- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- MIUI / HyperOS topik
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Yettel topik
- Itthon is lesz Pixel telefon!
- Várható a HyperOS a Poco F3-ra is
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
Hirdetés
-
Végre Steamre tart a Sins of a Solar Empire II
gp A nyár folyamán véget ér az Epic Games Store exkluzivitása és a Valve rendszerében is megjelenik a teljes kiadás.
-
ZTE Blade A34 - nem a legélesebb kés a fiókban
ma Visszautaztunk az időben a ZTE furcsa belépőajánlatával.
-
Még idén frissíti a ROG Ally-t az ASUS
ph A 2024-es verzió a Computexen jöhet, de hivatalosan még semmit sem tudni róla.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz #13110016 #17 üzenetére
Saját vagy családon belüli tapasztalatok:
Renault 21: masszív, elpusztíthatatlan, de rohadt.
Citroen BX: a hídrós részéhez csak nagy nehezen sikerült megfelelő szakembert találni (sokan belenyúltak, de kiderült, hogy lövésük sincs róla), ha azzal volt baj, tényleg baj volt. De amúgy viszont jó és megbízható és iszonyú kényelmes autó volt.
Citroen Xsara: hírhedten rossz autónak ismeri mindenki, az édesanyámé az utolsó sorozatban volt, és alapjában véve elment 160 000km-et úgy, hogy a motorjához, futóművéhez, kasznijához nem kellett nyúlni, a tolatóradarja mondjuk sose volt jó, de ez volt az egyetlen valódi gond vele (meg az, hogy a szervízben eltörték a középkonzolt...). Ja, meg hogy a gumisok utálták, mert a francia felnit szerelni sz@r volt...Ettől még pro és kontra mindig voltak és lesznek érvek. Bármelyik PSA autó esetében esetében az 1.6 THP (a híres-hírhedt 'Prince' motor) például egy pénztemető, senkinek sem ajánlott...
Ott van az én VW Golf-om, amely például motorikusan tök jó, de tényleg hányadék, ahogy a kapcsolók öregednek, megkoptak pár év után. Ott van a húgom példája most a Passat-al, ami nagyon nem olcsó kategória, és a szervízben képtelenek megcsinálni.
Ott van édesanyám Ford B-Max-a, amelyben az új 1.0 literes háromhengeres varrógép van (és a fogyasztása nagyobb, mint a Golf-omé, hiába állít bármit a prospektus...).
De láttam Toyota Hilux-ban 100 000km-nél sebváltócserét, ami szintén homlokráncolós dolog...Természetesen meg lehet magyarázni, hogy X vagy Y márkát miért nem akarod megvenni. De ez kb. teológiai vita esete, racionalitás nem feltétlen van mögötte. Voltak, vannak, lesznek példák jó és rossz konstrukcióra, gyártási minőségre minden nemzetnél...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
- HP d4 magos intel pc
- XFX AMD Radeon HD 6870 DD 1GB DDR5 Dual DP HDMI PCI-E videokártya
- HP EliteBook 830 G7 i7-10510U 16GB RAM 512GB SSD világító MAGYAR billentyűzet
- ASUS GeForce GTX 660 DirectCU II OC 2GB GDDR5 192bit lVideokártya
- IPHONE SZERVÍZ BAZÁR! SZERVÍZ ESZKÖZÖK, SZERSZÁMOK! FÓLIAVÁGÓGÉPEK REMEK ÁRON!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen