Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Eli_Stone #8 üzenetére

    Az Unreal Engine 3 túl elavult. Az egész toolkészlet sokkal régebbi, mint a Frostbite 3 esetében. Sokkal tovább tart egy pálya felépítése, az optimalizálás, ráadásul a motort nagyrészt át kellett volna írni, szóval abszolút vállalhatatlan volt.
    Maximum a Lycium motort lehetett volna továbbfejleszteni, de mivel házon belül volt Frostbite 3, ami annál is mérföldekkel fejlettebb, így nem volt kérdés, hogy mi legyen az alap.
    A Frostbite 3 optimalizáltsága mindent felülír az EA stúdióinál. Ki van gyúrva az egész motor a driver befolyásolására, így igen nagy teljesítményre képes egészen komplex jeleneteknél, és ehhez csak egy átlag négymagos processzort igényel. Mantle mellett pedig beéri kétmagossal is.
    Lycium vagy Unreal Engine 3 nem lehetett volna megoldani, hogy egyetlen játéktér akkora legyen, mint a teljes Dragon Age Origins világa. Ezek a motorok nem képesek rá. A Lyciummal is igen kis területekre volt felosztva a Dragon Age 2.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák