Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • andrisbandi

    őstag

    válasz atyca #80473 üzenetére

    Szerintem az elküldéstől indul.

    A reklamálást érdemes jól átgondolni, és csak mérlegelés után dönteni.
    A pénzét visszkapja az ember, de sok boltnál átkerül a vevő a bünti kosárba.

    Pl Alin úgy jártam, h (munkatársaknak) nagy értékben rendeltem minden félét, nyomonkövetéssel.
    50. nap körül reklamáltam, h nem élnek a TN-ek.
    Volt amelyik eladó szó nélkül visszafizette. De voltak szemetek is, akik többször hosszabítást kértek, és hiába adtam nekik, a végén nem voltak hajlandóak fizetni. Csak az Ali vásárlói védelmét igénybe véve tudtam visszaszerezni a vételárat.
    - Hiába volt "igazam", a full refund után kibannoltak az Aliról.

    A Banggood-os ügyfélszolgálatot sokan dícsérik.
    Sikerült kifognom egy különleges ügyintézőt.
    Sokminden volt rendelve a tavaly szeptemberi akciójukban. A nagyobb része megjött, de 19 db nem.
    60 nap után reklamáltam a BG ügyfélszolgálatán, külön kiemelve, h a vásárolt nyomonkövetések nem élnek, erre mindenképpen magyarázatot kérek. Az ügyintéző egyszerűen elhajtott, hogy mennyek a Paypalhoz, és indítsak ott ügyet egyenként. Semmi egyebet nem közölt.
    Írtam külön is az ügyfélszolgálatnak egy emailt, ugyan azt válaszolták.
    Szóval a PP-on keresztül visszakaptam a teljes vételárat.
    - Viszont ezután nem engedtek igyen postával rendelni a BG-on, csak külön fizetett nyomonkövetéssel.
    Filléres dolgoknál ez nagy hátrány.

    【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY

Új hozzászólás Aktív témák