- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- iPhone topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az Unreal Engine 3 túl elavult. Az egész toolkészlet sokkal régebbi, mint a Frostbite 3 esetében. Sokkal tovább tart egy pálya felépítése, az optimalizálás, ráadásul a motort nagyrészt át kellett volna írni, szóval abszolút vállalhatatlan volt.
Maximum a Lycium motort lehetett volna továbbfejleszteni, de mivel házon belül volt Frostbite 3, ami annál is mérföldekkel fejlettebb, így nem volt kérdés, hogy mi legyen az alap.
A Frostbite 3 optimalizáltsága mindent felülír az EA stúdióinál. Ki van gyúrva az egész motor a driver befolyásolására, így igen nagy teljesítményre képes egészen komplex jeleneteknél, és ehhez csak egy átlag négymagos processzort igényel. Mantle mellett pedig beéri kétmagossal is.
Lycium vagy Unreal Engine 3 nem lehetett volna megoldani, hogy egyetlen játéktér akkora legyen, mint a teljes Dragon Age Origins világa. Ezek a motorok nem képesek rá. A Lyciummal is igen kis területekre volt felosztva a Dragon Age 2.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.