- Poco X6 Pro - ötös alá
- Fotók, videók mobillal
- Telekom mobilszolgáltatások
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az Unreal Engine 3 túl elavult. Az egész toolkészlet sokkal régebbi, mint a Frostbite 3 esetében. Sokkal tovább tart egy pálya felépítése, az optimalizálás, ráadásul a motort nagyrészt át kellett volna írni, szóval abszolút vállalhatatlan volt.
Maximum a Lycium motort lehetett volna továbbfejleszteni, de mivel házon belül volt Frostbite 3, ami annál is mérföldekkel fejlettebb, így nem volt kérdés, hogy mi legyen az alap.
A Frostbite 3 optimalizáltsága mindent felülír az EA stúdióinál. Ki van gyúrva az egész motor a driver befolyásolására, így igen nagy teljesítményre képes egészen komplex jeleneteknél, és ehhez csak egy átlag négymagos processzort igényel. Mantle mellett pedig beéri kétmagossal is.
Lycium vagy Unreal Engine 3 nem lehetett volna megoldani, hogy egyetlen játéktér akkora legyen, mint a teljes Dragon Age Origins világa. Ezek a motorok nem képesek rá. A Lyciummal is igen kis területekre volt felosztva a Dragon Age 2.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.