- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Honor 90 - modellalkat
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Léptek New Yorkban a közösségi média függőséget okozó algoritmusai ellen
it Meghozták azokat az intézkedéseket, amelyektől azt remélik, hogy segítenek megvédeni a kiskorúakat a közösségi médiában.
-
Megjelenési dátumot kapott a MechWarrior 5: Clans
gp Az óriásrobotok kedvelőinek egészen az őszi időszakig kell várniuk a sorozat új részére.
-
Computex 2024: újfajta tápdizájn a Lian Li boszorkánykonyhájáról
ph Az L alakú Edge széria három kapacitással közeleg, és a legszerényebb variánsa kap egy picit olcsóbb kiadást, ami levehető mesh hálóval jön.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Ne haragudj, de ez hol cáfolat? Általában senki nem veszi fel:
vannak kivételek (amit most írsz). Én is kivétel voltam sokáig.
Megjegyzem, egyszer pont a csizma miatt (is) estem el LOL.Annyi van, hogy a kolléga "lazának" nevezte az öltözködését,
miközben teljesen jól fel van öltözve, aki valóban laza (donor!),
az töredékét SEM használja ezeknek a védőfelszereléseknek.csizma + térdvédő = elég jó lábvédelem
(mondjuk egy papucsosnál mennyivel jobb?)kesztyű + könyökvédő = elég jó karvédelem
(ismerjük a pólóban nyomuló sportmotorost)sisak + gerincvédő = elég jó testvédelem
(láttuk, aki a sisakot is csak dísznek hordja)Ha kötözködni akarnék, akkor vállvédelme nincs. Én már anno
azért javasoltam inkább protektoringet, mert abban az is van...
Nem beszélve a mellkas védelemről - ami mondjuk robogókon
általában (vannak kivételek, nyilván!) nem kritikus, nem úgy,
mint mondjuk egy cross motoron, ahol ugrálnak: csapódnak...Szerk: amúgy engem is "fel akartak lökni" a minap. Kikerültem
a budaörsi út kellős közepén bénázó, tán lefulladt tanulóvezetőt,
erre az addig előttem álló Merci szintén kikerülte. Persze index,
körültekintés nélkül. Magyarán ha nem térek ki, akkor fellök...
De, ha belegondolsz nem azon múlt az életem, hogy rajtam volt
a protektor, hanem hogy nem hagytam fellökni magam. Ajánlott.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
De hát én is ezt mondtam, nem? A "lazák" nem veszik fel... Aki felveszi,
az már nem laza. Btw. anno csodálkoztak is, hogy full beöltözve csak egy
125-ös (vagy 150-es, mindegy, már régen volt, felejtős) robogóhoz megyek.A csizma miatt úgy, hogy elég rideg műanyag -> nem nagyon van a talpán
tapadás. Mivel a moci már megdőlt (kanyarodni akartam), de nem indult
(mert rúgtam egy üreset rajta), hiába raktam le gyorsan a lábam, csúszott
a poros/kavicsos talajon: puff. Megkockáztatom, hogy ha rendes gumitalpú
cipő lett volna rajtam, akkor megfogom. Persze az is áll, hogy ha mégsem,
jobban fájt volna a dolog, pl. a bokámnak. (Nem esett rá a moci, de azért...) -
Bogyó bá'
nagyúr
Na ezek lesznek azok a gépek, amik 10 évesen, használtan pont egy fillért sem fognak érni, csak több 10 kiló veszélyes hulladékot fognak jelenteni (Li-Ion akku). Majd ha az akkujuk elfárad, nem hiszem, hogy valaki a 10 éves gépbe az új motor árának feléért fog cseréltetni.
Arra is kíváncsi lennék, hogy egy súlyos balesetben ha megsérül az akku, ott mi történik?
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
Nekem a Michelin bevált a Madisonon, és a 180-as Maján is tetszett...
huszi.gyb tud bővebb tapasztalatokat mondani róla, de azt írta, jól tapad.Szerk: annak ellenére, hogy pofára estem vele a felszerelés után 5 km-rel.
"...elkerülheted a megcsúszást a nedves útburkolaton, útfelfestéseken..."
Saját hibás történet volt: nem az útviszonyoknak megfelelően vezettem.[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
City Grip nálam bevált. Persze csúszós úton nagy fékezésnél előfordulhat megcsúszás. De száraz úton eddig még nem sikerült a 180-assal(+multivar)... Megyek vele időnként kanyarvadászni is, szépen lehet döntögetni, a tapadás nem fogyott még el. Nálam a következő szett is ez lesz, bátran ajánlom.
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
Majd megírod mennyiért dobták fel? Tudom, a hátsó kerék szerelése a
macerásabb, de profi szerszámokkal (és rutinnal) az se több fél óránál.
(Nézem, hogy a Majára 28K lenne a Michelin City Grip... nyilván én nem
fogom rákölteni úgyse fizetik meg, de ne próbáljanak 60K-t alkudni.)[ Szerkesztve ]
-
dugynok
senior tag
Én inkàbb kihagytam. Főleg, hogy annyiért akartàk adni, mint a hiflot.
Azért hagyjàk màr meg a vàlasztàst, hogy hiflot akarok 1800ért vagy nonamet 900ért és ne próbàljanak hülyének nézni, azutàn meg végképp ne, hogy szembesítem a hazugsàgukkal.
Na ez a nem korrekt dolog, mert, ha mondjàk, hogy olcsóbb, de helyettesítő termék, akkor oké, de azt àllítani, hogy ez hiflo és annyiért adni màr vàsàrló megtévesztése és àtverés....
Jah, ők a fehér dobozra nyomtattak egy sajàt öntapadós matricàt, hogy hiflo 183...
Új hozzászólás Aktív témák
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Politika
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- PlayStation 5
- Milyen program, ami...?
- XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
- XGS24 - Befutott az Assassin's Creed Shadows legújabb előzetese
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen