- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
Hirdetés
-
Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
ma A múlt héten még csak jelezték, hogy színvariáció(k) várhatók, a legfrissebb előzetes viszont már informatívabb.
-
Nem a Microsoft gyártaná a következő Xbox konzolokat?
ph Jez Corden, a Windows Central újságírója szerint a redmondiak még a partnereiket is versenyeztetnék.
-
Élőszereplős trailer érkezik a Call of Duty: Black Ops 6-hoz
gp Az Öbölháború időszakában visz el minket a sorozat legújabb része, amelyben úgy tűnik hogy egy hirhedt ellenséggel szállunk majd szembe.
-
Mobilarena
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pachenkoooo
tag
hát az nagyon király. Csak azt nem értem miért így lett küldve, mert mint magánember adtam el egy használt terméket. Arra nem leeht ráfogni, hogy nem működik, mivel csak egy tárgy, nevezetesen egy sisak. Brazíliába küldöm, attól tartok csak, hogy nekem egy postai feladószelvényem lesz róla, hogy feladtam, de azt pl hogy bizonyítom, ha azt állítja, hogy nem az volt a dobozban?
Lehet én aggódom túl, de azért csak 150000 Ft, amiből 18000 a posta, ami saját zsebből megy előre... -
JKalo
tag
Sziasztok,
segítséget szeretnék kérni a Tinydeal-on rendelt és Paypalon keresztül kifizetett (2016.10.12 127$) telefonnal kapcsolatban.
Bövebben
A telo 2016.10.19. érkezett meg , 2016.12.07. indult a reklamáció a TD-n, 2017.01.30. került visszaküldésre (18$ PostaKtg) garanciális javításra. Miután megérkezett hozzájuk megvizsgálták és azóta javítják mivel a felajánlott 77$-s TD-s levásárlást nem tudtam elfogadni.
- 2017-03-02: (I) "Sorry for the delay.
Deduct handling charge and depreciation price, we will refund you 77USD.
Which following way would you like to get money?
1. We return money as TD points to your TD account, and you can use TD points to buy items directly(Every 10 TD points are equivalent to US$1, and can be used for purchase on our store). Here is the ways about how to use the points to buy on the website: http://help.tinydeal.com/faq/detail/133
2. Refund money to your original paid account which will deduct some handling fee,please check the FAQ for the details about it charged by the bank: http://help.tinydeal.com/faq/detail/31379"(/I)- Ezzel telt be a pohár 2017.04.06: " I am happy to assist you further. Sorry for the delay. There are 32USD repair fee, so we send it to other supplier for checking and repairing. Could you please wait for a bit longer?
If any other question, please reply the email directly, so that we can solve your problem in time. Thanks very much and best regards. "Mit lehet ilyenkor tenni?
Ha jól értelmeztem,
- a Paypal 180napig szavatol? Ebböl kicsusztam vagy a reklamáció kezdete számít?
- a postaKtg-t 30 napon belül lehet visszakérni? Ebböl is kicsusztam :-( , jan.30. adtam postára ...Kösz elöre is minden segítséget!
-
Topikgazda
Kezd a hivatalos weboldalukon a garanciás dolgokkal. A használati utasítás átnézése sem segített?
A PayPal-on a vásárlás napjától 180 napig él a vásárlói védelem, de azért amikor jelentkezik a probléma és nem tudsz az eladóval megegyezni, akkor célszerű a PayPal-hoz fordulni.
Az a 180 nap azért nem azt jelenti, hogy a 179. napon kérem vissza a pénzem.
Egyébként ha van az eladónak saját vásárlói védelme, az az elsődleges.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz gipsztigris #29459 üzenetére
Amíg nem kapod meg és ez 180 napban benne van tudsz a PayPal-n probléma rendezést kezdeményezni.
Az hogy régebben 5-6 nap alatt megkaptad ez annyira nem számít.
Milyen vásárlói védelmük van a szállításra? Van olyan webshop ahol ha 30 napon belül nem érkezik meg, akkor azt jelezned kell és visszakapod a pénzed vagy küldenek másikat.
Nézd meg ezt a lehetőséget is. Ha most indítasz disputet-t első körben a a webshop azt fogja válaszolni hogy várjál még, ha ezt nem fogadod el, akkor viheted tovább a PP felé az ő döntésükre bízva magad. -
madle
őstag
Üdv,
olyan kérdésem lenne, hogy mi van abban az esetben, ha április 21-én vásárolt termék(amit május elején már megkaptam) nem működik tökéletesen, sőt nem a leírtaknak megfelelően(Wifi egyáltalán nem jó, illetve már kábelon sem.) Már volt szó róla itt, egy autódiagnosztikai eszköz, viszont az eladó nem hajlandó segíteni, sem a beállításokkal, sem a cserével kapcsolatban. Először felajánlotta a segítségét Teamvieweren, de elmaradt, mert nem ért rá... Ezután nem tudtam már vele kapcsolatba kerülni, sehol.
Ahogy írtátok, van lehetőség 180 napig a Paypalon indítványozni egy pénzvisszafizetést. Viszont ilyenkor a befizetett áfával és vám költséggel mi lesz? Azt elbukom?
Köszönöm!
-
Topikgazda
Ez már inkább használat közbeni garanciális probléma kategória, nem igazán esik már bele a PayPal 180 napos védelmébe.
Vállalt az eladó gararanciát? Ha igen, akkor azt kell intézni vele.
Ha inditasz dispute-t, azért mert a megkapott árú hibás és befogadja ezt a PayPal, nagy az esély arra, hogy ha rájuk marad a döntés, akkor visszaküldést javasolnak.
De van itt egy HA a befogadásra a vásárlási védelembe 2 hónap használat után.
Ha visszaküldés esete történik, akkor a befizetett áfával és vám költséggel mi lesz?
Természetesen azt senki sem adja neked vissza.
Indithatsz dispute-t, de az eredményét még jósolni sem tudom, az ok valós, így neked az indításból hátrányod nem valószínű hogy lesz. -
Laci.79
csendes újonc
válasz Laci.79 #30171 üzenetére
Megjött a válasz:
"Dear,
Thank you for your email.
I understand that you are unable to add a bank account to your PayPal account.
I have reviewed your PayPal account and can see that our automated security system seems to have blocked this attempt.
We recommend that you contact us by telephone so that we can manually lift this block with you on the line.
To contact us by phone:
Go to www.paypal.com/uk and log in to your account.
Click Help & Contact near the bottom of the page.
Click Call Customer Service and follow the on-screen instructions.
The One-Time Passcode is a random number generated by our system that helps verify your identity and get faster support. The One-Time Passcode is valid for one hour. If it expires, you will need to go to the 'Call us' page again to find a new One-Time Passcode.Phone support: Our customer support telephone line (00353 1 436 9111) is open from 8.00am to 4.30pm GMT Monday to Friday. Rates from overseas landlines and mobile phones will vary. If you are calling from Ireland, please call 1800 948 510.
Yours sincerely,
Cameron
PayPal"Tehát telefonálni kell, de anyu nem beszéli az angolt, ilyenkor mi a teendő?
Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz ViharVadász #30276 üzenetére
Összefoglaló, 9. PayPal Dispute és Claim indítás leírása, a leírásban a 4. rész.
De 7 nappal a 180 napos védelmi idő lejárta előtt indítva a dispute-t, rekordot döntöttél. Mások már márciusban visszakérték volna a pénzüket.
Majd az eredményre kiváncsi leszek.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz laleeee #30319 üzenetére
Vásárlás napjától 180 nap. De szerintem az eBay-n is megoldódik. Csak ne várj a csodára. Nem megfelelő dolgot kaptál, mehet a móka, majd reagál a requestre, vagy a case-re.
Ez egyébként érdekes lesz, mert ugye az egyiket tudod használni, így csak a másikat, tehát nem az egész pakkot kellene visszaküldeni.
Megint ez jobb oldal, bal odal dolog elő jön, állandóan politizáluk[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Oda megy és adsz neki számítógépet vagy ő küldi mobil appról?
Ha PayPal egyenleg vagy a hozzárendelt bankkártya a pénzforrás akkor rögtön megkapod.
Ha más akkor felejtős a téma, mert az kamu is lehet.Mikorra várhatom a bankszámlámra történő pénzátutalást a paypalomról, Amikor megcsinálod azután 2-3 nap
De ha vásárlás ellenértéke és még nem volt eladásod, akkor 21 napig várnod kell a pénz hozzáférhetőségére.Természetesen 180 napig visszakérheti a pénzt.
A kérdéseid nagyrészére ott az Összefoglalóban a válaszok.
Röviden, személyes átvétel esetén csak készpénz.
-
Topikgazda
válasz szacsee #31266 üzenetére
Egyből nincs claim, az eladónak van határidő a reakcióra, azt meg kell várni a dispute indításakor.
Csak a PayPal esetén számít a vásárlás napja, onnan 180 nap.
Az eBay esetén a várható érkezés utolsó dátumától számított 30 nap az eBay védelem. Csak annál van vásárlás nap kezdés, ha véletlen nem lenne szállítási időtartam megadva.
Vagy eBay vagy PayPal probléma rendezés van.
Az hogy nem válaszol a megadott időpontig csak annyit jelent, hogy ha kéred az eBay döntését akkor a javadra fognak dönteni. Ahogy írva van az eBay case témánál a topikjában: Az eBay case továbbvitele eBay döntéséig, ha nem tudtunk megegyezni az eladóval. Ha nem fogadható el az ajánlata, vagy nem válaszol, reagál 5 munkanapon belül.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Vtibike496 #31393 üzenetére
Azt írtam hogy kérhetsz, de ha lejárt a garancia, visszaküldés idő amit az eladó vállalt akkor legfeljebb elutasítják.
Kb ez van most is. Az első e-mail-nél lehetne küldeni bizonyítékot,ha majd kérnek, a második e-mail meg az, ha lesz kérdésük írni fognak, mert az eladó reagált feléjük.
Csak általánosságban tudtam válaszolni, kevés volt az információ. De az tény, hogy hiába 180 nap, ha a vásárláshoz kapcsolódó védelem, nem kaptad meg, nem azt kaptad vagy hibásat és az eladó x nap visszaküldési lehetőséget adott, azután történő garanciális vagy más probléma a PayPal-re már nem igazán tartozik.[ Szerkesztve ]
-
mrterminator
aktív tag
Üdv!
Olvastam vissza már, de nem tiszta még.
Kérdésem az lenne, hogy kaptam e-mailt átléptem a 1800 EUR limitet és a látom is harangon a figyelmeztetést.
Még nem csináltam semmit, mi a teendő? Sajnos úgy tudtam 2500 EUR a limit. (nem business acc)
Köszönöm előre is.
-
Topikgazda
válasz sajog159 #31904 üzenetére
Van vásárlói védelem. Ez akkor érvényes a PayPal fiókba belépve történik a fizetés és ennek eredményeként van egy vásárlási tételsor a PayPal tranzakció listában.
Alapvető dolog, ha annak, akitől vásároltunk vagy az adott internetes piactérnek (eBay) van szintén vásárlói védelme, akkor probléma esetén ott kell megkezdeni az egyezkedést.
Jellemzően a webshopoknak van.
Ha van garancia azt ott kell érvényesíteni és ez is megelőzi a PayPal-hez fordulást.Ha itt nem jutunk egyezségre, akkor forduljunk a PayPal-hez dispute indítással.
Két fő lehetőségünk van:
1. A megvásárolt termék nem érkezik meg vagy gond van vele. Item dispute
2. Nem mi vásároltunk, nem mi engedélyeztük a tranzakciót. Unauthorized transactionA probléma rendezés a vásárlás napjától számított 180 napon belül, de alapvetően az lenne a követelmény, hogy azonnal amikor a probléma felmerül és az adott eladóval nem sikerül előtte abban megegyezni.
Az Összefoglaló 9. PayPal Dispute és Claim indítás leírása bővebben segít.
[ Szerkesztve ]
-
Jackal2
senior tag
Sziasztok, az alábbi problémára keresem a megoldást:
- vett egy ismerősünk egy robotporszívót Kínából és most elromlott. A vásárlás ideje 2017 június 27. Beugrott, hogy a buyers protection még él Paypalon, mert nem járt le a 180 nap, viszont amikor a resolution centerben akarok indítani egy disputeot, csak az alábbi lehetőségeket kínálja fel:
- I didn’t receive an item I purchased /ez nyilvánvalóan nem áll meg/
- I didn’t receive an item I purchased /ez sem/
- unathorized activityNyilván egyik sem meríti ki az elromlott termék fogalmát. Ilyen esetre nem vonatkozik a 180 nap?
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Topikgazda
Amit megígértél azt talán érdemes lenne megvárni. Mikor adta fel? Mint írtam itt a vásárlás napjától számított 180 napig indithatsz dispute-t.
Ha nem elsőbbségivel küldte akkor nem valószínű hogy 35 napnál korábban ideérjen, ha a 11.11-es szállítások közé kavarodott akkor 45 nap is lehet. Feltéve ha tényleg el lett küldve. -
Topikgazda
válasz wocsok #32013 üzenetére
Vásárlói védelmed volt a vásárlásra, az is a vásárlás napjától számított 180 napig. Mivel a vásárlás sikeresen zárult ezért a PayPal felé nincs miért fordulni, nem is tudnak segíteni. Garancia ügyintézés a kereskedő és a vevő közti ügylet.
Esetleg nyaggathatod a webshop-t, bár van amelyiket nem igazán érdekli ez a dolog.[ Szerkesztve ]
-
vvh
csendes tag
Sziasztok!
Most regeltem életemben először paypal számlát, mivel kínából az Alibaba.com-ról szeretnék rendelni, ki is néztem a megfelelő eladót le is beszéltem vele mindent, 8 éve árul az oldalon 94%-os elégedettségi rátával és paypalt is elfogad, rendelkezik facebook oldallal (egyedül a honlapjuk nem elérhető amit kiírtak) remélem így nagy meglepetés nem érhet.
Nos: olvastam több helyen, hogy utána lehet nézni annak, hogy mennyire hiteles az az e-mail cím, ahova utalni kellene paypalról paypalra, egyetlen e-mail címet kaptam: kathy@anhuabag.com
1.Hol tudok utána nézni, hogy mennyire hiteles? Szerintetek hitelesnek tűnik? (valahol azt írták, hogy fontos hogy paypal.com-ra végződjön)
2.Esetleg ennyi valóban elég, hogy elküldjem a pénzt, nem tudnak "kamu" paypal-al lehúzni?
3.Bármi történjék is 180 napon belül bármikor tudok refundolni?
4.A refundot fizetés előtt kell beállítani, vagy pedig bármikor be lehet, amint megtörtént a baj, nem érkezik meg a termék, eltűnik az eladó stb.?
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz sz.zs. #32854 üzenetére
A fizetés után 180 napig van vásárlói védelmed. Amikor elfogy a türelmed. Ha nem üzleti eladó akkor rá is vonatkozik az, hogy csak 21 nap után fér a pénzhez, addig ott van az egyenlegén, de nem használhatja.
A PayPal így biztosítja be a vásárló védelmét.
Ezt néhány "értelmes" (IQ 25) eladó úgy értelmezi, hogy majd azután küldi el a kifizetett dolgot, ami persze nem így van.
Mivel Németországból 3-5 nap alatt is ideérhet, még akkor is ha a német postával küldi (persze elsőbbségi) bőven van idő a reklamációra.
Előfordulhat hogy közbe jött neki valami, de ha csak a PayPal azonosító van meg és ezen a valamin nincs más információ akor ne sokáig várj. Illetve jelezd a ebay-kleinanzeigen.de felé is hogy nem reagál.
Ha már létrehozták ezt a "kamu" eVBay-t akkor csak lenne némi felelősségük.
Én őszintén komolytalan dolognak tartom itt vásárolni, több átverés került már a látóterembe erről az "eBay csoportról"[ Szerkesztve ]
-
TeeJay
félisten
kész vagyok
csináltam új bankszámlát, megkaptam a bankkártyámat
csináltam új paypal-t
paypal.me linket "goods & service" beállítással3 embernek adtam el fotót, küldtek pénzt, kikértem
ma meg már limitálva van a paypal-om
9300-am bent maradt azt már nem küldték ki a számlárami a fene miatt limitálnak szó nélkül?
mindig csak ez a tetves véleményYou can't use PayPal anymore
At PayPal, we value a safe community for our customers to do business. We noticed activity in your account that’s inconsistent with our User Agreement and we no longer offer you PayPal services.Any bank or credit card information linked to your PayPal account cannot be removed nor can it be used to create a new account. You can still log in and see your account information but you can’t send or receive money. Any money in your balance will be held for 180 days, after which we’ll send you an email with instructions about transferring your money.
magyarul 180napig nem kérhetem ki a bent maradt pénzem
és már nem tudom többet használni
4. bankszámlám ment így a levesbe
kajak kerítek más megoldást mert kikészít hogy fogalmam sincs miért tiltanak egybőlV/ mi a véleményed?
Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
TeeJay
félisten
igen mert eddig se csináltam semmi szabálysértőt mégis indok és szó nélkül limitáltak
google-ben rákérestem és horror sztorik vannak másokat 10-20ezer dollárral limitáltak és 180napig nem is kérhetik ki a pénzüket... szerintem ha több száz kommentet találtam hasonló szinten amikor azonnal indok nélkül tiltottak valakit vagon bentragadt pénzzel akkor tényleg valós lehet a dolog...
értem én hogy pénzmosás meg terrorizmus meg minden de azért mert valaki 2-3 fotót elad másnak pár ezer forintért ne limitálják már le 1hét alatt mert azonnal kikértem pl a pénzt a számláraígy meg persze hogy csináltam újat mert nem tudok mit tenni velük
1-1évekig ment minden account de most az utolsót 1hét alatt kilőtték pedig pár ezer forint ha jött rá 3-4helyről
továbbra sem írják meg mi szerintük a szabálytalan
de ezentúl nem fogom kikérni a pénzt biztos az nem tetszett nekik
hanem elvásárolom ebay-en és egyenek makkotMixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
Topikgazda
válasz doni11 #33059 üzenetére
Ha alacsony az eladó szintje, "rangja" akkor 21 napig nem költheti el a pénzt, de egyébként azonnal ott a PayPal egyenlegén. Az hogy vadsz visszajelzést a megérkezésről az lényegtelen. Ha belegondolsz, mivel a vásárlás napjától 180 napig van védelem értelme se lenne.
Leírtam már hogy nem a PayPal a probléma kiváltója.
Nem érkezett meg, te jelzed az eladónak, ő ha elfogadja ezt a problémát és önként orvosolja a PayPal-nak nem kell dönteni, rajta keresztül visszakapod pénzed.
Nem akarja az eladó visszaadni a pénzt, ekkor indítasz dispute-t ha egyértelmű, hogy tényleg nem kaptad meg a PayPal visszaadja a pénzed. Értelme nincs kibúvókat keresni, minek?De nem írtad, hogy mit akarsz venni azért itt vannak a kivételek amikor nincs PayPal védelem.
These are the purchases PayPal Buyer Protection doesn't cover.
Real estate.
Motorised vehicles (of any kind).
Customer-made items.
Industrial machinery (for manufacturing).
Prepaid cards.
Items that violate our policies.
Anything you buy in person.
Money transfers to friends or family.Kérdés az, hogy milyen módon fogsz fizetni, mert gondolom az világos, hogy lehetséges védelemmel és védelem nélkül fizetni.
Az esetek nagyobb arányában az eBay-Kleinanzeigen oldalon, a Facebook-on a magánhirdetők nem szeretik, ha valaki vásárlói védelmes fizetést szeretne. Valami nyafogást mindig kitalálnak a beteg gyerek, ápolásra szoruló nagymamától kezdve, a vevő fizesse a jutalékot (amit persze az épeszű már beépített az ajánlati árba) a külföldi NAV-ig elkerülése, bármi előjöhet.
-
Topikgazda
PayPal 180 nap december 18-tól. De akkor már mos indítsd.
Jó sokáig vártál, mert az eBay a várható érkezés végső dátumától számított 30 nap, az igencsak letelt.
Ha nem érkezett meg akkor egyértelmű, viszont ha nem az átvételkor jelentkező hiba, hanem valami későbbi, arra azért a vásárlói védelem korlátozottan vehető már igénybe, főleg ha ez garanciális dolog lenne.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz winfos #33366 üzenetére
A biztonság miért sérülne? Vagy mire gondolsz pontosan?
Ha Jófogáson egy külföldi meg akar tőled venni valamit és így fizetne, azt azért fenntartásokkal kezeld.
Azt is tudd, hogy a vásárlói védelem biztosítása miatt az első néhány ilyen bejövő pénzt 21 napig parkoltatják a PayPal egyenlegeden, nem tudod felhasználni.
Vevőként neked is jár a 180 nap védelem, így természetesen a te vevőd számára is. -
Topikgazda
válasz zoli121 #33433 üzenetére
Ha vásárlás ellenértékeként (Pay for goods or Services) ment a pénz, akkor a vásárlás, fizetés napjától számított 180 nap. Nem küldi el, nem kapod meg, mert szállítás közben elveszik, megkapod de probléma van vele.
Garanciális problémára nem vonatkozik ez a védelem. Azt a kapott garancia keretében kell intézni, az már nem a PayPal-ra tartozik.[ Szerkesztve ]
-
Vesti95
tag
Sziasztok,
Feldobta hogy elértem a 1800eurós limitet, és meg kell erősíteni az accot.
Nincs még bankkártyám, tanuló vagyok még. Hát nem gondoltam volna hogy a paypal miatt
kell majd csináltatni, de legyen. OTP Junior kártyával képes leszek megerősíteni?
Kell OTP direct (netbank)?Hogy működik pontosan majd a megerősítés?
Elnézést ha volt már ilyen kérdés![ Szerkesztve ]
-
HXY
addikt
Sziasztok!
Még tavaly novemberben rendeltem egy TV box-ot a Banggood-ról.
Már az elején is voltak vele gondok, de pát hét után nem akart tovább működni.Mondhatni se kép, se hang.2018 év elején írtam a a Banggood-nak, emailt, hogy találjunk valami megoldást.
Visszaírtak, hogy csináljak videót róla. Csináltam.
Kértek újabb videót. Csináltam megint.
Harmadik videó? Az is megvolt.
Majd így teltek, teltek a hónapok, de refundot vagy új terméket nem ajánlottak fel, még partial refundot se.Most május elején közel a 180. PayPal fizetési naphoz megnyitottam a PayPal-on a dispute-t.
Itt már megint egy újabb videót és fényképeket kértek emailen, amit meg is tettem nekik.
Majd visszaírták, hogy a $30-os termék árából $22-t tudnak visszafizetni.
[link]
Amire én egyből igent, mondtam, csak látnék már valamennyi pénzt.
Május 19-én:
Azt írták, hogy elküldték a refundot, pár nap múlva megkapom.
[link]
Ma még mindig semmi nem jött meg, így írtam nekik PayPal-on, erre visszaírták, hogy valami hiba miatt nem tudnak redundolni, zárjam a case-t, és emailen kérjem a refundot.
[link]Szerintetek zárjam a dispute-t, vagy vonjam már be a PayPal munkatársait?
Ha escalate-om case-é akkor mire számíthatok? -
Topikgazda
Jósolni nem fogok, ha lezárod akkor nem tudsz PayPal segítséget kérni, de hogy mi lesz a segítségük ha claim-re emeled azt nem tudom.
De ha lezárod, ők elküldik a pénzt. Nem szoktak ezzel szórakozni. Kérdés az hogy hol van a hiba hogy nem tudják elküldeni.
Ez közel a 180. naphoz hát nem is tudom. Nekem ami problémám volt velül mind 2 héten belül normálisan le lett rendezve, ennél nagyobb összegű dolog esetén is.[ Szerkesztve ]
-
Rick4
félisten
Köszönöm a választ!
Nos a kérdésedre a válasz ott van a mondat többi részében:
aki természetesen válaszra se méltatta a történetet, claim lett belőle. A paypal ránézett az ügyre, a végén azt mondta, küldjem vissza a készüléket, az eladó rábólintott, és jött a pontos cím.
Ebből kiolvasható, legalábbis nekem egyértelmű volt, hogy azt írom, dehogy küldtem el bármit is a vakvilágba, a paypal írta, hogy küldjem vissza, miután ez megvolt, beírtam a tracking numbert, és submit. ...
Az ügyet lezárták, mivel eltelt a 180 nap, és helló! A paypal munkatársak ígérgetik, hogy ránéznek, de ezügyben sem történik semmi, pedig már a paypal complaints-es címre is írtam jópár levelet. A méltányossági eljárásnak nyilván látnám értelmét, annak hogy tudok nekikezdeni?
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Topikgazda
válasz gyulaszu #33736 üzenetére
Nem egészen világos a forintos konvertálás leírásod, annak nincs jelentősége.
Amit írsz a lehetetlen.
Ha a banki váltásra van állítva a PayPal-nál a kártyád ők az eBay vételár deviza összegét küldik tovább, mást nem enged meg a rendszer, mivel nincs benne több összeg. A CIB az €-ot vonja le az ő árfolyamán.Ha a PayPal váltja a devizát, akkor pedig forint terhelés megy el tőlük, nem € és ezért nem €-zik a CIB, leveszi a forint összeget.
Ezért nincs értelme a konvertálós szövegnek, ez utóbbi esetén nem szoktuk a levont forintot visszaszámolni.Egy saját példám alapján ellenőrizd le a fizetést, nálam a bankom váltja a pénzt.
Nézd meg az eBay fizetési igazolási e-mailt hogy abban mi van.
Ott az elején a PAID : GBP 48.31 with PayPal van nálam
Nézd meg hogy a PayPal mit írt az e-mailjében ott is az elején.
You sent a total of 48,31 GBP. To see the payment details, log in to your PayPal account.A bankom ezt az összeget kapta meg. 48,31 GBP.
Persze két tétel a levonás, mert nálam a GSP szállítás miatt ketten kapják a pénzt, de a font összeg az 34.90+13.41= 48,31Kártya használat napja: 2018.06.01
Kártyaszám: 4xxxxxxxxxxxxxx
Összeg: -12 800 HUF
Részletek: 4xxxxxxxxxxxxxx 00000001 PAYPAL *OLLIEJE 353143690 18060112:59 vásár. 34.90 GBP GBP 321.54 34.90 GBP 321.54
Kártya használat napja: 2018.06.01
Kártyaszám: 4xxxxxxxxxxxxxx
Összeg: -4 918 HUF
Részletek: 4xxxxxxxxxxxxxx 00000001 PAYPAL *PITNEYB 353143690 18060112:59 vásár. 13.41 GBP 321.54 13.41 GBP 321.54Ha PayPal konvertál akkor ők átszámolják a saját árfolyamukon és a forint összeg megy a banknak:
Total $2.11 AUD
Payment $2.11 AUD
This charge will appear on your credit card statement as "PAYPAL *FU BIAO"
Payment sent to xxxxxx@com
From amount 481 HUF
To amount $2.11 AUD
Exchange rate: 1 Hungarian Forint = 0.00439015 Australian DollarsKártya használat napja: 2016.11.14
Kártyaszám: 4xxxxxxxxxxxxx5
Összeg: -481 HUF
Részletek: 4xxxxxxxxxxxxx5 00000001 PAYPAL *FU BIAO 159199909 16111423:59 vásár.Ha neked forint ment ki a PayPal-tól, ne kutakodj tovább, rendben a dolog és ne konvertálj vissza. de nézd meg a CIB könyvelési tételét, ők a kártyás vásárlást devizában így számolják el:
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz QuadRacer #33964 üzenetére
1. Mivel nincs limited ezért arra nincs külön oldal, ha lenne limit az kerülne elő.
2. Nincs, de teljesen felesleges lenne állítgatni, úgyis annak a helynek az időzónája számít ahol fizetsz, mivel ők számolnak az esetleges garancia időt, vagy amihez kell az időszámítás. Pl: Az eBay-en a leütés idejétől számol a vásárlói védelem, hiába a PayPal-al fizettél akármilyen időzóna alapján. A PP védelemnél meg a 180 nap miatt nem igazán lényeges az óra, perc.
3. Az alatta lévő alapmenük angol nyelvűek, így én nem igazán tartom hasznosnak. Az előző próbálkozásukhoz viszonyítva most nem okoz technikai gondot a magyar fordítás, így akár maradhat is.
Én továbbra is az angol nyelvet használom.
Az átállítás nem süti függő, a fiók beállításoknál (jobbra fent fogaskerék ikon) kell átállítani.
4. Van lehetőséged feltölteni a képet, ugyanúgy mint a bankok esetén itt is az érvényes okmánnyal kell igazolni a személyazonosságot, ha lejárt a régi akkor be kellene jelenteni, szerződési feltétel és a pénzmosás elleni törvény szerint is. Nekem nincs arról tudomásom, hogy ha valaki csak a kérésükre küldte be és az új okmány volt, hogy éltek volna valami szankcióval. -
Topikgazda
válasz gianni85 #34021 üzenetére
Nem volt megelégedve a vevőd és 180 napon belül indítióotta a dispute-t, ezzel keresett meg a vevő.
A mi lehet ez kérdésedre a válasz az, hogy van a dispute-nak oka, oda van írva.
Arra kell reagálnod.
A vevővel kell elsőként konzultálnod hogy mi baja van. A PayPal-ra csak a dispute-ra történő reakciód tartozik.
Magyarázatot többet nem adnak, le van írva.
Ha olyan ok, hogy nem ő engedélyezte a vásárlást akkor átvágtak.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz atenza #34122 üzenetére
Van vásárlói védelemed, a kifizetett összeget kapod vissza, vagy amiben megegyeztek az eladóval, mert van részleges visszatérítés is és ha a védelem érvényes. Ez a vásárlás napjától számolt 180 nap. Ha nem érvényes akkor semmit. Pl gépjármű vételárra nincs védelem. Részletesen itt a 13. PayPal Vásárlóvédelem
Az alaphelyzet az hogy teljes visszatérítés a termék visszaküldése után jár. A visszaküldés költségét 9300 Ft-ig a PayPal téríti.[ Szerkesztve ]
-
Kowi84
aktív tag
Sziasztok,
Valaki olyantól szeretnék segítséget kérni aki vitt már végig disput-ot és a vége az lett, hogy a paypal döntött az ügyben. Röviden a storym:
Külföldi vásárlás, 200$ értékben. A csomag legutolsó feltűnése 06.23. Anglia, ezután a mai napig semmi változás. Kijelenthetjük, hogy ez eltűnt. Próbáltam az eladó oldalán reklamálni, de csak idő húzás. Megindítottam a dispute-ot a paypal oldalán. Ott is váltottam egy két üzenetet az eladóval, de eredmény semmi. Ekkor emeltem claim-re az ügyet. A történet innen lett érdekes.
Már abba a státuszba lépett az ügy amikor mindkét fél meg lett hallgatva és csak a paypal döntése van hátra, amikor kaptam egy mail-t, hogy én (???!!!) megváltoztattam a dispute okát "nem érkezett meg"-ről, "megérkezett, de jelentős az eltérés"-re. Na, én tuti nem változtattam meg semmit! Aznap amikor elvileg megtörtént ez a dolog be sem léptem a paypal-be. (Amikor kifejtettem a problémám ott leírtam, hogy 2 csomagban jött a rendelésem és csak az egyik tűnt el 180$ értékben. Erre tekintettel a paypal megváltoztathatja a dispute okát? Bár a leírásban az volt, hogy a buyer változtatta meg...) Na mindegy, mert ezen már változtatni nem tudtam, gondoltam majd lesz valami... És lett is. Ma az eladó felajánlott részleges visszafizetést, amit én nem fogadtam el. De ez hogyan lehetséges amikor az ügy már legalább 4-5 napja abban a státuszban van, hogy már egyik fél se tehet semmit, és a paypal döntésére várunk.Mekkora az esély arra, hogy egy meg nem érkezett csomagnál nem a vevő javása dönt a paypal. Egy kicsit berezeltem ezektől a kavarásoktól...
-
Kowi84
aktív tag
Ha az én válaszom is elfogadod, akkor:
Egy-egy adásvételt 180 napig (vagy 190, most egy kicsit elbizonytalanodtam...) lehet megreklamálni (dispute). Onnantól, hogy megindítottad a dispute-ot 20 napod van arra, hogy dűlőre juss az eladóval, vagy ha ez nem megy, akkor claim-re változtasd az esetet.
-
AtHoS
nagyúr
Jó-jó, de ez ismét a paypal-nál indított dispute-ra vonatkozik, esetemben pedig még nincs is indítva paypal dispute, de akkor amit Kowi84 ír, hogy vásárlástól számított "180" napon belül lehet paypal felé dispute-ot indítani megfelelő lehet, mert gondolom 2 héten belül csak eljut odáig a levelezés az eladóval (semmi reakció eddig az eladó részéről ), hogy kiderüljön szükséges-e a paypal közbenjárása vagy sem.
szerk.
Szóval, ha ez a 180 nap körüli idő helytálló, akkor egyelőre várakozó álláspontra helyezkedem, nem akarom túlizgulni a dolgot[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
-
Topikgazda
válasz Kowi84 #34350 üzenetére
Az Üzenetközpontban érkezettre kérdezz rá, hogy nem látod az összeget jóváírva az öszesítőben, tudnak-e róla valamit. Egyébként miért lett volna elutasítva? Ez volt az a 06.23. Anglia elveszett küldemény amire az eladó nem reagált feléd, mert a Paypal felé valószínüleg leigazolta hogy megkaptad.
Akor sem volt világos hogy egy rendelés miért 20 $ és 180 $ csomagként jött. Az eladóval azóta semmmi kapcsolat? Ennél a résznél nem stimmel valami.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Kowi84 #34359 üzenetére
Kellett volna a szállítási biztosítás, akkor a 100% jár vagy újraküldés.
Ott hibás az érvelésük, hogy ha nem könyvelt (regisztrált vagy ajánlott) küldeményként küldik a 180 $-os dolgot akkor hülyék, ők okozták a "buktát" .
Ha könyvelt, akkor meg elvesztéskor kérhetik a kártérítést a szállítótól, tehát nyugodtan visszadhatják a full összeget. Nem véletlenül nem vásárolok tőlük.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz rootkiller #34645 üzenetére
Csak kártyás fizetésnél lehet mást választani devizakonverzióra, mivel ott van egy másik pénzkezelő cég a PayPal-on kívül.
Ezért nincs másik konverzió, mert bankodnak a PayPal egyenlegen lévő pénzhez köze nincs.
De a magyar regisztrációnál csak forintos számla rendlehető hozzá mert automatikusan forintra konvertálva megy ki.
Mielőtt itt belebonyolódnánk hogy mi mennyi, ha véletlenül a bankod deviza árfolyamához hasonlítod úgy, hogy nem veszted figyelembe egy devizaszámla bankod általi költségeit, akkor a devizavételi árfolyam az, amihez hasonlítani kell a PayPal átváltási árfolyamát.
A PayPal-on nincs számla fenntartási, pénzfogadási költség, én ingyenesnek tekintem a banki devizaszámlához viszonyítva.
500 font az OTP árfolyamon 180815 HUF, a PayPal (neked kiírja a kiküldés előtt a pontos összeget) 175700 HUF. A különbség 2,9%. Az OTP számlaköltségek nélkül.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz DonThomasino #34856 üzenetére
Ha vásárlás ellenértékeként küldöd a pénzt, tehát nem barátilag küldés akkor van a szokásos 180 napos vásárlói védelem.
Maga a vásárlás a meghatározó, nem az hogy magánszemély vagy cég az eladó, jó eséllyel amit megveszel az nem esik ki a vásárlói védelem keretei közül. Ez utóbbi itt a 13.4 a felsorolásnál
Maga a vásárlás "védett" ha megkapod s 5-6 hét múlva elromlik az már más dolog, hiába a 180 nap.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz floratm #34969 üzenetére
Nem terjed ki, csak magára a vásárlásra, nem a megvett dolog használat közbeni problémáira. A meg nem érkezés vagy közvetlen megérkezéskor a minőségi probléma.
Ha az eladó biztosít visszaküldési időszakot a még sem kell a dologra, akkor ez időtartamban a visszaküldés költségét még kifizetik az eladó meg visszaadja a vételárat. Ha ez alatt a visszaküldési időszak alatt elromlik, azt még nem "garanciás" időszaknak is vehetjük, de azután semmi. Persze írva van a 180 nap idő, de garancia ügyintézés mindig a kereskedő és a vevő magánügye.Bővebben ezen az oldalon a 13. PayPal Vásárlói védelem, 13.1-13.11
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Már hogy járt le? A várható érkezés utolsó dátumától számított 30 nap, vagy ha ilyen nem volt a vásárlás napjától számított 30 nap után a követő 30 nap a védelem ideje.
Ami ezután van reklamálási idő azt azért nem igen szokták tolerálni. 30 napig ki tárolta a dolgozót hogy csak azután kaptad meg?
Az hogy a Paypal-on 180 nap a vásárlás napjától számít a védelem azért nem azt jelenti hogy 120 nap után reklamálunk hogy hibásan érkezett.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Phvhun #35298 üzenetére
A vásárlói védelem igénybe vétele nem károsítás. Ha nem kapja meg, vagy nem azt kapja (más a minősége) akkor a vásárlás napjától neki is jár a 180 nap védelem. Ugyan az amit te is igénybe vehetsz vásárlóként.
Ha meg van elégedve azzal amit kap akkor nem kéri vissza a pénzt. Persze ha olyan jellegű a probléma, akkor először neki vissza kell juttatni a dolgot.
Úgy kell az állapotot leírni, hogy egyértelmű legyen, ne zsákbamacskát vegyen.
Attól is függ még hogy hol adod el, ott van-e valami eladói és vásárlói védelem.
A PayPal-on is van eladói védelem. -
Topikgazda
válasz MasterHUn #35353 üzenetére
A PayPal-ra pénz küldés az azonnali, ha elküldte akkor ott kell lenni egy bejövő, zöld betűs összegnek a PayPal számlatörténetedbe. Ez általában 1-2 mp. Az e-mail szokott néha pár percet késni, nem a pénz.
Nem tudom ez hol látod: a tranzakcióknál meg is jelent az ő "kifizetése" a státusza Paid.
Ha PayPal-on akkor megkaptad.
Így néz ki egy bejövő pénz tételsora, ha neked ilyened nincs csak az vevőd küldött valami e-mailt akkor kamu. Ha lenyitod akkor ott a Paid by ... szöveggel indul.A fentieket is figyelembe véve nem egészen értem a kérdéseidet.
Ha valaminek a vételáraként küldik akkor a vevőnek biztosítva van a 180 napos vásárlói védelem az eladás napjától. Így ha nem kapja meg, vagy valami más kifogás merül fel a pénz visszajár neki.
Ha nem volt még eladásod akkor a PayPal 21 napig nem enged a pénzhez hozzáférni a vásárlói védelem biztosítása érdekében, ez a bejövő pénznél írják is, ott a PayPal egyenlegen, de függőben van addig.
Ha barát, családtag módon küldte akkor azonnal hozzáférsz, és ott nincs vásárlói védelem annak aki küldte, hiszen nem vásárlás ellenértéke.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Apple iPad Air 6 2024 13 128GB Cellular 5G "ÚJ" 2027.05. 16. Apple garancia
- HP Elitebook 8760w,17.3",i7-2670QM,16GB DDR3,180GB SSD,2GB DDR5 VGA,WIN10
- Sony MHC-V77DW BT Mini Hifi (Hangfal) DVD lejátszással!
- Aspire A515-55 15.6" FHD IPS i5-1035G1 16GB DDR4, 512GB NVMe SSD, ujjlolv gar
- Dell Latitude 5580,15.6",FHD,i5-7200U,8GB DDR4,256GB SSD,WIN10
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen