- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Felturbózott Edge 50 Fusiont kapott az Egyesült Államok
Hirdetés
-
A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
it Új AI-eszközöket visz az ügyfélszolgálatot ellátó call centereknek a Microsoft.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
ph Tajpeji kiruccanásunk hetén többek között notebookok, monitorok, NAS, szimulátor-kiegészítő és kompakt hűtő igyekszik árnyékot találni.
-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hmura
tag
Itt másról van szó. Egy évek óta folytatott sunyi gyakorlatról, amivel
jól megvágják az embereket. Ideje ennek véget vetni, ha a szolgáltató
nem hajlandó magától erre.Lehet tenni számlapanaszt, de legközelebb újra be fogja kapcsolni
a szolgáltató. Egy 50-100 milliós bírság talán leszoktatná erről.Amit keversz, az az ok és az okozat. Nem azért kell utólag telefonálnia
az ügyfélnek, mert rossz a számla, hanem azért, mert egy nemkívánt
szolgáltatást aktiváltak neki, ezzel plusz költséget okoztak neki.Ez ugyanaz, hogy bemész a Tesco-ba, nem figyelsz oda, az eladó
telepakolja a kosaradat méregdrága konyakkal és cigarettával, a
pénztárnál veszed észre, hogy mi is van a számládon.
Utána meg nem azt mondják, hogy az okozott kellemetlenségért
cserében ingyen elviheti a sunyi módon belepakolt árut, hanem
menjen az ügyfélszolgálathoz, és kérjen számlajóváírást.
Csak annyi a különbség, hogy a telefonálásnál nem tudod megtartani
a drága árut, max. jóváíratni tudsz.A Tesco esetén még tudod azt tenni, hogy ide többet nem jövök,
ellenben a telefonnál még köt a hűségszerződésed, és újra és
újra be kell menned vásárolni.A kellemetlenségért milyen kárpótlást kapsz a telefonos cég esetében?
Mondhatod azt, hogy akkor az okozott kellemetlenség miatt nem kívánok
a továbbiakban az Önök ügyfele maradni? IGEN<>NEM
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen