Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #90933760

    törölt tag

    válasz merkucyo #39 üzenetére

    Itt inkább most az egyszerű csóróemberről van szó. Megveszi a régebbi dízelt amit már hajtottak is, olcsó, abban a tudatban hogy de faszán jár vele mert kevesebbet fogyaszt. Aztán 200-250-300k-nál, mert kb ott vannak ezek a gépek legtöbbször vagy legalábbis hamar odaérnek, jönnek a százezres tételű szervizek.
    Ellenben egy benzinessel amiben szinte nincs ilyen egyéb alkatrész, összességében ugyanoda vagy még jobb helyzetbe is jön ki benzinessel, nem beszélve róla hogy könnyebben kifizet tankolásnál 10 helyett 14k-t, mint százezret egy szerviznél.

    A nagy régi szívódízelekkel meg az a baj, hogy bár elpusztíthatatlan mint egy benyás és nincs semmi sallang rajta, mai rohanó világban a vezetési használhatóságuk megkérdőjelezhető.

    Blindmouse
    Igen ez az egyik bár ez minket még jelenleg nem érdekel itthon, a másik meg hogy kint lecserélik hamar az autókat, nem várja meg amíg a pöcsköszörű tönkremegy, nekik nem gáz ilyen szempontból se. Itthon viszont szop a csóró, pont az olyat tudja megvenni használtan ami egy romhalmaz már, mert nem bír többet a pöcsköszörű. A régi elpusztíthatatlan autók meg kezdenek egyre idősebbek lenni.

    [ Szerkesztve ]

  • bambano

    titán

    válasz merkucyo #39 üzenetére

    majd jön a szívósor/egr/agr csere, befecskendező fúvóka csere, kettőstömegű lendkerék csere, stb. utána térjünk vissza a témára.

    eleve sokkal drágább a dízel autó, eleve gyakrabban drágább a gázolaj, mint a benzin, ezt a fogyasztás csak nagyon hosszú idő alatt kompenzálja ki. a dízel annak éri meg nagyon, aki tud okosba' gázolajat szerezni.

    de ne csak a dízelről beszéljünk, a valódi választóvonal a szívó benzinesek (egyik oldal) és a turbó (dízel és benyás, másik oldal) között van.

    (#40) Blindmouse: a regadó meg egyéb költségek változása a környezetvédelmi mizéria következménye.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák