Hirdetés
-
Atlasszal készül a HMD a középkategóriába
ma Alulról építkezik újra a finn márka, a HMD Atlas már 5G modemmel érkezik.
-
A Samsung elkezdte árulni új Micro LED tévéit
ph A vállalat elsőként az Egyesült Államokban küldi boltokba a friss Micro LED televíziókat, amelyek nem lesznek kimondottan olcsók.
-
Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
it Az 1,7 billió dollárt kezelő norvég állami vagyonalap jelezte: nem szavazzák meg Elon Musk 56 milliárd dolláros juttatási csomagját a Teslánál.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz dugynok #7750 üzenetére
Több fajta megoldás van, pl. olyan is, hogy több kerékcsavar fogja, mint az autóknál. Van egycsavaros is.
Nincs általános megoldás, az adott típusnak nézz utána.
[ Szerkesztve ]
-
-
kcsa
veterán
válasz dugynok #8195 üzenetére
Te magad is leírtad: az autóhoz való, az bizony autóhoz való. Meglehetősen kicsi esélyt látok arra, hogy pusztán méretében stimmelőt fogsz találni, nem hogy keménységében
Ellenben kisiparilag öntenek szilenteket méretre, jellemzően kemény anyagból, a gyári ár töredékéért, mondjuk a kemény anyag pont a funkcióját nem látja el, cserébe tartós.
-
kcsa
veterán
válasz dugynok #8199 üzenetére
Ennek csak rezgéscsillapító szerepe van. Amikor nekem kellett ugyanez, a legolcsóbban a Tuttomoto-nál volt.
Amikor megveszed, figyelj oda, nekem gyári originál bontatlan csomagban is sikerült elsőre szakadtat adniuk.
Ha lötyögéssel szenvedsz, akkor a motortartóban lévő csapágyakat és perselyeket is nézd át, nálam azok is szétverődtek (jók az utak...)
-
Hauptmann
addikt
válasz dugynok #9186 üzenetére
Nem, a gyalogos piktogrammal jelölt úton sétáltunk.
Jogos a kerékpáros kötelező biztosítás felvetés. 50-es robogóra is kell kötni, kerékpárra miért nem? Aztán ha valamit elnéz a bringás, és sérül az autó, polgári peres eljárásban nem kis idő, hogy megtérül a kár. Bár ha elhúz, és nem áll meg, tök mindegy.
Nincs ez így jól.
-
lehella
senior tag
válasz dugynok #9308 üzenetére
Jó kérdés, mert amit a Kymco katalógusból rendeltek csapágyat, az nem volt jó bele. A rajta lévő infók alapján rendeltek hozzá csapágyat Franciaországból, én nem tudok erről semmit se, ennyi van ráírva: H305073 - Japan. Mire gyanakszol?
[ Szerkesztve ]
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
-Mosquito-
őstag
válasz dugynok #9863 üzenetére
Vidéken egy jó nevű Yamaha kereskedés játszotta el ugyan ezt,hogy egy féknyereg konzolt nem jól húzott/rögzített. Ki is lazult a csavar. Párjával ment az ember valami körforgalom jött (ez volt a szerencséjük,esetleg egy előzés majd intenzív fék,besorolásnál jött volna elő akkor..) ott csinált egy olyat,hogy blokkolt a hátsókerék és pontosan nem emlékszem de valami 50-100m-t ügyeskedett,hogy rajta maradjanak a motoron. Majd leszálltak remegve és akkor látták mi a baj.
Hauptmann:
2éves Varáról ült át ami 75eKm-t!! futott egy vadi új Triumph 800-ra. 15eKm-t van a szervize. Nincs olyan,hogy ne lenne valami hiba vele. Picivel 1év után valami 46-48eKm-nél a vezérlésben letört a fogaskerékből egy darab. Elektronikai gondok stb. Neten vannak fent képek,hogy törik/reped a váz és nem is terepeznek vele.
Tessék beleolvasni egy BMW motoros fórumba,látsz/olvasol majd érdekes dolgokat. Hibák minden márkánál/típusnál előfordul/hat széria/gyártás/konstrukciós stb Valamelyiknél súlyos akár több 50-100eft-os valamelyiknél meg filléres tétel a javítás. Na ez is egy szempont. BMW szerviz 80-150eFt (1600 GT/L 200eFt) egy Hondát a 1/4-1/2 áron szervizeled.Runner:
Nem jó kép,mert trélerezed a Hondát,ezt nem magyarázod ki..
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
lehella
senior tag
-
Den
veterán
válasz dugynok #9973 üzenetére
Hm,.. Hát ez a cserélőember dolog sajnos szükségszerűség. Mi régen mindent megpróbáltunk megmenteni, megjavítani. De nem igazán működik. Vagy mi fizetünk rá, vagy a tulaj a nagy gyógyításra. Mondok példát. Régen sokat szarakodtunk a karbikkal. Volt hogy egy kínai robesz, vagy quad karbiját háreom négy napig hangolgattuk, szét lett szedve vagy tízszer, fúvókacserék, felújítószett, állítgatás, sttb... És a végén előfordult, hogy több elszúrt munkanap után mégiscsak az lett a verdikt,hogy cserélni kell.. Na most itt két választásunk volt, vagy kifizettetjük a három munkanapot a tulajjal, ami amúgy tóbb mint egy új karbi ára, és nyilván egy karbiállításért nem akar ennyit fizetni, illetve ha végül cserélni kellett akkor pláne nem akarja a sikertelen próbálkozás költségét fizetni, ée nem is tartottuk volna etikusnak.
Maradt a másik lehetőség, benyeltük a három napot, kiszámláztunk pár ezer forintot, ami az ügyfélnek tetszett, nekünk viszont masszív bukó volt a dolog, mert ennyi idő alatt három blokk generált megcsinálunk.Tehát most az van, hogy karbit szétszedjük, kitisztítjuk, ellenőrizzük a fúvókákat, méreteket, kopást stb.. Aztán megy vissza. Ha utána a szokásos beállításokkal egy órán belül nem sikerûl normális működésre bírni, felteszünk egy ugyanolyan zsír új karbit. Ha azzal hibátlan, akkor karbi csere. Mindenki jobban jár. Az ügyfél csak a csere díját fizeti, plusz az új karbit, ami ezekhez a kínai gépekhez 10–15 ezer között van, nem áll itt sokáig a gépe, es olcsóbban jött ki, mintha akar egy nvap munkaidőt is ki kellett volna fizetnie. Mi is jól jártunk, mert ugyan csak par ezer forintot kerestünk, de nem ment el potyára egy csomó idő olyan munkával, ami lehet hogy meddő ténykedés lett volna, és a végén úgyis cserélni kell.
És még vannak ilyen dolgok ahol a munkadíj/alkatrész költség arány miatt jobb megoldás cserélni.
Nyilván nem a 70 ezer forintos karbiról, meg az 50 ezer forintos fékmunkahengerről van szó.
www.simson4t.hu
-
lehella
senior tag
válasz dugynok #9980 üzenetére
Nem vettem magamra, csak már két napja síkideg vagyok emiatt, nem akartam feszkót kelteni
Jelenleg úgy látom, hogy kb. nettó 50 ezrem áll az Egüben és ki tudja hogy még mennyi lesz a vége a garis leutazgatások, plusz ha ott kell hagyni, akkor kocsival hazahozások miatt egy ilyen kör 5 ezer forint üzemanyagban, emiatt is akarnék váltani szervizt.
Nekem nincs azzal baj, ha most cserélni kell a fékcsapot, de akkor legyen egyértelmű, nem csak a "talán ezután jó lesz" indok. Értem én, hogy minden úgy jó, ahogyan a gyárból kijött és nem lifeg, de nem pár ezer forintról van szó, valahol 30€-ig számoltam most a cuccokat.
Szerintem nálam is ez volt, hogy basztak kipróbálni a féket úgy rendesen, különben náluk is egyből kijött volna a rázás.www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
lehella
senior tag
válasz dugynok #9983 üzenetére
Most beszéltem velük, elküldtem nekik az robbantott rajzot, hogy melyik alkatrész kell, azt mondta hogy ez nem jó ábra, nekem ilyen van elvileg: ez, azt számolta hogy kb 35 lenne, vagy a komplett féknyereg
Abban maradtunk, hogy Budapesten próbálom ezt a gordiuszi csomó jellegű féktárcsa cserét megoldani. A kormánycsapágyról nem is beszéltünk.
Két lehetőségem van, visszakapom a pénzt, ha tényleg rossz a tárcsa, vagy ha jó, Budapestre hozzám postázzák a tárcsát és keresek szerelőt. Szerintük szét kéne szedni darabjaira a féknyerget, hogy kiderüljön mi a rossz (csap, vagy a nyereg), mert állítólag fixen van benne a felső csap.Úgy jutottam el Dorogra, hogy Budapesten jártam már a Kymco márkaszervizben, ők ugyan megcsinálták a generátor felújítást, de sosem volt náluk légszűrő meg ékszíj, amikor tervezetten mentem hozzájuk. Voltam két kisebb szervizben, egyik kókler volt, másik pedig feleslegesen cseréltetett nálam szívatót meg pucolt karbit közben az akksi volt elfáradva, amire én jöttem rá Szóval pár csalódás után az Egüék szimpatikusnak tűntek, aránylag gyorsan beszereztek alkatrészeket (ékszíj, fékbetét, vario csúszka, görgök) és elkezdtem hozzájuk járni. Évi 1-2 alkalommal belefért volna náluk a szerviz, de a kormánycsapággyal és ezzel a féktárcsával nagyon ráfáztam, pedig utóbbi aztán egyáltalán nem egy jengázás
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
Pete55555
addikt
válasz dugynok #10010 üzenetére
Nem tudom, talán válaszolj értelmesen a kérdésre.
Megtaláltam:
When the temperature registered
by the sensor is lower or equal to
4°C, the system activates the
alarm routine process in order to
point out the possible presence of
ice: independently from the
function on display in that very
moment, the system activates, at
full display, a blinking warning
message, which can be seen in
F. 59, for at least 15 seconds; after
the 15 seconds, display shows
again the previous function,
substituting the warning message
with “BLINKING ICE” (F. 56).
This configuration is only to
remember to the user the possible
presence of ice and does not alter
in any way the functionality of the
device: apart form the alarm
message, in fact, all instrument’s
functions are available. The alarm
will stop when the temperature will
be back at 5° C; the whole
sequence will be repeated each
time the temperature will be lower
or equal to 4° C.; and will be
interrupted when the temperature
will decrease to values > or equal
to 6° C.
When the alarm message is on (15
sec.), the mode button function is
inhibitedTehát egy szenzor szól 4 fok alatt a motorosnak, hogy vigyázz lehet jég...
Mondjuk ez így most 30 fokban érdekes...(#10011) DigitXT Őszintén szólva én is ettől félek, mondtam is apósnak, hogy ez túl szép így, hogy igaz legyen...Pedig neki nagyon tetszik.
És köszi a normális választ[ Szerkesztve ]
...Szeretem leracsniztatni...
-
runner 125
nagyúr
-
lehella
senior tag
válasz dugynok #10591 üzenetére
Érdekes módon nálam is van valami furcsaság a hőfok mérővel, mert szinte csak akkor megy közép állásba, ha állok a motorral, illetve középen is kapcsol a hűtőventi. Ha elindulok, akkor lemegy kb 1/3ig. Kézrátétellel mérve meleg a hűtő, valamint a szívató is elég hamar lekapcsol, stabil az alapjáratom..
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
lehella
senior tag
válasz dugynok #10593 üzenetére
Szerintem is ez lehet, csak olyan gagyi így. Ugyan minden tökéletes, a motor futásteljesítményének 3/4-ét nálam töltötte, nem új eredetű a dolog. Másnál nem láttam a működését, de egy infrás hőmérő segíthetne a pontosításon. Úgy képzelem ezt el, hogy a skála alja 80 fok, teteje 100 és akkor pont középen, 90 körül kapcsol a venti.
[ Szerkesztve ]
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
kcsa
veterán
válasz dugynok #10996 üzenetére
Nem tudom milyen napszemüveget vettél, de a szórt fényre a polarizált napszemüveg a megoldás. Persze azok jellemzően drágábbak. Munkavédelmi szemüveget ajánlanám egyébként, a szigorú előírások miatt jellemzően sokkal jobb optikai tulajdonságai vannak, külsőre sem feltétlen csúnyák, emellett az áruk is meglepően jó.
-
Grillo
senior tag
válasz dugynok #11372 üzenetére
Egy év alatt szarrá válhat a fékfolyadék, ha nem megfelelő minőségű. Ezt onnan tudom, hogy mikor megvettem a Scarabeot, akkor az eladóval együtt cseréltük le, és 1 év múlva, mindössze 4 ezer km után újból le kellett, mert az is egyszer csak beesett (elforrt a dugóban a 35 fokban). A szerelő szerint kocsonyássá vált, én nem láttam, de tény, hogy nem dot 5.1 volt benne.
És ez egy 125ös robogó, nem pályán használt sportgép. -
Új hozzászólás Aktív témák
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen