- iOS alkalmazások
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- iPhone topik
- Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Íme az új Android Auto!
- Hetedik generációs Gorilla Glass készült a középkategóriának
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Honor 200 Lite - nem százas a kétszázas
- Yettel topik
Hirdetés
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
-
Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
it Az EB felkereste a nagy pornóplatformokat, hogy megtudja, milyen intézkedéseket tettek.
-
Elindult a Valorant konzolos zárt tesztelése
gp Bár a készítők bétáról beszélnek, a játékban aktívak a trófea és achievement rendszerek, lényegében a teljes kiadást kaptuk meg.
-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Voice24
őstag
válasz
gabor9991 #64173 üzenetére
Említettem neki az 1 óra 15 perc zenehallgatást, de sajnálkozáson kívül mást nem reagált. De készülhetek egy következő várakozásra is, ugyanis elmondta a hölgy, hogy a letiltás, felfüggesztés után új kártyát csak személyesen tudok igényelni, de a felfüggesztés leállítását ismét csak telefonos ügyfélszolgálaton tudom kezdeményezni. Keresem, de nem találom a logikát, hogy az üzletben, ahol kapok új SIM-et, miért nem kérhetem az aktiválást, azaz a felfüggesztés leállítását.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)