- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- A vártnál kevesebb iPad Pro fogyhat
- Két új verzióban érhető el két Huawei okosóra
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Mobil flották
Hirdetés
-
Marvel Rivals - Középpontban Hela
gp Folytatódik a karakterbemutatók sorozata, a legújabb részben a Halál Istennője kerül a középpontba.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A vártnál kevesebb iPad Pro fogyhat
ma A tandem OLED panel előremutató, ám drága, az olcsóbb iPadek lehetnek népszerűek.
-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#08176384
törölt tag
Ma sem tudnak SIM kártyát cserélni még, belső szerver hiba. Ez már több mint sok. Mint kiderült, fogalmuk sincs mit kezdjenek a hibrid előfizetésemmel. Mondtam szüntessék meg és adjanak egy újat a régi számommal, de az sem működik, mert ebben az állapotban meg sem tudják szüntetni.
[ Szerkesztve ]
-
#08176384
törölt tag
Állítólag péntek körül várható a megoldás. Most én is kaptam kemény 5000-Ft jóváírást.
-
Valaki röviden összefoglalná nekem, hogy mi van a Vodafone szolgáltatásaival? Többfelől látom érkezni, hogy baj van. Én 2007 óta vagyok vodás, a számom felváltva volt kártyás majd előfizetéses, majd ismét kártyás. Nem használom a My Vodafone alkalmazást, nincs is telepítve a mobilomra. Öreg mobilosként időnként bebattyogok a postára és ott töltöm fel az egyenlegem. Pont ma pakoltam egy kis pénzt rá. Meséljetek! Előkészítettem a popcornt.
A tudás az egyetlen érték, ami a használat során nem fogy el, hanem még gyarapszik is.
-
MadMancs
veterán
válasz Algieba #64255 üzenetére
Ha szó szerint válaszolok, akkor semmi. Minden (alap)szolgáltatás működik rendben.
Ügyintézéssel illetve számlázással vannak bajok jelenleg.[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
kookaib
újonc
Üdv!
Múlt pénteken kártyát cseréltek, azóta engem nem tudnak hívni (sms-t sem kapom meg).
Vasárnap és ma is hívtam az ügyfélszolgálatot, türelmem kérték, ismert hiba.
Emiatt én fel tudom mondani a szerződésem? Köszönöm -
4Grider
nagyúr
válasz kookaib #64259 üzenetére
Az Előfizető – kivéve az Üzleti Előfizetőt - a Szolgáltatás vagy Szolgáltatáscsomag igénybevételére kötött Előfizetői Szerződést az érintett Szolgáltatás vagy a Szolgáltatáscsomag valamennyi Szolgáltatása tekintetében jogosult felmondani, ha:
a) a Szolgáltató a hiba kijavítására nyitva álló határidő eredménytelen elteltét követően a
hibát 15 napig nem tudja elhárítani;
b) az Szolgáltatás vonatkozásában az előfizető a felmondását megelőző 90 nap alatt több
mint 10 hibabejelentést tett, amely alapján a Szolgáltató valós, érdekkörébe tartozó hibát
hárított el, vagy
c) a Szolgáltató a Szolgáltatást 30 napig nem az Előfizetői szerződés szerint teljesíti. -
MadMancs
veterán
Nem vagyok ügynök.
Neked viszont láthatóan halvány fogalmad sincs még csak picit se, hogy hogy működik egy ilyen dolog.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
Nem. De bárhol a földön ha egy cég frissíti a rendszereit, egy apró hiba is ezer másikat tud szülni. Amire nem lehet felkészülni. Ha követted az eseményeket írtak párat itt Magyarországon történt esetről is.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
Teal'C
addikt
válasz #72445440 #64273 üzenetére
"De nem értem, hogy a korlátlan csomagosok miért háborognak?"
Mondjuk azért mert mint Red kiemelt ügyfél semmit nem kap a kényelmetlenségért míg az aki jóval kevesebbet fizet kap. De nem az összegszerű különbség bosszant hanem ez olyan felemás megint.Mellesleg én egy bankban dolgozom ( nem IT vonalon) de tudok pár részletet és a voda szinvonala bányászbéka segge alatt van kb néhány kilóméterrel a jelenlegi esetben. Pl nállunk szobákat töltöttek meg pc-kel és komoly műterhelést adtak hetekig az új rendszernek és mikor már minden hibátlan volt akkor indították élesben 24 óra alatt.
[ Szerkesztve ]
"Nagy az Isten állatkertje és alacsony a kerítés" Nem már nincs kerítés!!!
-
4Grider
nagyúr
válasz Teal'C #64279 üzenetére
A CIB-nél voltak hétközbeni leállások emiatt. Nem egyszer, nem is tízszer és volt, amelyik 24 óránál tovább tartott. Már az az időszak, amire nem volt bejelentve leállás...
Ja és az Erste a George-al gyakorlatilag lebutította az ügyféloldali felületét. Szóval a George-ot nem nevezném fejlesztésnek, inkább visszalépés. És ősszel a régi felületet megszüntetik.[ Szerkesztve ]
-
Kbali
nagyúr
Az ERSTE tudomásom szerint nem cserél számlavezető rendszert, pusztán a netbankját és a mobilbankját. A Vodafone az alaprendszerét-rendszereit cserélte le, de valamit baromira elkottáztak. Merthogy banki rendszereknél is van visszaállás (már ott sem mindig), de 3 hét tökölés biztosan nem fér bele. Mennyi ügyfele van a Vodafone-nak? 2 millió? Az bankok között második helyezett lenne itthon - megengedhető, hogy a piaci második hetekig ne működjön csak félig? Sima csőd lenne, meg bankpánik.
-
hegti
aktív tag
Mikor majd meghalok azt akarom,hogy a sírkövem körül ingyenes legyen a WIFI. Így legalább biztos lenne minden nap valaki aki meglátogat..!:)
-
Caldera
aktív tag
válasz #72445440 #64291 üzenetére
És azt honnan fogod tudni, hogy a határidő hosszabbítás meddig tart, amiért még nem jár bünti? Mert az sehol nem jelenik meg. Nekem pl. 08.06. volt a fiz.határidő, sikerült online befizetni, de más dátumot én sehol nem láttam.
''Úgy élj, hogyha leperg előtted az életed filmje érdemes legyen végignézned.''
-
#00786944
törölt tag
sziasztok
olyan gondom lenne, hogy 2021 08 03-an attertem prepaidrol elofizura.
kb. rogton sikerult is. a percet es a netet is mutattja. plusz, hogy gomini csomagba vagyok mar.telefonalni is tudok, sms is megjott, hogy 'sikeresen végbe ment a dolog'. smst is tudok irni.
viszont netem nincs es csak 3g van. apn beallitast megcsinaltam a honlap szerint.
internet.vodafone.hu... stb.de igy se akar felmenni a netre. meg se jeleniti, hogy H+ vagy 3G.. semmi.
ezt hogy lehet orvosolni? vagy ehhez ido kell? 1270-et hivtam, de 2x masfelora utan feladtam.
voda uzlet nincs a kozelbe igy nem egyszeru a dolog.ezt latom: [kép]
vkinek otlet? lehet 15 napot kikell varni a teljes atallashoz?
csak nem ertem, mert ma rendeltem egy elofizus szamot, a futartol atvettem es kb 15p belul mar volt 5g es net is (ugyan abba a teloba). -
4Grider
nagyúr
válasz #00786944 #64299 üzenetére
Ha 15 percen belül volt 4G meg net is, akkor mi hiányzik?
Vagy két külön sim-ről beszélünk, az egyik megy, a másik nem, és amelyik nem, az nincs fent 4G-n.
Ha így van, akkor alap a Vodánál, hogy a 4G-t utólag kapcsolják fel, ha pedig nincs nálad esetleg 3G, az szívás a net tekintetében. Meg kell várjad, amíg a telefonos ügyfélszolgálat felveszi (ez bőven lehet óra fölött is) és kapcsoltasd be velük a 4G-t. Ha viszont van nálad 3G a másik simmel, akkor ennek is mennie kell, szóval akkor más lesz a probléma.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest