Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PumpkinSeed

    addikt

    válasz mezis #28100 üzenetére

    Pedig csak röviden írtam le de akkor leírom hosszabban.

    Adott egy TP-Link TL-740N router. Teamviewer segítségével állítottam be ugyanis azzal hívtak fel, hogy a router-re kábelen csatlakozó eszközökön van internet elérés. Megnéztem a DHCP beállításokat ahol a kiosztandó IP tartomány a 192.168.10.0/24 volt. Kiosztandó DNS címnek pedig 8.8.8.8 és 8.8.4.4 volt. Ezt a kábelen csatlakozó eszközök gond nélkül meg is kapták, és az internet elérése gondtalan volt.

    Jött a Wifi-n csatlakozó eszközök tesztelése. iPhone 5S és egy androidos telefon volt felcsatlakozva, illetve elmondás alapján az a laptop is amin én Teamviewerrel csatlakoztam. Egyiken se volt internet elérés (félreértés elkerülése végett nyilván akkor csatlakoztam mikor kábelen volt) de a kért képernyő képek alapján az összes eszköz megkapta DHCP-n a soron következő kiosztott IP címet és a beállított DNS címeket is. A WAN beállítások dinamikusak, de mivel kábelen működik az internet ezért nem hinném, hogy azzal lenne a gubanc.

    Kérdés kábeles részen miért van internet elérés és wifi-s részen miért nincs ha ugyan azokat az adatokat kapják meg mint kábelesen? (Félreértés ne essék nem ugyan azt az IP címet kapják.)

    Ami még rendellenes volt a router beállításakor az az, hogy mintha folyamatosan refreshelné az online felületet, mert mikor állítottam be a kiosztandó DNS címeket mindig újratöltötte az oldalt és gyorsnak kellett lennem, hogy menteni tudjak a refresh előtt. Nem tudom, hogy ez milyen jelenség talán arra utal, hogy rossz a tápkábel és nem kap elég feszültséget vagy nem tudom.

    "Akinek elég bátorsága és türelme van ahhoz, hogy egész életében a sötétségbe nézzen, elsőként fogja meglátni benne a fény felvillanását." - Kán

Új hozzászólás Aktív témák