- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
ma A forrás részletes termékfotókat és a várható specifikációt is közzétette.
-
Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
ph A külön utakon járó sárkányos gyártó kézi konzoljának második generációjánál is marad az Intel mellett.
-
Like a Dragon: Yakuza - Élőszereplős sorozat jön Amazonra
gp A premierre nem is kell sokat várni, már ősszel láthatjuk a végeredményt.
-
Mobilarena
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
AtHoS
nagyúr
válasz Kowi84 #34171 üzenetére
No itt még sosem kellett nézelődnöm és január 5-öt ír az eladóval történő paypal-on keresztüli kapcsolatfelvételre határidőnek.
V/
Semmi gond, de egy hetet csak várok most már, ha nem lesz addig se reagálás, akkor indítom a dispute-ot PP-on
Köszi a helpet mindkettőtöknek
ui. lehet jövök még ez ügyben a topikba, ha úgy alakul
read-only mode on the forum
-
Topikgazda
válasz Kowi84 #34282 üzenetére
Többször írtam itt is és az Összefoglaló, Tippek röviden, 5. Az Üzenetközpont (Message Center) elérése résznél is, hogy két szintű a kapcsolatfelvétel.
Akkor sokadjára is leírom a kapcsolattartás módját.
1. Üzenő falon elküldve a probléma.
2. Erre jön egy automata üzenet, a lehetséges megoldásokkal.
3. Ha nincs közte a megoldás, akkor az e-mailben is megadottak szerint: If you'd like more information, simply reply to this email with as many details about your situation as possible.
Egyszerűen válasz e-mailben leírni a problémát -lényegében azt amit az üzenetbe elküldtünk, de ezt már lehet bővebben taglalni- és elküldeni.
4. A következő reakció már az üzenőfalon történik egy ügyfélszolgálati emberrel.Egy Írországi számot hívsz és nincs magyar operátor, tegnap írtam: (34274)
1.4 Az Önnel folytatott kommunikáció.
1.4.1 Nyelvek. Ezt a megállapodást kizárólag angol nyelven kötjük meg. Kizárólag angol nyelven kommunikálunk Önnel.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz Kowi84 #34350 üzenetére
Az Üzenetközpontban érkezettre kérdezz rá, hogy nem látod az összeget jóváírva az öszesítőben, tudnak-e róla valamit. Egyébként miért lett volna elutasítva? Ez volt az a 06.23. Anglia elveszett küldemény amire az eladó nem reagált feléd, mert a Paypal felé valószínüleg leigazolta hogy megkaptad.
Akor sem volt világos hogy egy rendelés miért 20 $ és 180 $ csomagként jött. Az eladóval azóta semmmi kapcsolat? Ennél a résznél nem stimmel valami.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Kowi84 #34352 üzenetére
Akkor fussunk neki még egyszer ha két pakkban jön az két nyomkövetési szám lenne.
De ezt írod most, hogy nem jött meg a telefon, akkor miért azt írtad a Payplanak hogy az eladó elküldte nekem a terméket. Mondjuk ezt én egy percig sem vitattam
Pont azt kell vitatni, hogy a telefon azon a nyomkövetési számon nem érkezett meg. Egyébként ha egy követőben megnézed mi látható róla?
A valóság az hogy nem kaptad meg, az nem releváns, hogy elküldte vagy nem.Másrészt az a PayPal álláspontja, ha van a webshopnak, a kereskedőnek vásárló védelemre vonatkozó szabályozása, akkor azt kell elsőként kimeríteni, ez is befolyásolhatja az elutasítási dolgokat.
Ennek ellenére néha szoktak a vevőnek kedvezni nem a kereskedő, hanem saját költségükre.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Kowi84 #34355 üzenetére
Olyan figyelmesen elolvastam ahogy tudtam.
Konkrétan ez olvasható a #34352-ben
de sajnos nem tudtak az én javamra dönteni, mert egyértelműen bebizonyosodott, hogy az eladó elküldte nekem a terméket. Mondjuk ezt én egy percig sem vitattam, és el is küldtem nekik a trackinget.Én ezt úgy olvasom, ebben a sorrendben, hogy te azt nem vitattad hogy az eladó elküldte neked a terméket.
Akkor félreértettem a szöveget, elnézést. De akárki is írja, nem az elküldés számít, kézbesíteni, kézhez kell kapni a terméket akkor fejeződik be a vásárlás.Ha dispute oka az hogy nem érkezett meg a kifizetett dolog, akkor én mindig képként mellékelem hozzá a nyomkövetési információt, megmagyarázom hogy ez nem lett kézbesítve, vagy ha nyomkövetésnél az látszik hogy Zágrábba lett kézbesítve, akkor megírom hogy nem ott lakom, nem várom el hogy nyomkövetési oldalakt nézegessenek, mert amit küldök az a képes bizonyíték, egy nyomkövetési szám nem elegendő.
Főleg, ha lekérésnél a végén valamilyen módon az látható, hogy kézbesítésre került valaiknek.
Biztosra kell menni, nem kell önálló gondolkodást elvárni.
Ahol vásároltál ott még azért lenne keresni való, igazolják le hogy te megkaptad. Mert adott esetben akár vissza is került hozzájuk a dolog.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Kowi84 #34359 üzenetére
Kellett volna a szállítási biztosítás, akkor a 100% jár vagy újraküldés.
Ott hibás az érvelésük, hogy ha nem könyvelt (regisztrált vagy ajánlott) küldeményként küldik a 180 $-os dolgot akkor hülyék, ők okozták a "buktát" .
Ha könyvelt, akkor meg elvesztéskor kérhetik a kártérítést a szállítótól, tehát nyugodtan visszadhatják a full összeget. Nem véletlenül nem vásárolok tőlük.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Kowi84 #34379 üzenetére
Akkor pontosabb megfogalnazás az hogy te nem refund-ot kaptál, az itteni szóhasználat az hogy egy kifizetett tétel visszakerül az eredeti fizetési eszközre és így sztornó a vásárlás, lenne a refund
Az hogy valaki refund fejében pénzt küldött neked teljesen más dolog.
A Paypal nem szokott refund-ot küldeni.
Gyakorlatban úgy néz ki hogy van egy zöld színű bejövő tételsor, amit ha nem megfelelően küldött (mint ha te eladtál volna valamit) jutalék terhel és 21 napig függő állapotban van.
Ha tényleg elküldte neked a pénzt, az pár mp után ott kell hogy látszódjon a számlatörténetben bejövő, zöld színű tételként.
De ha már ott a számlatörténetben, akkor miért lényeges a kinézet? Látod, olyannak kell lenni.
Csak pontosítsd már a kérdésed, akkor mire vagy kiváncsi valójában
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- XPEnology
- Formula-1
- Milyen switch-et vegyek?
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- MotoGP & WSBK
- BestBuy topik
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- Külpolitika
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- További aktív témák...
- CLEVO P775DM3-G gaming laptop
- ÚJ GIGABYTE G5 Gamer Tervező Laptop -30% 15.6" i5-12500H 16GB/512GB SSD 144Hz FHD RTX 3050 4GB FHD
- HP ProBook 4530S, 15,6" HD Kijelző, I3-2350M, 8GB DDR3, 320GB HDD, WIN 10, Számla, garancia
- HP ProBook 6560b, 15,6" HD Kijelző, I5-2410M, 8GB DDR3, 320GB HDD, WIN 10, Számla, garancia Az Ára
- Fujitsu Lifebook E736, 13,3" HD Kijelző, I3-6100U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen