- Xiaomi Smart Band 7 - hetedik
- Mobil flották
- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Itthon is elérhető a OnePlus 11 és a Buds Pro 2
- Fotók, videók mobillal
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Huawei Watch GT 2 - épp ideje!
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
Hirdetés
-
Homeworld 3 - Amit a játéktól várhatunk
gp Akik a drágább verziót vették meg, már játszhatnak a teljes változattal.
-
Három éve fontos döntést hozott az AI-ról az Apple
it A Bloomberg szerint saját chipekkel működtetné az AI-szervereket az Apple.
-
Akciófigyelő: kedvezményekkel indít az Ulefone Armor tablet/telefon páros
ma Az Armor Pad 3 Pro és az Armor 26 Ultra árából sokat enged a gyártó.
Új hozzászólás Aktív témák
-
dementor
senior tag
Letisztult és egyszerű. Teljesen rendben van, viszont a navi igazán belefért volna.
"Mert az éj sötét és tele van iszonyattal."
-
consono
nagyúr
Belefér, ha kifizeted
Ellenben a MirrorLink egy sz*r, már elnézést. Ugyan nem Aygoban, hanem Aurisban (ez a céges) és Yarisban (ez meg a privát autónk) próbáltam, de nem bírtam olyan telefont találni, ami működik vele :/ Már fel is adtam, pedig jó lett volna, ha másra nem a navit kitenni. Az utolsó készülék amit a Samsungból még támogat az talán a Galaxy SIII! Azt is csak a gyári 4.4-es rommal... Már feltúrtam minden felé a netet , de igazán nincs megoldás, hogy használni lehessen, akár minimálisan is a rendszert...Lehet, hogy LG-re kellene váltanom???
[ Szerkesztve ]
"In God we trust. All others must bring data"
-
M5Norbi
őstag
Hát igen nem csoda mert a mobilipar az autókban használatos megoldásokkal ellentétben fénysebességgel fejlődik.
Viszont(csak tipp) szervizben sincs rá frissítés?
Nem sok az esélye de egy kérdést megér.AYGO: Azt hiszem a maga kategóriájában ez egészen jól sikerült. Ezen az árszinten nem hiszem hogy más sokkal jobbat/szebbet ad.
Érdekes hogy itt elhajtottak benneteket pedig nekik ez azt hiszem felér egy ingyenreklámmal mégha ti ugye nem is egészében az autót tesztelitek hanem egy bizonyos szemszögből dehát ez a jövő...Vagy lehet hogy sok álújságíró próbálkozik náluk tesztautó szerzésével
Ha meghalsz, Te nem tudod, hogy halott vagy, csak a körülötted élőknek nehéz. Na most ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy!
-
nagyúr
Nem MirrorLink az, nem azt kell szidni. MHL-nek hívják, és ótvar szar. A Samsung valóban kukázta magából, egyedül talán csak a Sony tartotta meg még. Az én utólagos kenwood rádióm is MHL-es (hogy szakadna rájuk egy mázsa trágya).
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
petipetya
nagyúr
Én is a navigációt hiányoltam belőle. Vajon a MirrorLink segítségével lehet használni a Google Térképet?
"És állítható a nyelv, biztosan örültek, amikor úgy adtuk vissza a kocsit, hogy az magyarul kommunikált a spanyol helyett."
Éppen az ilyen béreautók esetén lenne annak értelme, hogy mindig visszaugrana angol nyelvre."nincs rá lezsóidő"
-
kolopele
nagyúr
Jópofa ki másodautó. Városban elmenni vele bevásárolni abszolút ideális (parkolás nem probléma), esetleg az asszonynak szaladgálni vele. Fő családi autónak viszont nem ajánlott.
[ Szerkesztve ]
-
blueMerle
veterán
Van egy új céges Dacia Lodgy-nk (most ne menjünk bele...) és ennek a román Kylothi-osztályú harci űrhajónak a fedélzeti számitógépe tud navit, beépitett térképekkel egész Európa ott van, frissithető miegymás. Szerintem nagyon alap dolog ez már manapság egy autóban ami nem fapad. Ha jól tudom talán még a Ladákban is van. Vagy esetleg ez egy feláras extra? Mert akkor nem szóltam.
szerk: közben megtaláltam, feláras extra, nem kell szidni
[ Szerkesztve ]
-
Eastman
őstag
Egy ideig biztosan folyamatos csalódást okoz majd ez a terület. ...azoknak akik az autóval nem helyet változtatni, a telefonnal nem telefonálni akarnak.
Jéé, nincs spanban az összes gyári vagy piszkált telefonnal az autó amiben ülsz? Jajj, de csúnyák, gonoszak, maradiak a gyárak! Nem frissítenek az összes aktuális kínai, tajvani, koreai telefonra? Júj. Nem is válaszolnak, hogy égethesd őket.
Megtaláltátok az IT újságírás piaci rését. Hogyan lehet a magnóba CD lemezt tolni...
Hamis igényt generál, ha a félévente elavuló zsebkonfigurációhoz keresel megfelelően felszerelt közlekedési eszközt, hogy tarthasd a vélt ritmust. Aztán szegényszomorú, gazdságilag súlytott vagy, ha nem megy.
https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...
-
Próféta
tag
Nem hiszem, hogy bárki ezt kérné számon az autó gyártókon.
De azt igen, hogy a saját rendszereik működjenek, valamennyire (nyilván nem félévente) frissüljenek. Végül is a szoftver az nem egy beégetett dolog, amihez nem lehet hozzá nyúlni.
És ha már vannak szabvány(szerű) dolgok, Android auto, Car play, akkor esetleg támogathatnák őket. -
Eastman
őstag
Jó esetben hasonlóan a gitárerősítő belsejébe épített háromféle földeléshez teljesen elkülönül majd az autót működtető rendszer és a szórakoztató, kényelmi rész. Külön akksira és külön kijelzőre is tenném.
https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...
-
Miért csak új gyáriakkal foglalkozik a blog? Régiekkel és azok helyettesítésével kapcsolatban is nagyon hasznos lenne olvasni sokat. A PH autós részlege ebből a szempontból elég erős: sok fajta kocsi van, és elég sok utólagos megoldás is fellelhető. Szerintem érdemes lenne egy kört futni a témával.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Bog
HÁZIGAZDA
Elég sok kérdést kapunk privátban arról, hogy az általunk már próbált autóknál hogyan kell a MirrorLinket és a többi izébizét beállítani, a PH/MA olvasóközönsége fogékony ezekre a dolgokra. Tehát igény pont van.
Másrészt valamiért mégiscsak az van, hogy ez a terület fontos a gyártóknak (a VW például a Tiguan hirdetését már úgy feliratozza, hogy fut terepen, Androidon és iOS-en is). A kérdés pedig nyilván az, hogy hogyan. Ezt viszont senki sem boncolgatja rajtunk kívül, értelemszerűen azért, mert nekünk van egy raklapnyi ilyen-olyan telefonunk és ki is tudjuk próbálni, hogy megtaláljuk a hibákat, amik vannak bőven (lásd DS4).
Mindezek mellett zajlik egy csendes forradalom a komplett infotainment területén is, kell-e egyáltalán telefon, vagy legyen inkább minden integrálva, ha viszont van telefon, akkor hogyan kommunikál és hogyan segít a beépített rendszernek (dugófigyelés, időjárás, benzinárak, segítségkérés stb.). Ez szerintem egy elég sokrétű terület, ami folyamatosan változik és fejlődik.
Nem várjuk, nem is várhatjuk el, hogy egy Aygo, aminek a fejlesztése sok évvel ezelőtt indult olyan szintű megoldást adjon, mint egy mai középkategóriás tablet, de egy friss autónál (lásd Seat Ateca) ez szerintem reális elvárás (aminek egyébként pont az Ateca meg is felel), miközben például a Subaru Levorg (bármennyire is szerelmes vagyok belé, mint autóba) igen retek ebből a szempontból. Iszonyat sokféle megoldást lehet találni, óriási minőségbeli és funkcionális eltérésekkel, és ha még ma nem is szempont sokaknál ez a vásárlás során, pár éven belül bizony az lesz.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Bog
HÁZIGAZDA
Mindenre azért nincs kapacitás, azért elsősorban még mindig a telefonok vannak fókuszban, az autós vonal kvázi még csak most bontogatja a szárnyait. Ha megerősödik, akkor allokálunk rá több erőforrást és természetesen kiterjesztjük a tesztelhető termékek körét.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Bog
HÁZIGAZDA
Ezzel minden szakember és gyártó ellentétes véleményt fogalmazott eddig meg, akikkel beszéltünk. A még nem autonóm járművekig tartó jövőkép is leginkább arról szól, hogy a komplett műszerfal egy óriási kijelző, ami teljesen testreszabható és mindent ott érünk el, ott lehet irányítani és ott jelez vissza. Plusz hangvezérlés, ami ugye magyarul mindig necces, de speciel az NNG, mint beszállító már évek óta fejleszti.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Mondjuk azt már láttuk pár gyári megoldás kapcsán, hogy igen erőteljesen zsákutca, bármennyire is erőltetik.
A mostani hullám ezzel az igénytelenül a műszerfal közepére-tetejére hányt kritikán aluli tablet-szerűséggel gyomorforgató. Azok a megoldások, amiket pedig szoftveresen mögé raknak lehetnek ugyan brand specifikusak és jellemzőek, de az esetek többségében nem valós igényt szolgálnak ki.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Stanlee
őstag
Nalam most egy januar vegen forgalomba helyezett Fiesta van, az elso generacios Sync-kel. Ez az otvar infotainment. Szerintem a Fordok Sync-je (teljesen mindegy melyik) az egyik legratyibb infotainment az osszes kozul.
Amugy sokfele autoval van dolgom, de a legtobb eseten az infotainment-tel van bajom, hiaba jo a szeker, ha a HMI nem jo. De tudom, hogy az autogyartoknak nincs megfelelo kerete arra, hogy normalis es hasznalhato rendszereket rakjanak ossze. Azzal is tisztaban vagyok, hogy a magyarazat mindig az, hogy ezeket az infotainment rendszereket mar evekkel azelott megtervezetk, mielott az auto egyaltalan elkeszult volna, ezert nem tudjak tartani a lepest az igenyekkel.
“Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany
-
Mondjuk az előre tervezést nehéz elképzelni, amikor olyan gyorsan változik az IT/telecom háttér termékciklusa. Szerintem folyamat le vannak maradva mert egy autóban próbálni kell a 100%-t tartani megbízhatóságban. Ehhez évek tesztelése kellene, így marad h csak pici változásokkal tudnak haladni hogy a rendszer nagyobb részét ne kelljen újra és újra minőségbiztosítani. Szerintem. És ezért tud sokkal többet majdnem bármilyen 3th party navigávió-multimédia.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Stanlee
őstag
A problemam a kovetkezo: a magyarazat mindig ugyanaz, megpedig hogy mennyire megbizhatonak kell lennie. Szerintem nem kell az infotainment rendszernek annyira megbizhatoan mukodnie, mint mondjuk a motorvezerlesnek, vagy az egyeb periferiakert felelos vezerlesnek. Az infotainmentnek amugy is egy komplett lehatarolt rendszernek kellene lennie az auto letfontossagu vezerlo rendszereitol. Nalam mar indult ujra Ford Sync menet kozben, a gepsarkany nem allt le tole.
A gyartok tobbsege ratyit ad ki a kezebol, ok, nem az infotainment miatt veszi az ember az autot, de aki mondjuk evente par szaz orat az autojaban tolt el, joggal kivan maganak valami normalisat, nem pedig azt, amit draga penzert a gyartok letolnak a torkan.
“Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany
-
Ez addig ok, amíg pl nem kell a fedélzeti diagot és mondjuk a lopásgátlást is megoldani egy kalap alatt. A VAG rendszereknél pl nem ok nélkül került fel a CAN rendszerre a hi-fi/navi/MMI. Már nem csak arról szól egy ilyen rendszer hogy zene. Viszont indokolatlanul komplikált és minden bolond gyártó próbálja túlontúl egyedivé tenni. Nem is értem miért. Az NNG/Google maps párosnál jobb nincs. Erre minden marha gyártó megveszi a saját igényre butított NNG-t. WTF?!
Nem értem én eztet.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
slimshady
senior tag
Hozza az alapot. Bár a színes kijelzőt leszámítva már évekkel ezelőtt volt olyan elég korrekt JVC autórádióm, amiről tudtam a telefonom zenelejátszóját vezérelni és hívásokat indítani és fogadni. Viszont a kijelző tükrözése elég jó ötlet, mert okostelefon már szinte mindenkinél van aki az ilyesmire fogékony.
üdv.: SlimShady
-
consono
nagyúr
Igaz, hogy nem Aygo, hanem Auris, de és a Toyota fejegysége miatt szoktam át a Spotify-ról a Google Play Musicra. Ezt tudja vezérelni Tudok böngészni a feltöltött zenéim között, tudok, playlistet választani, sőt a playlistekben előre hátra lépkedés is működik, míg a Spotinál, sem a playlist választás, sem a léptetés nem ment, csak a telefonról...
"In God we trust. All others must bring data"
Új hozzászólás Aktív témák
- Aliexpress tapasztalatok
- Politika
- Xiaomi Smart Band 7 - hetedik
- Nők, nőügyek (18+)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Óra topik
- Külső 2,5'' mobil rack-ek topikja
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- Gamer PC Intel i5 9400/16GB DDR4/GTX 1660 6GB/256GB SSD/500/GB HDD/Beszámítás/Garancia/
- Gamer PC Ryzen 1600X/16gb ddr4/GTX 1660 SUPER 6gb/256gb ssd/500gb hdd/Garancia/Beszámítás/
- Palit Geforce RTX 3060 12GB /CSAVARMATRICA/GYÁRI ÁLLAPOT/BESZÁMÍTÁS/
- G.SKILL 32GB KIT DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 NEO AMD EXPO - Alza jótállás 2032-ig
- ZEN Gamer PC - GTX 1660 Ti - Ryzen 3600 - 16GB DDR4 - 1TB m.2 SSD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest