- Yettel topik
- iOS alkalmazások
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mindig erről van szó. Mindig az a gond, hogy kevés a létrehozható erőforrás a DX11 módban. Konzolon ez a játék 21 image-t hoz létre CS-vel, ami megfelel 21 UAV-nek. Szerinted ezt nem szeretnék PC-be átmenteni? Dehogynem. Egyszerűen csak nem tudják, mert ahhoz már DX11.1 kell. Sorra kell venni az erőforrásigényt és le kell menni 8 UAV-ig. Ezzel az egyes effekteket kétszer írják meg. Értelme semmi, de meg kell tenni, mert csak így aktiválható xy effekt DX11 módban.
A TXAA az egyetlen, ami konzolon nem lesz. Helyette PS4-en SMAA lesz, igaz kap temporális algot.
(#22) BlackSoft: Gondolod, hogy a grafikáért felelős programozó nem tudja, hogy mit kódolt le PC-be és PS4-be?
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.