- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Mobil flották
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz BlackSoft #24 üzenetére
Teljesen mindegy, hogy erről mit gondoltok, ha Wronski meg mást mond. Ő az aki a grafikát tervezi. Neki van erre a legnagyobb rálátása a forráskód ismeretében.
A TXAA az a PC sajátja lesz, helyette SMAA lesz, de a HBAO+ ott lesz konzolon csak compute shaderben írva.
Ez az egész egy kampány. Mégis miért mondana mást az NV, ha egyszerűen a konzolokból úgy sem profitálnak. Eleve vakon elhiszi egy csomó ember, csak azért mert a "PCazisten".Abból indulj ki, hogy például a KUF2 MMO-t mennyire bántják, mert a fejlesztők elmondták, hogy nem tudják a konzol grafikát PC-re portolni, mert nincs hozzá jó API. Szerintem többet nem fogják világgá kürtölni, hogy a konzol szebb, mint a PC. Tipikus dolog, hogy a konzoltulaj leszarja, míg a PC tulajt szíven üti ez. Jobb, ha nem tudnak róla.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.