- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Új HMD modell bukant fel
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- iPhone topik
- Megérkezett az Apple iPhone 14-es szériája
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bog
HÁZIGAZDA
Elég sok kérdést kapunk privátban arról, hogy az általunk már próbált autóknál hogyan kell a MirrorLinket és a többi izébizét beállítani, a PH/MA olvasóközönsége fogékony ezekre a dolgokra. Tehát igény pont van.
Másrészt valamiért mégiscsak az van, hogy ez a terület fontos a gyártóknak (a VW például a Tiguan hirdetését már úgy feliratozza, hogy fut terepen, Androidon és iOS-en is). A kérdés pedig nyilván az, hogy hogyan. Ezt viszont senki sem boncolgatja rajtunk kívül, értelemszerűen azért, mert nekünk van egy raklapnyi ilyen-olyan telefonunk és ki is tudjuk próbálni, hogy megtaláljuk a hibákat, amik vannak bőven (lásd DS4).
Mindezek mellett zajlik egy csendes forradalom a komplett infotainment területén is, kell-e egyáltalán telefon, vagy legyen inkább minden integrálva, ha viszont van telefon, akkor hogyan kommunikál és hogyan segít a beépített rendszernek (dugófigyelés, időjárás, benzinárak, segítségkérés stb.). Ez szerintem egy elég sokrétű terület, ami folyamatosan változik és fejlődik.
Nem várjuk, nem is várhatjuk el, hogy egy Aygo, aminek a fejlesztése sok évvel ezelőtt indult olyan szintű megoldást adjon, mint egy mai középkategóriás tablet, de egy friss autónál (lásd Seat Ateca) ez szerintem reális elvárás (aminek egyébként pont az Ateca meg is felel), miközben például a Subaru Levorg (bármennyire is szerelmes vagyok belé, mint autóba) igen retek ebből a szempontból. Iszonyat sokféle megoldást lehet találni, óriási minőségbeli és funkcionális eltérésekkel, és ha még ma nem is szempont sokaknál ez a vásárlás során, pár éven belül bizony az lesz.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Bog
HÁZIGAZDA
Mindenre azért nincs kapacitás, azért elsősorban még mindig a telefonok vannak fókuszban, az autós vonal kvázi még csak most bontogatja a szárnyait. Ha megerősödik, akkor allokálunk rá több erőforrást és természetesen kiterjesztjük a tesztelhető termékek körét.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Bog
HÁZIGAZDA
Ezzel minden szakember és gyártó ellentétes véleményt fogalmazott eddig meg, akikkel beszéltünk. A még nem autonóm járművekig tartó jövőkép is leginkább arról szól, hogy a komplett műszerfal egy óriási kijelző, ami teljesen testreszabható és mindent ott érünk el, ott lehet irányítani és ott jelez vissza. Plusz hangvezérlés, ami ugye magyarul mindig necces, de speciel az NNG, mint beszállító már évek óta fejleszti.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Politika
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Diablo IV
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- PlayStation 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen