Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz jocomen #15 üzenetére

    Ma mindegyik motor async rendszer. Ezt egyrészt a D3D11 alatt a driver intézi. A driver akár három frame-re előre összegyűjti a parancsokat és utána kezdi a számítást a grafikus vezérlő. Még a Mantle játékok is egy frame-re előre felpufferelnek mindent.
    Viszont minden vállalat az egységes memória felé halad, és az integráció egészen nyilvánvalóan elmélyül, ami lehetőséget ad arra, hogy ne legyen felpufferelés a képszámítás előtt. Egyszerűen az API parancs azonnal menjen a GPU-nak és térjen vissza hamar. Ez egészen újszerű feldolgozási modelleket tesz lehetővé, amire az Xbox One fel van készítve, és szeretné az MS, ha ezek a PC-be is átmenthetők lennének. Viszont a VGA-kra a sync workload nem működik az adatmásolás szükségessége miatt.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák