Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gizmo94

    veterán

    Sziasztok!

    Érdeklődnék t-s hozzáértőktől, hogy mi a teendő ilyen esetben, vagy mit lehet kezdeni a dolgokkal, mert ez igencsak a hülyének nézés tipikus esete.

    Adott egy vidéken élő idősebb rokonom, akinek van egy Nokia E52-es telefonja, ami még szeptemberig garanciás a t-nél. Ez a telefon harmadjára döglött be a két év alatt, idén áprilisban. Kicsit problémásabb a javítás, mert a rokonom lakóhelyétől majdnem 50km-re Békéscsabán lehetett legközelebb leadni javításra a telefont, ami ugye nem kevés útiköltség alkalmilag. Ez megtörtént május 10.-én, amikor is átvették a granciajeggyel javításra, 15 nap határidővel. Cserekészüléket természetesen az aranykártyás ügyfelüknek (mediamánia xl és sok éves előfizetés) nem tudtak/akartak adni. Nem baj, 15 nap és lesz telefon megint.
    Nem lett. Egy hónap múlva elunva a várakozást felhív ügyfélszolgálat, ahol közölték, hogy ha nem kapott sms-t, akkor nyilván nincs készen a telefon javítása, ennyi. És a 15 nap határidő? Hát sajnálják, ez van.
    Természetesen a békéscsabai t-pont nem hívható, nincs száma, nincs mailcíme, semmi nincs, érdeklődni nem lehet, odamenni pedig oda-vissza 100 km., amire mondta is az ügyfélszolgálatos, hogy kár lenne, amíg nem jön sms, mert úgysem lesz ott a telefon.

    Eltelt a június is, sms sehol, telefon sem. Úgy másfél hónap múlva ismét telefon az ügyfélszolgálatra, hogy egyáltalán, lehet még telefon?? Válasz: biztosan, várni kell. Siránkozás: dehát 15 nap helyett már 45 is eltelt..
    Válasz: Hát, sajnálják, nem tudnak mit mondani, ők onnan nem látják, segíteni nem tudnak. Cseretelefon, merthogy amúgy is harmadszor hibásodott meg, ráadásul el is tűnt?? Válasz: á, nem, az nem jár, mert túl van az egy éves garancián, ez már a második év végefelé tart, tehát csere szóba sem jöhet. Majd készen lesz egyszer, hogy mikor azt nem tudja, nem tehet semmit, sajnálja, visszhall.
    Nos, a május 10.-én leadott 15 nap szervizelési határidős telefonra tegnap jött az sms, hogy átvehető..
    A kérdésem az, hogy ilyen esetben ezzel az elképesztő patkánysággal lehet-e kezdeni valamit, érdemes-e jegyzőkönyvezni és fogyasztóvédelem, vagy a t-től valami kompenzáció, stb. vagy örülni kell, hogy egyáltalán meglett egyszer a telefon, kussolni kell, elmenni érte és átvenni, és birka módjára örülni,hogy egyáltalán visszakapta, nem nyúlták le.. Ami éktelen dühítő, hogy sehol még csak szóba sem nagyon álltak vele, teljes tehetetlenség és mérgelődés volt az egész. Részemről én nem hinném, hogy ezt meg lehet egy ügyféllel csinálni büntetlenül, csak azt nem tudom, mit lehet tenni ilyenkor..

    Ti mit tennétek ebben az esetben, mit javasoltok? Válaszokat köszönöm. :)

    Gizmo

  • Gizmo94

    veterán

    válasz djculture #30024 üzenetére

    & kali: Köszönöm a választ mindkettőtöknek. Ma leutaztam és elmentünk azért a szartért, ez volt a maximum segítség, amit tudtam nyújtani a rokonnak. A T- Békéscsabán egy vicc volt, inkább nem is részletezném. Ami a lényeg: a telefonon konkrétan 63 nap alatt elvégzett javítások: szoftverfrissítés..
    Köszönjük.. A válasz: a 15 nap javítási határidő múlva lehetett volna jönni érte, ha küldtünk értesítést, ha nem.
    Mondtam, ez egy vicc, a bp-i ügyfélszolgálat egyértelműen mondta, hogy ne menjen érte, míg nem kap sms-t.
    Válasz: ők küldtek.. Mondtam igen? Csak az a baj, hogy nem kapta meg. Válasz: arról ők nem tehetnek.
    A hab a tortán: a telefon hibája (nem működik a mobil tv, és fagy) ugyanúgy fennáll, mint két hónappal ezelőtt a javításra leadáskor.

    :D

    Erről ennyit. Nem tudtak vele csinálni semmit, mondtam, jó, most itt küldözgetnek egyik asztaltól a másikig két órája, adják ide azt a szar telefont, elegem van, kibaszom az első kukába, veszünk egy másikat, DE NEM ITT! A rokonomat meg 27-én letelő hűségét követően platina ide vagy oda, áthozom a vodás flottába ahol vagyok és ennyi volt a t-mobil. A telenor már leszerepelt nálam, de most a t is.. Azért köszi a segítséget mégegyszer mindkettőtöknek. :)

  • Gizmo94

    veterán

    válasz dedike #30088 üzenetére

    Persze, mindkét ténnyel tisztában voltunk, de akkor is. Sőt, még azzal is, ha nem használod a mobil tv-t, akkor a rendszer automatikusan kikapcsolja 30 nap múlva. Rögtön a szemünkre is vetették, hogy dehát ki is kapcsolta a rendszer, most újra aktiválni kell. Ez kissé öngól volt, a magabiztossága le is hervadt az ügyintézőnek, mikor közöltem, hogy nyilván nem használta szerencsétlen ügyfelük 63 napja, mert nem volt min, lévén a telefon a vállalt 15 nap helyett náluk ücsörgött a szervizben, azon a cserekészüléken meg amit adtak, igencsak nehéz lett volna, mivel ez "technikai okok miatt" elmaradt.. Vicc volt az egész, egy real kabaré, idegesítő, egyben szánalmas.. :DDD

Új hozzászólás Aktív témák