- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
Új hozzászólás Aktív témák
-
.DLL
veterán
válasz #06658560 #13 üzenetére
"Na, ezek konkrétan nem igazak."
Elektromos robogónál miért lenne több emisszió, mint egy ilyen kis robotnál? Ja a sofőr CO2-t lélegzik ki... Egy elektomos (pl. BLDC) motor jóval egyszerűbb szerkezet mint egy benyás, ha nem tuningolják szét, hogy túl tudja terhelni tekercseket, akkor soha nem fog leégni, innentől max csapágyat és meghajtó ékszíjat kell cserélni de ilyen a benyásakban is van. Sőt ha az elektomosban agymotor van, akkor tényleg csak 2 csapágy össz-vissz, ennyi ami elkopik nagy ritkán.
----------------"Ez meg elég kérdéses."
Nem kérdéses, egy elektromos robi feltöltése kb. ~100Ft, egy km kb. ~2-3Ft.
-----------------"Mennyiért?"
Szerintem jelenleg összemérhető az ára egy ilyen robottal. A kérdés, hogy melyik terjedne el. Amelyik elterjed annak az ára általában lemegy, egy elektromos robiban nincs ennyi hi-tech elektronika, nem kellett rajta ennyit fejleszteni, tehát fajlagosan alacsonyabb a vételára.
Gyakorlatiasan nézve meg sokkal gyorsabban kiszállítja a cuccot, mint ez a lassú kis doboz, és az idő szintén pénz, ami további pengőket jelent a cég számára.
[ Szerkesztve ]
(P.H.)