Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Agro

    senior tag

    válasz Hmura #17988 üzenetére

    Ezt a tescos példát teljesen felesleges folytatni. Már megint olyan dolgokról beszélsz aminek semmi köze az esethez.

    "Amit keversz, az az ok és az okozat. Nem azért kell utólag telefonálnia
    az ügyfélnek, mert rossz a számla, hanem azért, mert egy nemkívánt
    szolgáltatást aktiváltak neki, ezzel plusz költséget okoztak neki."

    De igen azért kell utólag telefonálnia mert rossz a számla... Rossz a számla mert tévesen beaktiváltak neki egy szolgáltatást...

    A számlapanaszok amikkel itt találkoztam esetek többségében olyan okból eredt, hogy kéretlenül aktiváltak vagy töröltek szolgáltatást. Mi miatt lehet még szerinted rossz egy számla, ha nem azért mert tévesen vagy rosszúl aktiváltak egy szolgáltatást. Nem értem ezt az ok-okozati összefüggésed. Teljesen mindegy, hogy a passportról vagy más szolgáltatásról beszélünk. Akkor lenne helyes ez az összeesküvés elméleted, ha a gyakorlat nem az lenne, hogy jóvá írják a panaszosoknak a kéretlen passport szolgáltatást.

Új hozzászólás Aktív témák