkel alacsonyabb.Elvileg ebben a hónapban mutatják be a 2018-as Leaf-et, ami a "next big thing" dupla hatótávval(~300+km) és önvezetéssel, aminek a demoja igencsak meggyőző volt. Ez lesz az első 2. generációs EV, ~10millás áron.
[ Szerkesztve ]
-
vicze
félisten
Az önvezetés ez lesz, nyilván nem az alapmodellben és nyilván minden a törvényi szabályozástól függ, képesnek képes lesz az önvezetésre.
A hatótáv meg nehezen tudom elképszelni, hogy 300km alatt lesz, mert már minden másik fölötte van és a Leaf-nél tényleg nagyon hátrányos a rettentessen kicsi hatótáv. -
vicze
félisten
válasz Hieronymus #217 üzenetére
Elnézést hülye angol szabályozásból indultam ki, otthon 32A van (itt egy dugó csak 16A-t enged, a fázis ugyan úgy 32), szóval akkor 7kW a max. otthon sima dugóból. Ha 3 fázisod van és mindegyik 32A, mert szokták korlátozni 16A-ra, akkor 22kW-t tudsz max. otthon ez 4óra alatt tölt fel egy 80kWh-s kocsit (jó jó valamivel lassabban, mert a 80% felett lassul), na most a Tesla gyorstöltő 120kW. A többi a elég változó, de 120kW a legnagyobb ott is, de az nagyon nagyon ritka.
Szóval lehet otthon gyorstölteni, de azt nem a autógyártó fogja megoldani, hanem te kell megold saját magadnak, és a 22kW nem olcsó mulatság már. Feltétezve a 8óra alvást és csak aludni jársz haza a 7kW-val egy 56kWh-s aksit tudsz feltölteni, ami jelenleg azért sajnos még ritka. -
vicze
félisten
válasz Hieronymus #222 üzenetére
Kaliforniában is 2030 a cél ugyan erre.
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell G5 5590 15.6" FHD IPS i5-9300H GTX 1650 16GB 1TB magyar vbill ujjlolv új akku gar
- Xbox Series X 1TB - 9 hónap garancia, vállalkozástól!
- ESP8266 offline ETAHEN / GOLDHEN wifi modult
- EVGA GeForce XC GAMING RTX 3060 Ti 8GB DDR6 256bit LHR
- Dell Precision 5530 15.6" FHD IPS i7-8850H P1000 16GB 512GB NVMe új akku gar
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen