Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz floratm #34971 üzenetére

    Az lett volna lényeg a mondanivalómnak hogy ez már nem esik bele abba, amit a PayPal ír vásárlói védelemnek. Ez garanciális probléma.
    Tudod bizonyítani hogy hibásan kaptad vagy azt hogy megfelelően használtad és nem a te hibádból romlott el?
    Ha van rá garancia akkor egyeztess az eladóval a leírt feltételek szerint, ha ad pénzt a javításra akkor megjavíttatod, vagy a visszaküldés után ad másikat. Vagy nem kapsz semmit mert szerinte nem garanciális probléma volt.
    Ehhez már nincs köze a PayPal-nak.
    Ezt értelmezd már: A PayPal Vásárlói védelem nem tekintendő sem termékszavatosságnak, sem szolgáltatás-szavatosságnak.A PayPal nem vállal garanciákat. A PayPal Vásárlói védelem nem befolyásolja az Ön számára a Fizetést Fogadó Féllel szemben a jogszabályok által biztosított jogokat.
    Az utolsó mondat lényege az hogy ha van garancia a jogszabályok által biztosítva azt kell használni, nem a PayPal vásárlói védelmét.
    És a 13.2 pontot is értelmezd.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák