- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Poco X6 Pro - ötös alá
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Telekom mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az Unreal Engine 3 túl elavult. Az egész toolkészlet sokkal régebbi, mint a Frostbite 3 esetében. Sokkal tovább tart egy pálya felépítése, az optimalizálás, ráadásul a motort nagyrészt át kellett volna írni, szóval abszolút vállalhatatlan volt.
Maximum a Lycium motort lehetett volna továbbfejleszteni, de mivel házon belül volt Frostbite 3, ami annál is mérföldekkel fejlettebb, így nem volt kérdés, hogy mi legyen az alap.
A Frostbite 3 optimalizáltsága mindent felülír az EA stúdióinál. Ki van gyúrva az egész motor a driver befolyásolására, így igen nagy teljesítményre képes egészen komplex jeleneteknél, és ehhez csak egy átlag négymagos processzort igényel. Mantle mellett pedig beéri kétmagossal is.
Lycium vagy Unreal Engine 3 nem lehetett volna megoldani, hogy egyetlen játéktér akkora legyen, mint a teljes Dragon Age Origins világa. Ezek a motorok nem képesek rá. A Lyciummal is igen kis területekre volt felosztva a Dragon Age 2.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.