- iOS alkalmazások
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Digitális detox a Nokiától
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A PS4 a játék vezérplatformja. A videók is abból jönnek.
A PC is így néz ki. Persze össze lehet vágni 3 percben a legszebb részeket, de ez a játék összesen hat platformra jön és nem fognak mindegyikhez külön tartalmat készíteni. Szóval a PS3 és az Xbox 360 képességei vezető szerepet játszanak a tartalomkreálásnál (textúrák és modellek részletessége).[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Multiplatform címeknél nem fogod megtudni, hogy mi a next-gen, mert az egyes gépek képességeit butítják egymáshoz.
Egyébként meg Dying Light. Az eléggé sok érdekes és új technológiát dob be mindegyik platformon.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az Ubisoft vezérplatformja a PS4. A Sony fizet nekik exkluzív DLC-kért és hasonlókért. Emellett minden technológiát erre fejlesztenek a jövőben.
(#14) Zorel: A PC-s ugyanígy nézne ki. Apró, képeken is alig észrevehető eltérések vannak, amelyeket az eredményez, hogy pár effekt konzolon compute shaderben van írva, míg ezek PC-n nem, mert az UM nem akart DirectX 11.1-es módot a játékba. Nyilván PS-ben nem olyan gyorsak az effektek, mint CS-ben, de PC-n bele kell férni a 8 UAV/pipeline korlátozásba.
Ha ez nem lenne PC-n is ugyanazokat az effekteket használnák, mint konzolon, mert egyrészt felesleges ugyanarra két implementációt fejleszteni, másrészt a CS az LDS miatt gyorsabb.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.