Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • manchester85

    addikt

    válasz Bocha #4 üzenetére

    És mi van a lejárt garanciájú telefonokkal? Egyébként az én szemben a starking leszerepelt. Mikor felhívtam őket, fogalmuk nem volt arról, hogy a világon van olyan szervizpont, ahol a készüléket ténylegesen javítják. (mert ugye itt azon kívül semmi nem történik, hogy A-ból B-be elküldik, és küldenek egy gyárilag felújítottat, ami nem egyenlő az újjal, hisz az Apple használt alkatrészeket is felhasználhat, vagyis a visszakapott készülék egy refurbished példány lesz). Én azon ritka emberek közé tartozom, akinek ténylegesen az Apple javította a készülékét. 2 hónappal a garancia lejárta után, ingyen és bérmentve cserélték az üveget egy buborék keletkezése miatt a T-mobile-os 3G-men az USA-ban. Na most erre azt mondta a Starking, hogy a buborék esztétikai hiba, és nem garanciális gond, gyakorlatilag a szavamat hazudtolta meg, miután hátlaprepedés miatt, és kíváncsiságból felvettem velük a kapcsolatot. Ja és, közölték velem, hogy iPhone-t nem javít az Apple, hanem cserél, úgyhogy nem tudja, én kivel javíttattam. Biztos hallucináltam ezek szerint, hogy egy USA Apple store-ban 10 perc alatt cserélték az üveget. :U

    Szóval több kérdés is felvetődött bennem:

    Ha meghibásodik tegyük fel az 1 hetes iPhone-om, milyen alapon adnak nekem egy használt alkatrészekből álló cseredarabot, ami elképzelhető, hogy hamarabb hibásodik meg, hisz használt elemekből áll.

    A starking miért nincs tisztában azzal, hogy van olyan ország, ahol ténylegesen hozzányúl a készülékhez egy Apple szerviz?

    Miért használják a "javítás" szót, ha a szaktudásuk egy futárszolgálat kompetenciájában ki is merül?

    Miért nem számít garanciális hibának a Starkingnál az, ami az Apple-nél igen.

    Mi van, ha garancián túl akarom javíttatni a készülékemet? (hozzá nem nyúlnak, ezt tudjuk, az USA-ban ennek egységesen 200$ az ára. Náluk is ugyanaz a forgatókönyv, mint a T-nél, hogy méltányosságból adnak 70-80k-ért egy újat, tegyük fel egy letört némítógomb miatt? Ez mondjuk a 3GS-nél kérdés persze)

    Persze, van 3rd party szerviz (appsolute, i-doki) de mi van, ha én hivatalos szervizben akarom cseréltetni az akksit, vagy javíttatni a készülékemet?

    i6 Silver

  • manchester85

    addikt

    válasz ^Clown #19 üzenetére

    Mégis mit vizsgálnak meg? Hozzá se nyúlhatnak. :U Megnézik a nedvesség indikátort, megnézik, van-e rajta sérülésnyom és gondolom letesztelik ők is a hibát. (Erre egy civil nem képes?) Alaptalan degradálás? Csak a tényeket írtam le. :) Vagy mire gondolsz pontosan?

    i6 Silver

  • manchester85

    addikt

    válasz ^Clown #23 üzenetére

    Na, amiket leírtam, azok pont arra jók, hogy mivel hiúsítsuk meg a garanciális "szervizelést". :U Hát kösz, de ettől nem esek hasra. :DDD Ellenben az, hogy én hívom fel őket, higy érdeklődjek, aztán nekem kell elmagyaráznom, hogy ez nem egészen így van, mert az iPhone-t igen is javítják, igen is szétszedik hivatalosan is, ahelyett, hogy ők szolgálnának hasznos információval számomra, az eléggé tragikus. Itt egyedül arról van szó, hogy ők egy Apple pontot képviselnek, így aki külföldön vett független telefont, az le tudja náluk adni, és garanciális hiba esetén nem kell bejárni Európát. De mikor hallottam, hogy lesz iPhone szerviz a Starkingban és az iStyle-ban, akkor azt hittem, hogy itt tényleges javítás is történik majd. Tény, hogy amíg garanciális a készülék, addig nincs túl nagy jelentősége, ha viszont már nem az, akkor nagyon is. Persze, van 3rd party szerviz, csak hát a hivatalosban jobban bízik az ember. Szóval garancián túl meg van lőve az ember, ha hivatalos módon szeretne akárcsak egy akksit is cserélni. Így meg ne hívják már iPhone szerviznek, max garanciális szervizre jogosult iPhone átvevő pontnak. :U

    [ Szerkesztve ]

    i6 Silver

  • manchester85

    addikt

    válasz FPéter #29 üzenetére

    "árához képest viszonylag kevés hozzáadott értéket felmutató termék esetében"

    Mivel irreálisan magas az ára, így ezt megcáfolni nem lehet, de hogy kevés lenne a hozzáadott érték? Végül is csak az év telefonjáról (i4) beszélünk. Most soroljam, hogy hány forradalmi szabvány köthető az iPhone-hoz és hogy mennyire írta újra a teljes mobilipar koncepcióját?

    [ Szerkesztve ]

    i6 Silver

  • manchester85

    addikt

    válasz z0d1AK #39 üzenetére

    Nem újat, csak másikat. :U Gyárilag felújítottat, amikre az Apple fenntartja a jogot, hogy használt alkatrészekből is kipofozhat. Szal te leadsz egy 1 hetes készüléket, és lehet, hogy egy 1 éveset kapsz vissza. Persze hibátlan, csili-vili lesz, mint egy új, de mégse arról a szalagról jön le, ahol a ténylegesen új telefonok vannak. Egészen pontosan egy refurbished példányt kapsz, ami pl. olcsóbban kapható az USA-ban, mint a ténylegesen új. Tehát a gariztatás azzal jár, hogy követhetetlenné válik, az "új" készülékben melyik alkatrész hány éves. :U Mintha azt mondanák, vidd be az új kocsidat, kapsz helyette egy másikat, ugyanúgy fog kinézni, küllemre teljesen új lesz, de lehet, hogy már 5 éves alkatrészekkel van tele. Gondolom, nem örülnél... Viszont ahol tényleges apple szerviz van (genius bar) ott kicserélik a hibás komponenst, és a saját készülékedet kapod vissza.

    "iPhone készülékeket egyaránt javítjuk a jótállási időn belül és azon túl is"

    Ez a kijelentés pedig egyszerűen hazugság, szó nincs itt semmiféle javításról.

    i6 Silver

Új hozzászólás Aktív témák