Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Zorel #21 üzenetére

    Mindig erről van szó. Mindig az a gond, hogy kevés a létrehozható erőforrás a DX11 módban. Konzolon ez a játék 21 image-t hoz létre CS-vel, ami megfelel 21 UAV-nek. Szerinted ezt nem szeretnék PC-be átmenteni? Dehogynem. Egyszerűen csak nem tudják, mert ahhoz már DX11.1 kell. Sorra kell venni az erőforrásigényt és le kell menni 8 UAV-ig. Ezzel az egyes effekteket kétszer írják meg. Értelme semmi, de meg kell tenni, mert csak így aktiválható xy effekt DX11 módban.

    A TXAA az egyetlen, ami konzolon nem lesz. Helyette PS4-en SMAA lesz, igaz kap temporális algot.

    (#22) BlackSoft: Gondolod, hogy a grafikáért felelős programozó nem tudja, hogy mit kódolt le PC-be és PS4-be? :)

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák