- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- iPhone topik
- Honor Magic V2 - origami
- A Play Áruházban is fellelhető a legjobb Samsung segédalkalmazás
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#90933760
törölt tag
Amúgy igen, nagyon behülyítették az embereket ezekkel a kicsi motorokkal. Én mikor autót kerestem ismerőseimnek, mindig a nagyobbakat ajánlottam és szinte mindenki sipítozott hogy de ez ú de sokat fog enni és megvette az 1.2-est, 1.4-est. Aztán le is álltam az ajánlgatással, vegyenek amit akarnak.
Mondjuk én erősen dízel páti vagyok, de ajánlani csak benzinest szoktam erre a pár tíz Km-re, meg nekem is az lesz majd egyszer, hiába nem szeretem.
A sokturbós baromság szerintem is a környezetizé miatt van pláne dízelnél. Jobban elég a gázolaj, kevesebb korom, kevesebb nitrogén-oxid, meg a sok bizbasszal jobban vezérelhető az egész. Meg talán a kisturbó-nagyturbó a lyukak áthidalására stb. Mondjuk az ilyen dízeleket jobban utálom a benyásoknál is.
[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
1500 Kilóval az 1.6-os úgy szenvedne hogy nem igaz és annyit enne, mint a 2 literes, ami viszont már haladóképesebb lenne.
A Suzukinál pont ugyanez, azért megy az ezres, mert van kb 700 Kiló.
De ez függ a felhasználástól is persze. Aki 5 Km-t megy vele, annak a 2 literes a felmelegedés alatt felzabálná az életét is. Ellenben hosszútávon.[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
Meg a csuda TSI, szerintem VW több van itt mint ekobúszt Ford. Gyanítom ezek a benzinesek a mai dízelek szintjén vannak meghibásodási, szopási, szervizelési költség tekintetben. Csak ezek még nem terjedtek el annyira, hogy annyira látszódjon.
Az autózást élvezni igazán karbissal lehet, ami nem dadog le tiltással, mint valami foggyos.
[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
Beülsz egybe és kipróbálod. Mivel szubjektív, egyéni dolog ki mit szeret jobban, elég nehéz megmondani melyik tetszik neked. Lehet hogy neked meg a dízel jelenti az igazi vezetési élményt. Ezt más nem fogja tudni megmondani.
Ráadásul elég nagy a szórás dízelben is, mint ahogy benzinesben is.[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
Itt inkább most az egyszerű csóróemberről van szó. Megveszi a régebbi dízelt amit már hajtottak is, olcsó, abban a tudatban hogy de faszán jár vele mert kevesebbet fogyaszt. Aztán 200-250-300k-nál, mert kb ott vannak ezek a gépek legtöbbször vagy legalábbis hamar odaérnek, jönnek a százezres tételű szervizek.
Ellenben egy benzinessel amiben szinte nincs ilyen egyéb alkatrész, összességében ugyanoda vagy még jobb helyzetbe is jön ki benzinessel, nem beszélve róla hogy könnyebben kifizet tankolásnál 10 helyett 14k-t, mint százezret egy szerviznél.A nagy régi szívódízelekkel meg az a baj, hogy bár elpusztíthatatlan mint egy benyás és nincs semmi sallang rajta, mai rohanó világban a vezetési használhatóságuk megkérdőjelezhető.
Blindmouse
Igen ez az egyik bár ez minket még jelenleg nem érdekel itthon, a másik meg hogy kint lecserélik hamar az autókat, nem várja meg amíg a pöcsköszörű tönkremegy, nekik nem gáz ilyen szempontból se. Itthon viszont szop a csóró, pont az olyat tudja megvenni használtan ami egy romhalmaz már, mert nem bír többet a pöcsköszörű. A régi elpusztíthatatlan autók meg kezdenek egyre idősebbek lenni.[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
válasz Blindmouse #43 üzenetére
Ez meg már elég összetett és nehéz eset, nem is akarok nagyon belemászni.
A fogyasztást adóztatva lenne reális a dolog stb. De az meg az államnak nem jópofa.
Inkább arra megy ki, hogy a piacot pörgessék ezzel is, az kinek érné meg hogy 20 évig használják ugyanazt, ellenben ha 7-8 évesen szarrámegy, már a tudatban is ez van, 5 évesen elpasszolja és megveszi az újat.
Oké, a piacot is pörgetni kell megértem, ha 20 évig ugyanazt használnád mi késztetné a gyártót az újításra és a fejlődésre.
Az biztos, hogy aki kevés pénzből használt kocsit akar majd venni az egyre jobban beszopja, mert tényleg a régi megbízható autók kiöregednek, ezek az újak meg semmitérők lesznek már mikor megvennéd használtan. Meg persze szop vele most is az aki nem tudja a nyakát kinyújtóztatni benne.[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
Dehogynem, egy V16.
G-J 16 VFE 17/24 -
#90933760
törölt tag
Azzal persze hogy jobban mozog, én a mezei parasztember 1.6-os szívó 100 lovasára gondolok, az egész cikk erre épül végül is.
Nincs turbólyuk, mert már megoldották mindenféle trükkökkel, meg akkora motorra nem kell nagy turbó aminek sok idő kéne. TSI-n sincs lyuk és ezerkettes létére a tonnás kasznit röpíti, bár csalóka mert elfogy az erő azért 100 fölött meg pörgetésre is. Ezeknek is van egy tartománya ahol jól boldogul marhára, oda hangolják, a kieső részen meg elmegy kb. Más kaliberek teljesen mint a régebbi szívók.
A híres Swift, az arra való hogy nyugodt tempóban elmenj a boltba, elmenj a gyerekért, elmenj a 4 Kmre lévő melóhelyre. Akkor normálisan fogyaszt.
A bajok ott jönnek hogy mindenki veszi mindenre. Mi is csapattunk egyet hegybe, irgalmatlan gyorsan széthullott az egész autó, nem földútra való. Ellenben anyuka elhajtja 20 évig.[ Szerkesztve ]
-
#90933760
törölt tag
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Hálózatokról alaposan
- eBay
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Kupon kunyeráló
- Robot fűnyírók
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Politika
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen