- Huawei Mate 50 Pro - blendemonda
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy A33 5G - a három az majdnem öt
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Ismét mozgásban a Where Winds Meet
gp A kínai történelem és mitológia ihlette nyílt világú akció-RPG alkotás még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
Új hozzászólás Aktív témák
-
alevan
őstag
válasz Deller2010 #217 üzenetére
Az egy teljesen más dolog. Egy szükséges rossz, amit viszont eltűrnek a világon mindenhol. Az Uber teljesen más dolog.
Én személy szerint szinte mindig felveszem a stopposokat, de nem kérek pénzt, üzemanyagot a cég fizeti a céges autóba
(#218) Deller2010 Az app azonnal meg tudja mondani, mennyit fizet az utas, abból mennyi megya sofőrnek, mennyi a cégnek, mennyi adóköteles. Csak így már nem éri meg annyira nekik. Hisz az adócsalás olcsóbb (mert ez adócsalás).
Én szeretem használni az Uber-t és ha a taxikkal egy ában lenne, vagy akár drágább lenne kicsivel, akkor is az Uber-t választanám.
(#219) Deller2010 Nagyvársosokban én is KRESZ vizsgához kötném a bringázást. Vidéken viszont ez egy vicc lenne.
[ Szerkesztve ]
"Ezért lovagol a pokolba a konzumer IT piac. A hülye igények... . Azt sem tudod, hogy mit akarsz de az jöjjon havonta frissités formájában."
-
#48525824
törölt tag
válasz Deller2010 #223 üzenetére
akkor mutatok neked számtalan videót, ahol az autós átmegy a piroson, nem indexel sávváltáskor/kanyarodáskor, kerékpársávon, tiltott helyen parkol, buszsávon csapat végig, zebránál nem áll meg, mikor gyalogosok várakoznak az átkelésre. Pedig az autósoknak ugye van kreszvizsgájuk... Ugyhogy ebbe a témába ne nagyon akarj belemenni, mert nem jössz ki belőle jól.
-
04ahgy
nagyúr
válasz Deller2010 #223 üzenetére
A villogó engedélyezett az új KRESZ óta, fényvisszaverő ruházat csak lakott területen kívül kell, és a sisak viselése sem kötelező.
A bécsi egyezmény értelmében pedig a védettebb (gépkocsiban ülő) felelőssége a nála védtelenebb közúti szereplőkre vigyázni.
HGyu
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
Psych0
őstag
válasz Deller2010 #223 üzenetére
"A birka bicajosok"
Ne legy paraszt. Budapesten bringaval jarok munkaba, napi 20km-t megyek 100%-ban bringauton. Megis minden nap azt kell elszenvednem, hogy a keresztezodesben, ahol az autosnak elsobbseget kell adnia, meg csak korul se nez, ugy hajt ra a kerekparutra en meg vagy meg tudok allni, vagy nem. Egy honap alatt ket bringasgazolast lattam, mindkettonel vetlen volt a bringas."de körülöttük legalább van 1-1,5 tonna acél"
A kamion megy 40 tonnas meg se kell rettegnie a 1.5 tonnas autonak a fouton, hogy vajon elegurul-e a kamion a mellekutcabol.lámpákról, láthatósági mellényről
Lampat szurkuletkor kell bekapcsolni, lathatosagi melleny lakott teruleten kivul. Hiaba lathato valaki, ha nem nezik, hogy ott van-e."As an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches 1."
-
Szmeby
tag
válasz Deller2010 #219 üzenetére
"Alkalmassági vizsgára (PÁV IV.) minden úrvezetőt és motorost elküldenék A1 kategóriával kezdődően!"
Én is, mert egyesekre nagyon ráférne. De itt nem erről van szó.
Csak fel szerettem volna hívni a figyelmet arra a logikátlanságra, amivel a NAV érvel.
Az, hogy valaki alkalomszerűen elviszi a haverokat kirándulni, és az, hogy valaki üzletszerűen - akár napi gyakorisággal - fuvaroz embereket A-ból B-be, semmi különbség nincs.
De említették a stopposokat is, vagy a telekocsit... millió példát lehetne hozni, miért áll gyenge lábakon ez a kötelező alkalmassági. Egész egyszerűen nem életszerű.Az utas nem hülye, képes eldönteni azt, hogy hajlandó bevállalni azt a mérhetetlenül nagy kockázatot, hogy egy alkalmassági vizsgával nem rendelkező egyed elszállítja töredék áron, vagy inkább marad a "biztonságos" taxinál. Ahogy én is beülök a kollégám kocsijába, ha éppen egy helyre tartunk. Pont. Az állam birkaként kezeli a népet, a nép pedig egyre inkább birkaként viselkedik.
Amennyiben a sofőr/uber az adót megfizeti, az égvilágon semmi kivetnivalót nem látok ebben az egészben. Ahogy a lakás bérbeadás is megoldható számla és adószám nélkül, ez miért is nem? (A kérdés költői.) Feltételezem, áfát visszaigényelni pont senki nem akar, mert hiszen áfát sem számít fel. Ez egyszerűen egy önálló tevékenységből származó jövedelemnek tűnik... mint a könyvírás. SZJA és csókolom.
Persze a taxislobbinak erről más a véleménye, és biztosra veszem, hogy ez nyomja előre ezt a sok f.sságot, amit a NAV művel.
Na mindegy, én nem überezek egyik oldalon sem, csak a hülyeség felháborít. Nem is taxizok és ezekután szerintem garantált, hogy nem is fogok.
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone 13, 128GB, starlight, kártyafüggetlen, 88% akku
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T15 "Golyóálló" Üzleti Laptop 15,6" -50% i7-10510U 4Mag 32GB/512GB FHD IPS
- Új 2K AM5 Gamer PC R5 7600/RTX 3070 8Gb/2X8Gb 6000Mhz DDR5/500Gb SSD M2/700W 2Év gari
- Ryzen PC , R5 2600 , RTX 3060 12GB , 16GB DDR4 , 256GB NVME , 500GB HDD
- Játszós PC , R5 5500 , RX 5700 XT , 16GB 3200MHz , 512GB NVME
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen