Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    titán

    válasz V.Stryker #180426 üzenetére

    Nagyon sokszor írtam már ha a program talál elérhetőséget akkor tud csak értesítőt küldeni az on-line fizetésről és ahogy eddig kiderült akkor készül csak az online fizetés elérhető szöveg. Ha a nyomkövetésnél van neked ilyen bejegyzés és a 48 óra nem hétvége volt akkor lehet reklamálni hogy nem kaptál értesítőt, ha online fizetés szöveg nincs akkor nincs mit reklamálni.
    Másik dolog az hogy ha neked az a szám amit kaptál egy másik postai azonosítóra váltott (azeri, emírségi, vanuatui) akkor nem minden adat kerül át ezekhez a postákhoz, így jellemzően ezeknél nincs online fizetés mert az elérhetőség nincs az elektronikus adatok közt.
    Ez nem trükközés. És mielőtt jönnél hogy a címkén ott volt az elérhetőséged, a program nem látja a csomag címkét, a küldeményhez tartozó elektronikus adatokból dolgozik.

    Nálad a szállítási címnél a címsor folytatásba be van írva az e-mail cím és a telefonszám?

    [ Szerkesztve ]

  • fateless

    veterán

    válasz V.Stryker #180426 üzenetére

    Igen, én is jártam így korábban. 3 alkalommal is előfordult, hogy 800 Ft-ot kértek így.
    V/ által leírt dolgok mind szerepeltek a csomagon (email, tel) jól látható módon, illetve több helyen is szerepel (címnél is, hogy elektronikusan látszódjon), mégsem jött jelzés. Mikor kérdeztem a postán a hölgyet, annyit tudott mondani, hogy rendszerhiba lehetett (még az indulás elején történt mindez).
    Az imént leírt okokból semmi nem volt érvényes az esetre, mégsem jött.
    Azóta hiába kerül pl a saver shipping mondjuk 4USD-be, míg a tracking china post mondjuk 2-be, akkor is többet fizetek inkább, még ha a különbség több is, mint 400HUF.

    "A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10

Új hozzászólás Aktív témák