- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
- MIUI / HyperOS topik
- DIGI Mobil
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Még több AI-t hozna a Windowsba a Microsoft
it Új eszközökkel ösztönözné a programozókat a Microsoft, hogy még több AI-t hozzanak el a Windowsba.
-
Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
ma Ezzel is a prémium szegmensben versenyeznek, 499 eurós áron indít a Sonos Ace.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kishubi84
tag
Látod te azt mondod rosszabb segítséggel, másnak meg kellene a segítség, nem vagyunk egyformák, nem csodálom hogy El Nano nem tudja mit csináljon, én se tudnám, de mégis jó lenne mindenkinek megfelelni, mert annak nem sok értelme lenne ha minden futamon lenne 6 ember......
-
#96349952
törölt tag
válasz kishubi84 #5305 üzenetére
Hát ez az...
Egyébként még én sem kapcsoltam be soha a segítségeket ebben a játékban, fogalmam nincs milyen. Egyszer az AC-ben megnéztem a Z4-et, ráküldtem az összes gyári helpet és röhögtem, hirtelen olyan árkádos lett az egész. (Nem az AC-t árkádozom le, nagyon komoly szimulátor, csak a help off, help on különbséget akartam érzékeltetni.)
-
Csapoati
nagyúr
válasz #96349952 #5306 üzenetére
Persze, ha mindent ráküldesz, akkor árkád lesz itt is. Én pont azért vagyok a factory assistok híve, mert ahol nincs (formulaautók), ott magával a terelgetéssel meg az egyenesben tartással is küzdesz, ahol meg van (pl. GT3, utcai autók), ott meg az utolsó századokat is ki lehet préselni viszonylag kevés gyakorlás után. De nekem mindegy, csak a valósághoz a factory áll a legközelebb. De ezt is szavazásra bocsáthatjuk.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Richie0116
tag
Tamogatom a szavazas lehetoseget.
-
#96349952
törölt tag
Lehet, hogy nem kell mindenféle szavazásokat kiírni. Egyszerűen visszaállítjuk a kiinduló állapotot, ami azt jelenti, hogy csütörtökön és vasárnap is lehet használni a gyári segítségeket. Aztán aki akarja, az használja, aki nem, az nem. A forced default setupot viszont ebben a formában nem lehet bevezetni. Ennek akkor lenne értelme, ha megmaradna a benzinmennyiség szabályozása és a box stratégia választásának lehetősége, így viszont, hogy mindent letilt, az eléggé béna megoldás. (Ráadásul aki előtte már létrehoz egy saját setupot, akkor annak azt tölti be alapértelmezettként... Vagyis kb. semmit nem ér ez az opció, csak ellehetetlenít hasznosabb dolgokat, mint variálás az üzemanyaggal az időmérőre és a versenyre.)
Viszont megfontolandó lenne vasárnapra a kötelező egy kiállás bevezetése.
Tehát akkor a helyzet a következő lenne:
Csütörtök továbbra is a lazaságé, könnyebb autók, rövidebb időmérő és versenytáv, szinte minden egyedileg választható. (Kameranézet, váltó, segítségek.) Vasárnap vadabb verdák, hosszabb időmérő és versenytáv, kötelező belső nézet, manuális váltó, a segítségek továbbra is használhatóak. És akkor legalább egyszer ki kell menni kerékcserére. (A setup egyik esetben sem lesz letiltva, amíg ilyen felemás módon működik – vagyis nem működik…)
Szerintem ez így egy elfogadható leosztás.
-
Nimrod_83
csendes tag
válasz kishubi84 #5299 üzenetére
Eddig sem értettem hogy miért olyan nagy probléma az egyes autókban benne lévő gyári segítségek engedélyezése. Zavarnak? kapcsold ki. Engedélyezve van, nem kötelező!
Bevallom én nem tudok olyan ügyesen bánni a fékkel hogy ABS nélkül élvezhető versenyt fussak.
Legutóbb a Nürburgringi BMW E30-as futamon indultam és hiába készültem rá a tiltásokkal 3-4 mp-el gyengébb kördőre vagyok képes, míg azokkal stabilan befértem 1:08 alá (ami ha jól emlékszem igencsak az élmezőny lett volna, élvezetes csatározási lehetőségekkel). Ehelyett csúsztam-másztam a pályán. Hát marhára nem volt szórakoztató estém...Amíg a vasárnapi követelmények így maradnak a segítségeket figyelembe véve (és hangsúlyozom hogy az aktuális autók gyári tartalmára gondolok!) én biztosan nem indulok el ezeken a futamokon még akkor sem ha időm egyébkét engedné, mert egyszerűen nincs számomra értelme (értsd:nem szórakoztat).
Most majd biztos jönnek azok a válaszok hogy találd meg a helyed a mezőnyben, meg hogy ne csak a győzelem számítson...!
Biztosíthatlak Titeket hogy nincs így! Én elfogadom ha valaki ügyesebb, gyorsabb, jobb érzéke van a szimulátorozáshoz, de abban is biztos vagyok hogy sokkal több embert számára lenne vonzó egy ilyen esemény ha nem szenvednie kellene a pályán és arra figyelnie hogy egyáltalán a pályán maradjon hanem szorosabb mezőnyben a versenyezhessen (természetesen tisztán, a fair play szabályait szem előtt tartva).
És ha ez a szorosabb mezőny a segítségekkel megoldható akkor miért ne? Nem hinném hogy nagyon szórakoztató lenne az élen autózni az első körök után 10-20 másodperces előnnyel végig egyedül ha van esély arra hogy együtt maradjon a mezőny akár a segítségek használata árán is.Ha szavazásra kerülne a sor én ezt mondom: a gyári segítségek legyenek engedélyezve minden eseményen!
A belső nézettel és a manuális váltóval nincs problémám, az szerintem jól van így. Vasárnaponként legyen kötelező míg hét közben aki akar felülhet akár a hátsó szárnyra is. A sutup lock-ról meg egyenlőre nincs mit mondani.[ Szerkesztve ]
-
#96349952
törölt tag
Pálya: Circuit de Barcelona-Catalunya National!
-
vlevi
nagyúr
válasz Nimrod_83 #5312 üzenetére
Bocs a kötözködésért, de pont az E30-ast hoztad fel, pedig abban nincs gyári segítség.
De igazságod van, mert azok a túraautók (a korai DTM) tényleg nagyon ideges, kiszámíthatatlan. Sokkal másabb, mint a többi.
Javaslom, próbáld ki a BOSS Mustangot. Azt sokkal élvezetesebb ikapcsolt segítseégekkel vezetni. Azért jó, mert pl. Doningtonban hármas-négyes fokozatban végig lehet menni, a sikánban is dobálja a hátulját hármasban kigyorsításkor -
Nimrod_83
csendes tag
"Real" beállítással játszom, és a BMW E30-asban kapcsolható az ABS. TC és Stability valóban nincs benne.
http://www.kepfeltoltes.hu/view/151019/2015-10-19_00002_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://www.kepfeltoltes.hu/view/151019/2015-10-19_00003_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://www.kepfeltoltes.hu/view/151019/2015-10-19_00004_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[ Szerkesztve ]
-
Richie0116
tag
A gyári segítségek az úgynevezett "Force Realistic Driving Aids" címszó alatt kapcsolhatóak be. Az hogy engedélyezett mind3 segítség az közel sem azt jelenti, hogy azok benne is vannak az autóban. Összes segítséget Off-ra kell állítani és az említett opciót Yes-re, így kapjuk meg az adott autóban használható segítségeket gyárilag. Azért írom ezt le mert kipróbáltam és eddig nem így volt a szerverbeállítás. Nem kötekedni, hanem segíteni szeretnék a helyes beállításban.
-
dino_m
senior tag
válasz Richie0116 #5318 üzenetére
Igen, így is lehet, de akkor mindenkinek kötelező lesz a gyári segítség.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
wertad
tag
Ha már ez a téma, ki mit gondol az auto start engine-ról?
-
robi1273
csendes tag
válasz #96349952 #5298 üzenetére
Vicc amit müveltek srácok.Itt dícséritek vagy oltjátok egymást attól függöen kinek hogy sikerült a versenye setup lock én nem setupolok te igen és mennyit aztán kilépek meg vissza állítom hogy minden oké legyen.tegnap idömérön nézem telemetriát szinte mindenkinél villog a piros tank 3 kör után.Érdekes nálam még mindíg 47 liter volt setup lock mellett kb 4 kör után.Aztán kiléptem ha nektek ezt jelent a fun race legyetek boldogok az ilyen fel és hozzá állással
[ Szerkesztve ]
-
#96349952
törölt tag
válasz robi1273 #5322 üzenetére
Te miről beszélsz? Futamok óta senki nem oltogatott senkit... Ez a setupolós dolog sem téma már egy ideje, de ne nagyon zavarjon ez a lényegtelen tény. Aztán meg miután "kiosztasz" mindenkit, hogy ezt meg azt mondjuk a másikra, jön az enyhe célzás, hogy fú, hát biztos mindenki setupol, ha üres a tank a verseny végére. Logikus! Isten áldjon.
-
robi1273
csendes tag
válasz #96349952 #5323 üzenetére
Verseny végére ? ember idömérön 3ik körben te miröl beszélsz ? Nem osztok ki senkit mert érdekel mit csináltok de gondolkodj már el hányan voltunk ott tegnap? nem gondolod lassan mindenkinek elmegy a kedve ettöl ?Az hogy itt 2 3 ember írogat rendszeresen az még közel sem jelenti azt hogy mindenki egyet ért azzal ami itt folyik fun race címszó alatt .Nem gondolod ?
[ Szerkesztve ]
-
#96349952
törölt tag
válasz robi1273 #5324 üzenetére
Fú, akkor az időmérőre betankolt 10 litert. Ez lenne a setupolás? Egyébként nem mindegy, ki mit csinál? Az imént mintha azt róttad volna fel, hogy korábban mentek itt az oltogatások ezzel kapcsolatban. (Megjegyzem, hogy megszűntek ezek.) Akkor ez most nálad miért is téma???
Mitől megy el a kedve mindenkinek? Mint írtam, futamok óta semmiféle szóváltás nem volt, felesleges itt a hangulatot kelteni - mert azt most épp te csinálod, ki tudja, milyen céllal... Legfeljebb az lehetett a probléma, hogy tényleg sok volt az embereknek az, hogy nem lehetett segítségeket használni, de ha figyeltél, akkor érzékelhetted, hogy ennek a megoldásán is túl vagyunk. Igen?
Ja, te vagy a csendes többség hangja?
[ Szerkesztve ]
-
Csapoati
nagyúr
válasz robi1273 #5322 üzenetére
Nekem nem jött át, hogy most akkor mi a probléma. A setup lock jelenlegi formájában nem működik, így azt el kell vetni, mert nem lehet ellenőrizni.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
robi1273
csendes tag
válasz #96349952 #5325 üzenetére
Miért ? mert pontosan te voltál az aki háborgott a setupolás miatt és ezen a versenyen kivül szerintem még egyszer sem volt bekapcsolva a setup lock.Ki volt az aki elöször lépett ki gtr-masters versenyröl? mert ez hülyeség ennyivel nem vagyok lassabb ?De én nem vitatkozok senkivel ebból már kinöttem 42 évesen jó versenyzést mindenkinek én itt lezártam a támát
[ Szerkesztve ]
-
#96349952
törölt tag
válasz robi1273 #5327 üzenetére
Ez most mire válasz? Ja, semmire. Igen, eleinte háborogtam Érted: Eleinte. Aztán ez elült. És? Megnyugtatlak, ez után sem lesz bekapcsolva a használhatatlan setup lock.
És akkor mi van, ha kiléptem egy teljesen másik szerverről, aminek semmi köze a csoporthoz? Kb. azt csinálok, amit csak akarok, ahogy mindenki más, és azt sem értem, hogy jön ez ide.
Szerintem te szimplán csak kötözködsz, így vezeted le, hogy nem tudtál eredményes lenni...
[ Szerkesztve ]
-
kovdav15
csendes tag
válasz robi1273 #5324 üzenetére
Szerintem az sincs megcsinálva rendesen. Mert énis láttam már, de hogy egyszerre mindenkinek villogjon kicsit fura. Meg a fékek hőmérsékletét se mutatja csak olyan 60-70 körüli hőmérsékleten ami menet közbe egyáltalán nem változik ugyh azse valós érték. Ugyh aza része még elég befejezetlen a játéknak.....
-
dino_m
senior tag
válasz Richie0116 #5321 üzenetére
Ki írta, hogy gond? Aki akarja használja, aki nem, nem. Az általad említett módszerrel mindenkinek használnia kell. És ha visszaolvasnál, akkor láthatnád, hogy vannak olyanok, akik nem akarják használni.
Segíthetek még valamiben?Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
#96349952
törölt tag
A Steam csoportba és a Facebookra kiraktam az értesítést a mostantól alkalmazandó változtatásokról.
Próbálok olyan megoldást találni, ami minél több ember tetszését nyerheti el, de persze képtelenség mindenkinek a kedvében járni, csak abban reménykedhetek, hogy össze tudunk hozni egy elfogadható kompromisszumot. Ide már nem másolom be, hogy pontosan miről van szó, az 5309-es számú hozzászólásomban nagyjából minden benne van.
[ Szerkesztve ]
-
#96349952
törölt tag
-
veterán
-
PR0JECTNR56
addikt
A fejlesztők elkövették azt a rendkívül szerencsés húzást, hogy a Toyota TS040 Hybrid DLC nélkül is kipróbálható karrier módban, ha érkezik szerződés LMP1-es csapattól.
Az autó egyszóval: pornó.[ Szerkesztve ]
-
Csapoati
nagyúr
válasz PR0JECTNR56 #5342 üzenetére
Én meg most látom, hogy a Logitech Liveriest megkaptam ingyen (miután először ugye pénzért árulták). Másnak is ott van, vagy csak Full Membereknek és fölötte járt ingyen?
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Tomdriver
őstag
válasz PR0JECTNR56 #5345 üzenetére
A DLC-k alatt 6 tartalomnak kéne lenni elvileg. (full member tagsággal).
További két tartalmat pedig meg lehet venni, ezek már a Steames megjelenés után jöttek.[ Szerkesztve ]
-
dino_m
senior tag
válasz PR0JECTNR56 #5349 üzenetére
Magával a játékkal már 8 tétel van és ezután jön a japán DLC. Egyébként már a könyvtárban van a teljes DLC csak a vásárlás megnyitására kell várni.
Jön két Mitsubishi Lancer EVO VI TME és IX FQ360, Toyota 86, GT86 és GT86 RB, TS040 14, Scion FRS, FRS RB,Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik
- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
- RAM topik
- MIUI / HyperOS topik
- Retró játékgépet csinál egy applikáció az Apple TV-ből
- Max
- Az Apple szerint ejteni kell az USA trösztellenes perét
- DIGI Mobil
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs