- Poco X6 Pro - ötös alá
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Caldera
aktív tag
válasz mukibuci #28298 üzenetére
Olyan a kártya, mert a csomagolásán is rajta van, hogy 500,- lebeszélhető. Voda számot hívok (előfizetéses számom), viszont nincs semmi féle női hang, ki se cseng szétkapcsol és jön az SMS, hogy nem áll rendelkezésre megfelelő egyenleg.
[ Szerkesztve ]
''Úgy élj, hogyha leperg előtted az életed filmje érdemes legyen végignézned.''
-
Juliuska
senior tag
válasz roti86 #28292 üzenetére
Hát persze, hogy jelezheted! Az megint más kérdés, hogy nem fog összejönni...
Korábban én próbáltam ki ezt a megoldást, de az előfizetői szerződésben úgy emléxem' a szerződés lejárta előtt minimum 30 nappal kellett volna jelezned, h azt meg kívánod szüntetni...gondolom, ez nem történt meg a Részedről... ha igen, akkor pedig elbukhatsz azon, hogy ha nem a megfelelő adatokat közölted a felmondásban, válaszra sem méltatnak majd...
Ha igazam van, (már abban, hogy a lejárat előtt nem jelezted írásban a szándékod), akkor valóban csak a határozott idő lejártát követő napon (febr. 17-én) tudod leghamarabb felmondani a szerződésedet.
Mondok azért egy jó hírt is: a szerződésbontást követően befizetett havi díj naparányos (31-8nap) részét a következő hónapban vissza fogod kapni, vagy jóváírják, ha van még egy Vodás előfizetésed.
[ Szerkesztve ]
Élj úgy minden nap, mintha az lenne az utolsó, mert egyszer TÉNYLEG az lesz...
-
OhAi27
tag
mennyibe kerul most egy sim kartya a vodafone-nal? illetve tudok CSAK sim kartyat venni feltoltes nelkul? (kellene egy telefonszam amivel nem telefonalok viszont engem hivnanak rajta eleg sokat)
koszi
-
Vangelis
nagyúr
válasz OhAi27 #28315 üzenetére
Vagy a nagy láncokban 500 vagy 1000ft.
Esetleg ha már 1680-at kiadnál érte.
Itt 1990 ért adnak mellé tlefont is.... tartalkénak és másnap meg is kapod! Ingyenes szállítással.
(L:/dl/upc/2014-02/16/13884_cfegshi4m7gslpjb_alcatel.jpg)(/L)
[ Szerkesztve ]
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
zoltanz
nagyúr
170 -es hangposta napok óta azt mondja: a szolgáltatás ideiglenesen nem érhető el. Ez mennyi hetet, hónapot jelent?
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
roti86
őstag
-
priti
addikt
válasz zoli62 #28326 üzenetére
Hogy mekkora szarrágó cég a Vodafone:
Apámnak vettünk feltöltőkártyás mobiltelefont vész esetére. Volt még rajta több mint nyolcezer forint feltöltés és amikor lejárt a SIM rendelkezésre állási idő fogták és elvették a híváskezdeményezést a számról és a géphang azt mondta neki, hogy megszűntetik a számot.
Felhívom a az ügyfélszolgálatot, hogy WTF? Ez hogy? Nem tudják inkasszálni a rendelkezésre állási díjat a náluk vezetett számláról, ellenben az egész számlát lenyúlják minden ellenszolgáltatás nélkül?
Be kellett mennie korára való tekintet nélkül és csak úgy adták vissza a híváskezdeményezés jogát, ha rátöltött így most van több, mint 11k azon a telefonon, ami arra van, hogy hívjon ha rosszul van. Legközelebb majd lesz rajta 14k? Undorító szarrágás.Hardverlesen
-
Juliuska
senior tag
válasz roti86 #28323 üzenetére
ja és ami a legszebb: ha én, mint ügyfél egy adott szolgáltatást ott helyben lemondok és nyilatkozok, hogy kész vagyok minden tartozásomat, hátralékomat ott helyben ki is fizetni, mijé' nem tehetem, miután végigverekedtem magam az ügyintézőn, az ügyintéző által felhívott központi ügyintézőn és miután bizonyítást nyert az is, hogy mindez nem ütközik jogi akadályba (azaz lejárt a hűségidő is)..?
Volt még egy dolog, amitől simán falnak tudtam volna ugrani, az pedig az volt, hogy miután a központi ügyintéző konstatálta, szándékom szilárd és megingathatatlan, közölte, hogy a 8 napos ügyintézést követően egy részszámlát is fogok kapni postai úton. Tájékoztattam a kedves hölgyet, hogy nagy környezetvédő révén, nem volna-e probléma, ha ezt nem papíralapon kapnám, hanem az általam korábban beállított módon: e-számlán...? Közli (jogosan), hogy nem okés a dolog, mert egy lemondott szolgáltatás esetén ezt hogy kapom majd meg...? Megnyugtattam, hogy van még náluk egy előfizetésem és azt is e-számlán, e-rendszeren keresztül szoktam rendezni és ráadásul ez az e-szla pedig összevont szla szokott lenni. Erre halálos nyugalommal folytatja: akkor várjam szeretettel azt a postai úton érkező résszámlát...
Élj úgy minden nap, mintha az lenne az utolsó, mert egyszer TÉNYLEG az lesz...
-
Tomeeka28
aktív tag
válasz Juliuska #28330 üzenetére
Ha maradt még előfizetés a neveden, és egy ügyfélszámon van a felmondottal, akkor nem fog postán menni a záró számla... Ugyan úgy eszámla lesz, csak a bontás napjától lesz benne egy minuszos tétel az előre kifizetett havidíjra.
HTC 8X / Lumia 1020 / Lumia 930 / HTC One M8 / Lumia 950 / iPhone 6 / LG G4 / iPhone 7 / MacBook Air / iPhone Xs Silver / iPhone Xs Space Gray / iPhone 13 Mini
-
priti
addikt
A rendszerüzemeltetés költségeivel nekem semmi bajom nincs.
Vonják le a 8452Ft-os egyenlegből a rendelkezésre állási díjat, vagy akár 3000Ft-ot, ha az ügyfél ezt kéri és ennyi.
Mi az, hogy ezt a kérésére nem teszik meg és ha nem megy be személyesen, akkor ellopják a pénzét, a nyolcezer Ft-os számláját minden ellenszolgáltatás nélkül?
Olyan van, hogy megszűntetem a számot, de akkor el is számolok!!! Hol a pénz ami a feltöltőkártyán volt? Ügyfélszolgálatos idézem: "hát akkor azt elveszíti"
Na ilyen nincsen. Nem roulett ez bökjemeg. Az biztos tuti, hogy ez jogilag sincs rendben. Ilyet tuti hogy nem lehet csinálni. Kedvem lenne... csak van más dolgom is...Nem a 3000Ft a gond. Azt pont lexarom. Feltöltök a telefonjára 10k-t, beszél rajta egyszer egy évben és nem tud felhívni, amikor még több , mint 8k van rajta? Ha ne adj Isten emiatt történt volna valami az biztos, hogy berágok. Nem kicsit. Nagyon.
(#28328) Vangelis
Na az sms sem ér túrót sem. Nem azért mert azt sem tudja, hogy kell elolvasni (azért is) de az igazi gond, hogy egy sms-el nem teljesíti az elszámolást. Az rokon nélküli idősek pénzére mennek, mint Svájc vagy mi az Isten?
[ Szerkesztve ]
Hardverlesen
-
taip
senior tag
Ez nekem nem egészen kerek.
Tudomásom szerint úgy van, hogy ha eltelik 1 év anélkül, hogy rátöltöttél volna pénzt, akkor nem tudsz hívást kezdeményezni, de tudnak hívni. Ezután eltelik újabb 2 hónap, amikor ha rátöltesz bármilyen csatornán, akkor hozzáadódik a meglevő összeghez és kezdődik elölről az 1 év. Ha még ebben a 2 hónapban sem töltesz rá, akkor van az, hogy megszűnik a szerződéses jogviszony, elvész a pénz és a hívószám.
Namármost, ha nálatok ez történt (hogy már a plusz 2 hónap is leketyegett) akkor örülj, ha visszakaptátok a pénzt és a számot, nem szarrágózni kellene.
Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
-
Tomeeka28
aktív tag
-
bostone
addikt
Vodás netre lenne szükségem 500 mega és 1 giga között. Hogyan érhetném el ezt a legolcsóbban előfizetés nélkül? Előfordulhat olyan szolgáltató, ami a voda hálózatát használja, mint pl az invitel a telenort?
-
jimhun
senior tag
válasz Tomeeka28 #28336 üzenetére
Csak annyit szolnek a temahoz hogy 5 evig kulfoldon eltem, van Ir Vodafoneos es Ir Three kartyam is es meg mindig nem jart le mert van rajta penz. Az ugyintezo megmondta hogy amig el nem fogy a penz addig nem szunik meg fuggetlenul attol hogy mikor volt feltoltve utoljara. Es az is Vodafone csak nem itthon.
-
Tomeeka28
aktív tag
válasz jimhun #28341 üzenetére
Itthon sajnos más a kereskedelmi gyakorlat, mi vagyunk a birkák hogy benyeljük, és ez nem csak a mobiltávközlés, hanem minden...
HTC 8X / Lumia 1020 / Lumia 930 / HTC One M8 / Lumia 950 / iPhone 6 / LG G4 / iPhone 7 / MacBook Air / iPhone Xs Silver / iPhone Xs Space Gray / iPhone 13 Mini
-
priti
addikt
"megszűnik a szerződéses jogviszony, elvész a pénz"
Ilyen nincsen. Mi az hogy elvész? Milyen marhaság ez? Már hogy veszne el? Lyukas a zsebe a Vodának és elveszíti? Aztán meg megtalálja és hopp az övé? Na ne merítsük már egymást gyerekeeek.
Ki vesz hülyére kit?
Egy szolgáltatásért fizetek be előre pénzt a feltöltéskor a kártyámra, nem előleget fizetek, hanem előre fizetek. A szolgáltatást nem vettem igénybe, tehát ha a Vodafone egyoldalúan fel akarja bontani a szerződéses jogviszonyt, akkor perkálja vissza a pénzem és csókolja meg a kis popómat, hogy nem kértem a pénzemért kamatot, ha ő rendelkezett idáig vele.
Ha nem fér hozzá, mert az én pénzem az én számlámon, akkor meg pláne nem érdekel a duma, hogy az már nincs is, mert elveszett csak mert ő megszünteti a számlát, mert a hasára csapott és kitalált egy naptári napot.
Szüntess már meg egy számlát egy bankban. Ha van rajta 10Ft, akkor azt szépen kiperkálják.
Meg egyébként is józan paraszti ésszel lássuk már az arányokat! Vegyük már észre, hogy 8k-ért egy telefont veszek kártyástúl újonnan az ég szerelmére rendelkezésre állási idővel együtt és ekkora összeg csak úgy elveszik egy sim kártya rendelkezésre állási díja miatt egy ügyfélszámláról? Na neeee... Ne bohóckodjunk már. Max nincs lehetősége levonni, csak az ügyfél kérésére. Gondoltam én, aztán jöttek nekem a telefonban ezzel az elveszik dumával én meg 10 körömmel rámarkoltam az asztalszélre...Hardverlesen
-
priti
addikt
válasz Tomeeka28 #28336 üzenetére
Megnézném mit szólnál, ha azt mondaná a bankod, hogy nem fizetted be a számlavezetési díjat ezért elveszett az 5 millás bankbetéted, mert nem levontuk az ezer Ft-ot, hanem megszüntettük a számládat, a pénz meg elveszett. Kitalálom: Azt mondanád, hogy "ott a pont" és elsétálnál.
Hardverlesen
-
fesii
aktív tag
Nincs kizárva, hogy van valóságalapja is amit írsz.
De nemrég olvastam egy cikket ahol egy józan paraszti emberke a jogszabályokat elolvasva aztmondta szabad torrentezni. Majd jött a jogász és elmondta hogy is van ez...
Hiába érzed irracionálisnak az egészet ha az levan írva... Máskérdés, hogy pl: az amcsikhoz képest mi nem nagyon jelentgetjük fel a szolgáltatókat cégeket így simán megcsinálnak egykét hajmeresztő dolgot...[ Szerkesztve ]
-
Zoli133
őstag
Az a baj, hogy a vodánál elfogadtad az ÁSZF-et amiben ez benne van, a banki szerződésemben ilyen nincs. Tehát tudhattad előre, hogy ez lesz, nem kellett volna meglepetésként érjen, csak emiatt nem érzem jogosnak a felháborodásod. Persze ha nem így lenne az ÁSZF-ben vagy nem régi módosítás lenne akkor OK, de elég régóta ez van.
"It's a fez. I wear a fez now. Fezzes are cool."
-
pit stop
addikt
Aláírtál egy szerződést - azzal kezdődött. Elolvastad mit írsz alá? Ha igen, akkor ezt nem most kéne úgy felfognod mint egy világújdonságot. Ráadásul az összes szolgáltatónál ez a gyakorlat, nem a Vodánál specifikus, és kb. kezdetek óta ez van. Magyarországon erősen fogynak a számok, így muszáj visszapörgetni rendszerbe régieket - mert szimplán nincs elég; de mint írtam/tuk szerződésben is ott van, hogy 1 évig él a szám, aztán fel kell tölteni.
Pénzed fölött eddig is te rendelkeztél, csak nem pénzben hanem hívásegységben. Ha beteszed a fiókba és ottfelejted, ne az asztalos legyen a hülye, aki csinált a szekrényre fiókot és nem szólt hogy vedd már ki.Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
taip
senior tag
A bankos hasonlatot nem én mondtam, nem is érzem helyénvalónak.
Azt viszont nem értem, miért lepett meg, hogy 1 év az egyenlegfelhasználási idő? Kb. minden mobilszolgáltatónál ennyi, szóval ez nem lehet kifogás. A feltöltésnél is írja, hogy mikor jár le, és gondolom máshol is le lehet kérdezni. Ha ezt elfelejtetted, az már a te bajod.
De mondhatom ÁSZF-ül is, bár az bonyolultabb: a szolgáltató nem bont fel semmilyen szerződést egyoldalúan, ugyanis előre megmondja, hogy a szolgáltatást addig biztosítja, amíg az egyenlegfelhasználási idő tart, plusz ráhagy 2 hónapot, hogy amikor a user észreveszi, hogy hoppá, nem tudok telefonálni, akkor még legyen lehetősége meghosszabbítani az érvényességet (a szerződést).
Nincs ebben semmi jogtalan, meg hasra csapás, szerintem még csak nem is bonyolult. Inkább örülj magadnak csendben, hogy a megszűnt szerződésedet visszacsinálták neked.
Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)