Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bog

    HÁZIGAZDA

    válasz _az #67 üzenetére

    Engedj meg egy kérdést: Galaxy Tab és/vagy iPad próba megvolt?

    Természetesen egyet is tudnék veled érteni, csak az a problémám az egész jelenséggel, mintha a mondjuk lenne a kocsik között egy új kategória, mondjuk a háromkerekű autó, amit idáig elég hülyeségnek tartottunk és az eddigi összes próbálkozás egy vicc volt. Aztán jön egy cég, mondjuk a Körte, kitol egy háromkerekűt a gyárkapun. A Körte cég más termékeit valamilyen ok miatt sokan szeretik, ezért a háromkerekű kocsit is rengetegen megvették, mert menő, meg mert Körte, s közben végülis használható, működik, bár sokan vitatják, hogy minek háromkerekű autó, amikor majdnem ugyanannyi helyet foglal el, mint egy négykerekű, viszont billeg is kicsit.

    Látván a Körte háromkerekű sikerét, a konkurens cégek, akik eddig négykerekűt gyártottak, szintén készítettek háromkerekűt. A koreai háromkerekű ugyan kicsit másképp közelíti meg a témát, a Körte sok hiányosságát javították, és nem végeztek rossz munkát. Mindezt több cég is észlelte, és elkezdték ontani az olcsó háromkerekűket. Csak az a baj, hogy ezek úton-útfélen felborulnak, néha nem indulnak be, sokszor kapnak defektet, nehéz őket irányítani és nem tudnak normális tempóra felgyorsulni. Az ablaktörlő és a duda pedig nem működik egyszerre, mert ezek az olcsó háromkerekűk elég silány anyagokból építkeznek.

    Persze azok, akik nem tudnak (akarnak) Körtét venni, de menőnek tartanak egy ilyen háromkerekűt, boldogok az olcsóbb modellekkel is, azok összes hibáival együtt. Mégiscsak egy háromkerekű, érted. Dacból sem veszik tudomásul, hogy a Körte és a koreai háromkerekű nem véletlenül kerül többe, sőt, hajlamosak anélkül ítélkezni az egész szegmensről, hogy a trendsetter háromkerekűket használták volna.

    Mindez azonban nem változtat azon az egyszerű tényen, hogy alapvetően a háromkerekűk senkinek sem hiányoztak. :D

    Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

Új hozzászólás Aktív témák