- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
Hirdetés
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
Frissítve! Xbox Games Showcase 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A műsor kora este kezdődik, utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
PlayStation 3 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL:
Új hozzászólás Aktív témák
-
szasanyi
félisten
Ez nem ilyen egyszerű. Egyrészt nem tudjuk, hogy a vevő ismerte-e a napi 8-10 üzemórás működési adatokat, DE ettől függetlenűl - mint ahogyan a gyártóknál/forgalmazóknál - létezik a szavatossági idő is. Ezt itt a PH!-n 3nap és 1 hét közötti időtartam szokott lenni megegyezéstől függően , és PH! gar néven ismert.Szvsz épp ilyen esetekre van kitalálva, a vevő érdekében.
Azt meg ne mondd már nekem, hogy te benyelnél 80k buktát 3 napos cuccnál (mondjuk, mert nem tudom pontosan mennyiért kelt el a PS3), mert hát így jártál, ez van. Meg vagyok győződve róla, hogy abban az esetben nem intéznéd el te sem ennyivel! Én a magam részéről k**va kényelmetlennek érezném a helyzetet, mert nem tudnám bizonyítani, hogy ennek semmilyen előzménye nem volt, és bizony nem alaptalanul merülhet fel az a körülmény, hogy "átb***tak".
Hangsúlyozom: én nem azt mondom, hogy így történt! De gondolj bele a vevő helyzetébe, és legyél kicsit empatikusabb.Nyugati az ország, de keletre tart. Már megint... Nálunk visszafelé jár az óra?
-
Gebriel
veterán
Maradjunk annyiba, hogy ha nem kerül el tőlem a gép még ma is menne szvsz
Garanciát meg vállaltam rá, pont azért mert tudtam, semmi baja sincs..másrészt ez egy TERMÉSZETES DOLOG HA TISZTA LELKIISMERETTEL árulsz valamit.
Sony szervizbe adtuk le, állapot felmérés miatt, pont azért, hogy kiszűrjük azt a tényezőt, hogy nem ő csinált vele valamit...
A leharcolt kifejezés meg kicsit durva, mert roh@dtul vigyáztam rá.
Meg bakker mi a franc ez
Mert hogy egy autónál a km fogytán elhasználódnak az alkatrészek az oké, de hogy egy közel 100k SONY cucc kidől napi nyolc óra használat után az nem természetes, ne próbáld megmagyarázni[ Szerkesztve ]
-
keIdor
titán
-
Peat;)
veterán
Ez a hozzászólás no comment, mehetne tankönyvekbe hogyan lehet egyre hülyébbnek nézni a fogyasztót a kapitalizmus és a termékéletciklus tudatos rövidítésének világában. Legyen az ps3, x360, hajszárító, vibrátor, lcd tv plazma tv akármi, baszottul nem korrekt ha 1 év után bedöglik ha minimális ráfordítás kell ahhoz hogy 5 évig működjenek. Ez nem wc papír hogy elfogy a tekercsről a papír ember, hanem tartós elektronikai fogyasztási cikk, csak a gyártók kibaszva velünk rövidítik az élettartamot, hogy lendületben maradjon a kereslet. Pont az ilyen elvakult fanboy(máskor meg fanbox) egyedek miatt tartunk ott ahol: x360-ok sorba halnak be de ott a garancia csak az plusz ügyintézés, ps3-okból pedig jó pár darab meghal a brutál költségeket a vevőre terhelve, ez több mint felelőtlen piaci magatartás. Mindegyik felháborító és megérdemli a két cég azt a kibaszott nagy pofont amit a Wii-től kaptak. Na mindegy, lehet ezt kimoderálják, de ez a hozzászólás megfektetett, annyit elért hogy kajánul mosolygok hogy mind a két gyár "next gen, with short life" konzolja több pénzt vitt mint hozott és max nullára jönnek ki jobb esetben.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen