- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- DIGI Mobil
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a The Glass Staircase
gp Alig néhány nap múlva PlayStationre, Xbox-ra és Nintendo Switch-re is elérhető lesz a program.
-
Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
ma A Pura 70 Ultra a DxOMarknál tarolt.
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
-FreaK-
veterán
Szerintetek van értelme emailben megkérdeznem a Telekomot, hogy a HTC M8-nak miért olyan az árazása amilyen? (részletre sok előleg és 10 hónapos futamidő,míg egy Sony Z2-nél no előleg és 24 hónap futamidő)
Valamint hogy mégis mi a fészkes fenéért csak a szürke színben elérhető, mikor a készüléket mindenhol a sötét szürkével reklámozzák és mutatják be? Illetve hogy tervezik-e a közel jövőben a másik színváltozatot?
Nekem úgy tűnik nagyon hanyagolják a HTC-t a többi gyártóval szemben, nem értem hogy miért.Ilyesmire nem fognak normális választ adni ugye?
-
-FreaK-
veterán
Sziasztok!
Telefont szeretnék rendelni a honlapon és az utolsó lépésnél, amikor már a fizetés jönne, akkor azt írja:Hiba történt a kérés feldolgozása közben
Kérjük, a vissza gombbal lépjen az előző oldalra, és ismételje meg a műveletet. Újabb hibaüzenet esetén hívja ügyfélszolgálatunkat a 1430-as számon, és kérje ügyintézőnk segítségét!
Ezt akkor írja már ha megpróbálok rámenni a kosár tartalmára, tehát törölni sem tudom a benne lévő terméket.
Sokadik próbálkozásra is ugyan ez. Mi a teendő? Felhívom a 1430-at , de van egy olyan sejtésem hogy semmit nem fognak tudni tenni.
[ Szerkesztve ]
-
-FreaK-
veterán
Sziasztok!
Rendeltem egy új telefont a Telekom webshop-ból, és mivel lejárt már a két év hűségem (már nem elérhető az eddig díjcsomagom), az akkori díjcsomagom helyett egy újba léptem be (Move). A készülékkel együtt kaptam egy új SIM kártyát is, de nem tudom, hogy minek, mert a régit használva is gondolom már az új csomagban vagyok nem? Az új kártyának vajon új száma van? Berakjam azért mert újabb vagy semmi értelme? -
-FreaK-
veterán
-
-FreaK-
veterán
válasz Vangelis #46441 üzenetére
Nem kértem a dominó társkártyát, díjcsomagváltást írta a honlapon az tiszta volt. A készülékbe MicroSIM kell, de olyan a régi kártyám is és az új is amit kaptam. Arra tudok gondolni, hogy mikor az előző előfizut kötöttem akkor még sima SIM-em volt, és csak utólag cseréltettem ki micro-ra és lehet ezt nem regisztrálták a rendszerükben?
Lehet inkább felhívom az ügyfélszolgálatot
-
-FreaK-
veterán
Sziasztok!
Korábban már írtam, hogy rendeltem egy új telefont amihez kaptam egy plussz SIM kártyát, ezt kiderítettem hogy csak azért kaptam mert a rendszerükben még sima SIM volt hozzákapcsolva az előfizumhoz, annak ellenére hogy egyszer kicseréltem micro-ra. Ezt csak azért írom, hátha valaki még megkérdezi.Más:
A Webshop-ban vásárolt telefonnal problémám van (térerő ingadozás és eldobás), szeretném kicseréltetni egy másik készülékre, milyen lehetőségeim vannak ilyenkor?- Ugye még bőven 14 napon belül vagyok, így ha jól tudom van lehetőségem elállni az üzlettől. Esetleg arra nincs lehetőségem hogy kérjek egy másik készüléket?
- Vagy ehhez gartiztatás kell?
- Ezt meg tudom tenni esetleg egy helyi Telekom boltban is vagy postázhatok? -
-FreaK-
veterán
válasz Vangelis #46537 üzenetére
Értem, köszönöm.
Viszont még esetleg a Gariztatással is megpróbálkozhatnék? az se tartana sokkal tovább és akkor elkerülném az újra kötéssel járó bonyodalmakat, valamit azt meg tudom tenni egy helyi üzletben is.
Az elállás hogy működik? Vissza kell küldjem postán a készüléket minden tartozékával? -
-FreaK-
veterán
Sziasztok!
Aki esetleg tudja fejből:
A telekom ÁSZF-je tartalmaz olyan pontot, hogy a telefonszámomat kiadhatják harmadik félnek, kereskedelmi célokból? Ma ketten hívtak már ilyen-olyan ajánlattal és nagyon elegem van belőle.Két tippem van hogy honnan van meg a számom az ilyen cégeknek: 1: Telekom 2: valamelyik webshop ahonnan vásároltam és megadtam a számomat.
-
-FreaK-
veterán
Sziasztok!
Egy ismerősöm úgy vett most telefont (platina előfizetés-re), hogy az üzletben volt lehetősége önerőt befizetni, és a maradékot részletekben, sőt még az előző telefonját is beszámították volna. Ilyen tényleg létezik/igaz volt amit mondott? Ha igen, ezek a lehetőségek nekem, mint arany szintű ügyfél, szintén adottak? (a webshopban ugye csak 19 havi részlet van, no egyéb opcióval)
[ Szerkesztve ]
-
-FreaK-
veterán
válasz zebede #71639 üzenetére
Direkt rákérdeztem kétszer is, hogy biztos Telekom? Azt mondja igen.
Szerintem valami olyasmi lehetett csak, hogy a pár havi részletet befizetett előre, így lecsökkent a futamidő, de a havi részlet nem változott, csak kevesebb lett belőle.
A korábbi telefon beszámításra viszont ötletem sincs.. -
-FreaK-
veterán
Sziasztok!
Volna két kérdésem:
- Júniusban lesz két éve, hogy megkötöttem két év hűséggel az aktuális előfizumat, de most már tudok vásárolni új készüléket , jól gondolom, hogy akkor tudok váltani olcsóbb előfizetésre is már? vagyis nem kell megvárni pontosan a két évet?
- Telefont készülök venni, kamatmentes részletre, egy Telekomos üzletben mondták, hogy megtehetem, hogy egy összeget befizetve, egy vagy több részletet kifizetek egyben. Tehát a 19 hónapos futamidőből akár a végéről is ki tudok fizetni részletet, így nem 19hónapig kell fizetnem. Az volna a kérdésem, hogy ezt mikor és hol tehetem meg? Csak a vásárláskor, vagy később is bármikor? A neten is megoldható, vagy egy T üzletben kell? Mert úgy tudom üzletekben már nincs számla befizetés, igaz ez telefon részlet.
-
-FreaK-
veterán
Sziasztok!
Jól rémlik az a dolog, hogy ha egy részletre vásárolt telefont nem fizetnek tovább, akkor a Telekom le tudja tiltani az IMEI-t, és nem lesz többet használható a telefon? Használt telefon vásárlásánál erre figyelni kell-e, ezért kérdezem.
-
-FreaK-
veterán
Sziasztok!
Az online shop-ban a Huawei Mate 20 Pro készüléknél ezt írja jelenleg:
Kifutó termék
A választott készülék jelenleg nem kapható.
Meg tudja ezt esetleg mondani valaki (itt, vagy ügyfélszolgálat), hogy lesz-e még kapható, vagy esélytelen és nézni kell naponta, hátha? Vagy már esetleg felesleges is várni, hogy lesz új?
-
-FreaK-
veterán
válasz vpanangin #109142 üzenetére
Értem, köszönöm, tehát akkor a "esélytelen és nézni kell naponta, hátha" opció lett.
Amúgy a Telekom weblapjára jellemző technikai szintet remekül jellemzi, hogy ha rányomsz, az "értesítést kérek, ha újra elérhető" gombra, akkor: 404-es Hiba, Az oldal nem található!
-
-FreaK-
veterán
Sziasztok!
Anyósom kapott új telefont karácsonyra, de kell kérjünk új sim kártyát mert a régi még sima volt.
Kérdésem hogy én is tudok kérni új kártyát az ő nevében, ha beviszem a régi és új telefonját, vagy neki is ott kell lennie személyesen?
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- LENOVO 15,6",7.gen.core i5,8GB DDR4 RAM,512GB SSD,Új töltő,jó akku, szép állapot
- Silicon Power UD90 2 TB M.2 NVME PCI-E 4.0 x4 - Új, Tesztelt - 5000-4800 MBs - Eladó!
- Ej-ha Lenovo Thinkpad X1 Carbon Profi Laptop 14" -50% i7-8565U 4Mag 16GB/512GB FHD IPS
- Dell vostro 15 3000 FULL HD
- PowerColor RX 5700 XT 8GB GDDR6 Red Dragon Eladó! 55.000.-
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen