- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mr.Silkó
veterán
Másnál is csinálja azt ez a ***kes Telekom weboldal, hogy akármit csinálok, nem enged be a fiókomba?
Mindig azt írja, hogy bejelentkezés, aztán csak visszatöltődik ugyanaz a bejelentkezési oldal. Agyam eldobom.
Csak akkor jutok be, ha mindig új jelszót kérek emailen keresztül, de utána az új jelszóval sem enged be később már. A Facebookkal is próbálnám összekötni a fiókom, de a FB ikonja halott, nem reagál.
[ Szerkesztve ]
-
Mr.Silkó
veterán
Másnál is vacakol még a belépés a Telekom fiókba böngészőből? Egy hónapja nem bírok rendesen belépni (visszaugrik mindig a bejelentkezéshez), csak ha privát böngészésre váltok, akkor enged be. A jelszó jó, cache és gyorsítótár törlése megvolt, mégis ez a helyzet.
Ezen kívül pont ennek a hibának a kikerülése végett próbálnám összekötni a Facebook fiókommal a Telekom fiókom, de halott az ikon, amire kéne kattintanom.
[ Szerkesztve ]
-
Mr.Silkó
veterán
Sziasztok!
Gyors kérdésem lenne: adott egy telekomos készülék, ami el szeretnék adni. Részletfizetéssel, hűségidő hosszabbítással lett elhozva bő 1 éve, viszont még tavasszal rendeztem a teljes hátralévő összeget egyben. Erről bizonylatot nem kaptam, az online Telekom fiókomban sincs nyoma (csak az ezután következő normál havi számlán látszik annyi, hogy 0 forint a záróegyenlegem), viszont az érdeklődők felé szeretném alátámasztani a telefon tehermentességét. A lényeg: ha bemegyek egy hivatalos Telekom üzletbe, tudnak valamilyen bizonylatot nyomtatni nekem a készülék részleteinek befizetettségéről?
[ Szerkesztve ]
-
Mr.Silkó
veterán
válasz zsoltzsolt #98981 üzenetére
Nincs sajnos, legalábbis én végignézve az összes doksit, ott nem találtam.
-
Mr.Silkó
veterán
Sziasztok!
Fizikai SIM-et szeretnék eSIM-re váltani második kártya használata okán, a készülék támogatja a funkciót (iPhone 11 Pro), mégis ebbe a hibaüzenetbe ütközöm folyamatosan:
Nem tudom, hogy bezavarhat-e, de még tavaly év végén akartam MultiSIM-et aktiválni ugyanezen eszközzel, eSIM formátumban, de akkor az is nagyon nyögvenyelős volt és végül bár sikerült megoldani, de felfüggesztettem a MultiSIM szolgáltatást. Próbáltam a Telekom fiókban újból eSIM aktiváló kódot kérni az előfizetésemre kattintva, ezen kívül csináltam a telefonomon hálózati beállítások visszaállítását és újraindítást is. Netkapcsolatom természetesen van (stabil WiFi), a mobilhálózatoknál pedig nincs másik mobil előfizetés hozzáadva, csak a jelenlegi (és egyben átváltandó) fizikai SIM. Netszerte kerestem választ vagy megoldást, de nem találtam egyelőre. Ötlet?
[ Szerkesztve ]
-
Mr.Silkó
veterán
válasz Hegyirabló #113481 üzenetére
Igen, ez tiszta sor, csak mostanában nagyon kevés a szabadidőm, annyira nem lenne fontos a dolog, hogy ilyenfajta ügyintézésre szánjam.
-
Mr.Silkó
veterán
válasz Mr.Silkó #113485 üzenetére
Frissítés:
Elértem a Telekom ügyfélszolgálatot, bár csak harmadszorra kapcsoltak olyan illetékeshez, aki értette is mi a problémám és igyekezett érdemben segíteni.
Elvileg bezavart a korábbi MultiSIM igénylés is, ezt vissza tudta törölni az ügyintéző hölgy (picit később el is tűnt a fiókomból ez a felesleges fül), így szerinte elméletileg nem lehet akadálya a fizikai SIM-em eSIM-mé "alakításának", a megszokott menüpontban, a webes felületen. Ugyanakkor bár az átváltásra kattintva a korábbitól eltérő QR kódot kapok, a 11 Pro ugyanazzal a korábban általam képen beszúrt szöveggel elutasítja az új mobil előfizetés hozzáadását (magyarán az eSIM aktiválást), pedig ismét volt hálózati beállítások visszaállítása az iPhone-on és újraindítás is, ezen felül stabil itthoni WiFi-n lóg a mobil. Egyszóval nem jutok tovább.Mellesleg ígért egy visszahívást az ügyintéző megbizonyosodásképpen, hogy sikerült-e így már aktiválni a szolgáltatást, negyed órán belül, ez volt 2 órája, azóta se kerestek egyik megadott számomon sem.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Gigabyte GA-H81M-DS2 rev:2.1 LGA 1150 alaplap
- IPhone SE2 2020 64GB megkímélt akku 86%
- Asus P8H67 LGA 1155 alaplap
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i7-4712MQ I 8GB I 128SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i5-4GEN I 8GB I 128SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen