- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Yettel topik
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Fotók, videók mobillal
- Nem fogod kitalálni, mire fókuszál a Dimensity 9300+
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az Ubisoft vezérplatformja a PS4. A Sony fizet nekik exkluzív DLC-kért és hasonlókért. Emellett minden technológiát erre fejlesztenek a jövőben.
(#14) Zorel: A PC-s ugyanígy nézne ki. Apró, képeken is alig észrevehető eltérések vannak, amelyeket az eredményez, hogy pár effekt konzolon compute shaderben van írva, míg ezek PC-n nem, mert az UM nem akart DirectX 11.1-es módot a játékba. Nyilván PS-ben nem olyan gyorsak az effektek, mint CS-ben, de PC-n bele kell férni a 8 UAV/pipeline korlátozásba.
Ha ez nem lenne PC-n is ugyanazokat az effekteket használnák, mint konzolon, mert egyrészt felesleges ugyanarra két implementációt fejleszteni, másrészt a CS az LDS miatt gyorsabb.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.